Sony KDL-43W809C - Reviews

5,90 cm dikte
Schermgrootte
43 inch

Wouter Adriaan 05-09-2015 Product paar weken in bezit

Kreeg dit toestel als vervanging aangeboden op een uitverkochte KDL42 W828 door www.plattetv.nl
het toestel maakt zijn specificaties grotendeels waar.
Heerlijk rustig beeld en super scherp beeld door de 1000 HZ die er ook voor zorgt dat de beelden gelijkmatig verlopen met de motionflow functie voetbalwedstrijden komen zo echt tot hun recht (in combinatie met een KPN HD aansluiting) ook het geluid is van redelijk goede kwaliteit maar ik heb de TV toch snel achter mijn Homecinema set aangesloten. Het design laat het toestel mooi tegen de achtergrond wegvallen (vind ik fijn)
Door de vlotte service en een goede deal met plattetv.nl heb ik een nog beter toestel dan ik op het oog had

AstrA_63 03-09-2015 Product maand in bezit

Na uitvoerige oriëntatie uiteindelijk gekozen voor de KDL 43W809C icm de (Sony) HT-CT380 soundbar. Dit alles compleet met kabels in een prima aanbieding van PlatteTV.nl. Prachtige TV, strakke vormgeving met een smalle aluminium lijst die zorgt voor een maximaal, haarscherp beeld. Geluid is redelijk maar icm de soundbar uitstekend. Nog lang niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd (Smart en 3D) maar tot nu toe nog geen spijt van deze keuze.

R. Mulders 12-08-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze TV vorige week gekocht en ben na een paar dagen zeer tevreden over de kwaliteiten van deze Sony. De TV is zeer plat, heeft desondanks een mooi vol geluid en vooral het beeld is zeer scherp. De beloofde 1000HZ wordt zeker waar gemaakt. Voor mij is dit momenteel een betere keuze dan een 4K tv aangezien we nog te afhankelijk zijn het aanbod van providers en aanbieders.

De Sony KDL-43W809C heeft veel mogelijkheden ook qua smart TV. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen android gebruiker ben maar ondanks deze (vele) mogelijkheden daarvan ben ik blij dat diensten als de NOS, Videoland en Netflix erop zitten. Voor Netflix gebruikers; er zit een aparte netflix knop op de afstandsbediening die je meteen naar Netflix brengt. Super.
Er zijn genoeg mogelijkheden met een aantal HDMI- en USB ingangen. (bijv ideaal voor google chromecast die ik er ook bij heb)

Ik heb het idee dat Sony een inhaalslag wil slaan op Samsung en LG en met deze TV lijkt mij dat zeker gelukt. Er zit ook wifi-direct op maar aangezien ik de TV met een vaste internet kabel heb aangesloten moet ik dit nog onderzoeken!

concreet:
Vooral erg helder en mooi beeld, ++ geluid en veel (smart) mogelijkheden.