Sony KD-55X8508C

Sony KD-65XD9305
8,5 (6)

BartVM 14-04-2016 Product paar weken in bezit

Goede aankoop, mooi toestel

Wij gebruiken deze Sony voornamelijk voor videoconferencing en professionele presentaties op kantoor. Heel kwalitatief toestel en een mooi strak design.

Andrea 12-02-2016 Product maand in bezit

uitmuntende beeldkwaliteit, geluidskwaliteit is voor een plat scherm erg goed. Android TV maakt het toestel echt smart en toekomstbestendig

Wim 06-02-2016 Product paar weken in bezit

Het beeld is geweldig maar het geluid vind ik wat minder. Het is heel makkelijk om alles te installeren.

Taeke 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend beeld kwaliteit. Geluid kan beter, maar met de Sony soundbar ook een uitstekend stukje geluid. De touchpad is een ideale afstandsbediening. Allen jammer dat de soundbar niet dicht onder de tv past ivm de steun. Ook de soundbar bemoeilijk de afstandsbediening, de touchpad heeft er trouwens geen hinder van.
Kortom puike tv voor een goede prijs.

Dmqvndpls 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Geeft een zeer scherp, mooi beeld met warme kleuren, geen te felle kleuren. Vormgeving is strak en modern, gemakkelijk in gebruik.

Bart 26-01-2016 Product paar weken in bezit

Tv geeft na OUT of the Box een prima beeld.

Na wat verder in het menu te gaan is het beeld helemaal 100%( blijft een persoonlijke smaak)

internet/netwerk ook dik in orde

Netflix knop op de afstandbediening is helemaal geweldig voor de kids.

Menu structuur is helder en overzichtelijk.

Kortom prima beeld voor een prima prijs

Ger 24-01-2016 Product maand in bezit

Nu een maand in bezit en zeer tevreden. Beeld is geweldig en zeer natuurgetrouw. In eerste instantie bleef de zenderinformatie boven in het beeld staan en moest handmatig worden verwijderd.Na de update werkt alles goed. Geluid is redelijk goed.

CDH 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch apparaat met een prachtig design en beeld
Menustructuren zijn duidelijk en intuitief.
Gezien het feit dat dit mijn derde Sony tv is verwacht ik dat de duurzaamheid ook bij deze machine top al zijn.
Het geluid geef ik weer via Sony audio dus dit is eigenlijk geen issue.

Rudger 22-01-2016 Product paar weken in bezit

7,6
Lang getwijfeld of ik deze TV wel moest kiezen, las veel negatieve verhalen mbt de snelheid van het Smart gedeelte. Dit gebruik ik echter niet veel en de snelheid valt me zeker niet tegen.
Geluid is ondermaats voor films ed, maar ga de tv nog op een receiver aansluiten. Voor normaal tv kijken is het voor mij prima.
Beeld op HD is super, misschien Netflix op 4K nemen. Kijken hoe dat eruit gaat zien.
Duurzaamheid nog niets over te zeggen, maar mijn vorige 2 Sony lcd tv's hebben het altijd goed gedaan.

Jeremy 22-01-2016 Product maand in bezit

De Sony KD-55X8508C is een Televisie waar ik kippevel van krijg. Haarscherp beeld en geluid is er ook niet zuinig op geworden. 4K is echt alles wat je ervan mag verwachten. Top TV, beste aankoop tot nu toe

Mevrouw AR 21-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben sinds kort deze televisie en onze eerste indruk was "wauw". Hiervoor hadden we namelijk ook een Sony televisie (oudere model) die hebben we inmiddels 10 jaar (en nog steeds niet stuk). De beeldkwaliteit van de nieuwe Sony is geweldig. Mooi scherp. In het begin hadden we vaak updates, dat erg irritant was. Nu is dat minder. We zijn erg tevreden. Vooral met de kleine afstandsbediening voor het internet, met name de spraakfunctie.

applesonyfan 20-01-2016 Product paar weken in bezit

9,4
geweldig beeld en supermakkelijke bediening via het touchpad op de afstandsbediening.
apps via wifi weken zeer snel, geen lag of haperingen.
4K demos zijn een belevenis. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor de 4K uitzendingen komen, ik kan er niet op wachten

Erik 16-01-2016 Product kwartaal in bezit

Deze Sony TV met 55 inch geeft me een zeer scherp, mooi beeld met warme kleuren. Actiefilms in hoge resolutie worden zonder hapering afgespeeld. Vormgeving is strak en modern. Ondanks de 55 inch, kan gekeken worden vanop 2.5 meter. Ik ben er tevreden over en beschouw het als een goede aankoop.

Died 15-01-2016 Product maand in bezit

Schitterend beeld ,film kijken is echt top met deze tv.
hij is makkelijk in gebruik en spraakbesturing werkt ook goed. Het geluid valt niet tegen voor een flatscreen.
Echt een fijne tv.

Rina 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een prachtig toestel zeker een aanrader.
Mooie kleuren,zuiver beeld,prachtig geluid
Gemakkelijk op internet snelle verbinding via
WiFi een en al top niets op aan te merken
Sony is THE best

Gijs 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk te installeren, goed beeld. Zowel Apple TV als Horizon Ziggo box makkelijk aan te sluiten.

De geluidkwaliteit is voor een TV niet slecht en ook niet goed. Via de receiver is dit makkelijk te ondervangen zodat je een mooi vol 5.1 geluid hebt.

De beeldkwaliteit is daarentegen super! Een erg strak en mooi helder beeld. Dit is ook precies de reden waarom de keuze op deze Sony is gevallen.

De mogelijkheden voor het instellen zijn voldoende om de TV zo te tweaken dat hij helemaal op jouw situatie past. De software gebruik ik verder niet omdat ik Horizon en Apple TV gebruik. De android software kan ik dus niets over zeggen.

Het gebruiksgemak weet ik dus niet omdat ik alleen de HDMI 1 ingang gebruik. De Apple TV en Horzion box zijn aangesloten op de receiver. De receiver stuurt via de HDMI de TV aan.

De vormgeving sluit mooi aan bij het TV meubel. De tv hangt met een beugel aan de muur.

Duurzaamheid: De TV heeft een A+ label dus energie zuinig

Terry 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige kijkervaring, vooral voor de grote film momenten. Het beeldkwaliteit is verbazingwekkend.
Makkelijk te gebruiken menu voor het schakelen tussen TV en internet functies en apps.

Dianco 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hele mooie televisie met zeer veel mogelijkheden.
Super scherp beeld met leuke apps.
Strakke vormgeving en zuinig in het energieverbruik.

Bart uit Tilburg 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Tv geeft na OUT of the Box een prima beeld.
internet/netwerk ook dik in orde
Netflix knop op de afstandbediening is helemaal geweldig voor de kids.
Menu structuur is helder en overzichtelijk.

Kortom prima beeld voor een prima prijs (na cashback)

KDH 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Sinds enkele dagen nu in het bezit van deze 4K tv. Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van het beeld. De 3d functionaliteit is echt leuk (wel nodig om bijkomende een 3d-bril te kopen). In combinatie met een degelijke geluidsinstallatie zit je echt in de actie. Kort samengevat, absoluut geen spijt van mijn aankoop.
Deze TV komt i.p.v. mijn 40"HD Sony TV.
Zeer tevreden over de kwaliteit van Sony producten.