Sony KD-49X8309C - Reviews

Schermgrootte
49 inch

Marcin 20-04-2016 Product kwartaal in bezit

Very Good TV

So far everything works fine, there was few updates
There are 8 programms in 4K resolution on satelite Hotbird&Astra so is possible to check 4K quality (funbox is nice channel) but sorting the programs is quite dificult but thanks SonyEditor 1.12 is easy to sort on PC
Tv works fine with Playstation and 4K Action camera
Bought in PlatteTv very helpful Adviseur Danny
Works very well with Youtube with 4K movies

suzie 25-03-2016 Product kwartaal in bezit

prima televisie

Het is een hele fijne televisie mooi geluid en beeld. Een groot beeldscherm die past in elke woonkamer. Ook qua model erg mooi. Ik ben zeer zeker tevreden.

Peter S 14-03-2016 Product paar dagen in bezit

De perfecte TV

9,4
Doordat je op deze Android TV apps kan installeren is de bediening kinderspel.
Tel daar de superieure beeldkwaliteit bij op en je hebt een geweldige TV.

Jan Mmm 12-03-2016 Product kwartaal in bezit

Positief verrast!

Qua beeld en mogelijkheden nog veel beter dan ik verwacht had, maar vooral het geluid voor een tv dan is behoorlijk goed! Afstandsbediening werkt heel intuïtief; gebruikershandleiding nauwelijks nodig gehad; wifi verbinding ook erg goed, veel beter dan bij mijn vorige tv; echt minpunten heb ik tot nu toe niet kunnen ontdekken; dus een aanrader, dit prachtige Sony produkt!

Sanders 11-03-2016 Product paar dagen in bezit

heerlijk tv kijken

Sony UHD 4K TV heeft ruime mogelijkheden en is zeer gebruiksvriendelijk. Het is onze 1e smarth-tv en bevalt ons super en ... de tv ziet er nog mooi uit ook qua design. BEDANKT SONY

Nella 11-03-2016 Product maand in bezit

Prachtige tv

Prachtige 4K tv van Sony.
Hiervoor jaren met veel plezier de Samsung 40D6200 gehad.
Maar door een verhuizing toe aan een groter scherm.
Na een bezoek in de winkel gekozen voor deze Sony wegens het uitmuntend beeld.
Samsung 48JU7000 was ook een optie geweest, verschil van een 10 tegen een 9 zeg maar.
Het beeld en Android mogelijkheden gaven de doorslag.
Het geluid niet getest. Direct aangesloten aan de sonos playbar.
Beeld is fantastisch ism Netflix 4K series of youtube 4K.
Interface is heel logisch en daarom ook zeer gebruiksvriendelijk.
Gelukkig maar want aan de handleiding heb je echt helemaal niks. Zonde van het papier.
Waar de hardware van Sony subliem is laat juist Android je af en toe in de steek.
Ik heb inmiddels al 2x gehad dat de afstandsbediening niet reageert.
En dat wifi niet goed pakt. Dit kan je helaas niet via de software herstellen. Tv van het stroom afhalen en alles doet het weer. Zou niet moeten maar Google werkt aan een update heb ik begrepen.
Al met al zeer tevreden. Dit vooral door het beeld.

Mario 10-03-2016 Product kwartaal in bezit

Goede keus

Sinds 3 maanden in bezit. Eerste maand ging tv soms vanzelf aan maar dit is bij update verholpen.
Verder is het beeld zeer mooi en het geluid valt wat tegen, maar met soundbar is dit goed.

Guy Craps 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Tevreden kijk ik naar “mijn” nieuwe Sony UHD 4K TV. Zoals hij daar aan de muur hangt lijkt hij ook op een mooi schilderij, discreet zwart als hij niet aanstaat, mooi zacht en helder stralend wanneer we naar programma’s kijken. Zowel de landschappen van documentaires en films, de groene of rode kleuren van voetbalvelden en tenniscourts als de details van gezichten in praatprogramma’s worden mooi weergegeven. De bediening is eenvoudig en duidelijk. Natuurlijk hebben we alle mogelijkheden van dit toestel nog niet ontdekt. We kijken er naar uit om weldra van de foto’s van onze reizen op groot scherm te kunnen genieten. Het scherm past wonderwel bij de Sonos soundbar en dankzij de nieuwe Sony Blu-ray speler 3D BDPS7200 EC1 kunnen we nog meer genieten van mooie films. Dankzij onze Sony 4K is onze living omgetoverd tot een minibioscoopzaal.

Arnold 22-02-2016 Product maand in bezit

Prachtige tv! Vooral de mogelijkheden zijn geweldig! Ziggo bijna overbodig! Met Netflixbutton en Kodi (oud xbmc) zijn de mogelijkheden onbeperkt! Streamen van de nas of van internet geen probleem! Op YouTube staan handige filmpjes om Kodi goed te installeren.
Daarnaast werkt YouTube van telefoon of iPad geweldig!

Heleen 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven en goed beeld (helaas niet zo goed als plasma). Handig dat je er mee op internet kan. Ook fijn dat je Netflix met 1 druk op de knop kan opstarten. Hij reageerd ook lekker snel! Kortom een top tv.

LienP 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van deze televisie. Mooi beeld, prachtig geluid. Inorde! Ideaal qua grootte. Makkelijk in gebruik. Kleine beschadiging bij toekomen van toestel, werd probleemloos vergoed.

jv6 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

kwaliteitsvolle televisie met heel veel mogelijkheden. Prijs-kwaliteit heel goed!Het beeld bij sportwedstrijden en documentaires is schitterend

Krijntjelek 12-02-2016 Product kwartaal in bezit

Behalve geweldig beeld en geluid heel veel bedieningsgemak dankzij de handige app Video&TV SideView. Heerlijk dmv scherm-cast alles van je smartphone, tablet of laptop op het grote scherm met fantastisch geluid. Een nieuwe kijk en luisterervaring die de investering in deze Sony 4K-TV zeker waard is.

hilde 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Dit is aangenaam tv-kijken.Misschien spijt dat ik geen maatje groter genomen heb : de verkoper had me het nochtans aanbevolen. eigen schuld dikke bult

Chim 09-02-2016 Product maand in bezit

Heb deze tv al een maand in huis en ben nog steeds heel erg blij met met de tv! Prachtig beeld ( vooral 4k op youtube). De bediening is erg gemakkelijk en het internet gebeuren ( youtube) is razend snel! De vormgeving is erg mooi en strak. Het is een genot om tv te kijken.

david 09-02-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch scherp beeld met realistische kleurweergave. Zeer gebruiksvriendelijk, met leuke apps. Mooie vormgeving.

Kronosair 08-02-2016 Product maand in bezit

Mooie vormgegeven Led TV met uitstekend beeld.

Gebruiksvriendelijk maar er moeten nog wel flink wat Andriod updates komen om de TV helemaal compleet te maken. De ervaring leert dat er regelmatig updates zijn dus zal ook goedkomen

Roberto 08-02-2016 Product maand in bezit

Het is aan te raden de Sony KD-49X8309C via een geluidsinstallatie aan te sluiten voor een beter geluid bij films. Voor normale spraakprogramma's voldoet het geluid van de TV. Android is perfect als je met de geïnstalleerde Apps’ weet om te gaan, zoals het streamen van films.. De app Video & TV Side View op je mobiel of tablet werkt goed om te zappen en voor het casten naar de TV van bijvoorbeeld YouTube. Ik ben erg tevreden.

vincent 08-02-2016 Product paar weken in bezit

erg mooi toestel waar je onmiddellijk mee weg bent. de beeldkwaliteit benadert de perfectie. ik heb de geluidskwaliteit verhoogd met een bose systeem. toestel nog maar een paar weken in het bezit en bij gebrek aan tijd nog niet alle mogelijkheden kunnen uittesten. zeker de prijs/kwaliteitsverhouding is zeer zeer goed te noemen.

Michiel 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een TOP TV!!!
Zeer plat, hangt bij mij aan de muur, dit geeft een strak uiterlijk. past in ieder interieur.

zeer fijn dat je alleen tv hebt en geen dikke rand.

geluid zoals bij alle platte tv's wat minder.

ruime mogelijkheden, en fijne menubediening.
gemakkelijk hoofdmenu!
veel aansluitmogelijkheden voor alle apparatuur, deze zijn gemakkelijk te vinden aan de zijkant.

het beeld is echt fijn en rustig om naar te kijken.
4k is echt heel mooi, ook via yputube