Sony KD-65S8505C - Reviews

Schermgrootte
65 inch

sjonny 19-03-2016 Product kwartaal in bezit

Nieuwe smart TV

Sinds we onze nieuwe sony smart tv hebben is er een hele waaier aan mogelijkheden bijgekomen. Youtube is een echt plezier geworden, alleen spijtig dat nog niet alle TV stations via internet uitzenden. Canvas bv kunnen we nog niet zien. Maar hopelijk komt dat nog. Ook de samenwerking met apple devices zou beter mogen.
Maar all in all, heel blij dat we de stap gezet hebben.

Jingen 20-02-2016 Product paar dagen in bezit

Beeldkwaliteit is prachtig. Geluid is OK, maar met extra geluidsbox beter. TV ziet er strak uit met en mimimale lijst/rand.

R 15-02-2016 Product maand in bezit

heel tevreden over de TV. heel mooi beeld. dit is waar wij hem op hebben gekozen met beste prijs / performance verhouding voor ons in dit formaat. een stap hoger kwamen we in de OLED en dat vonden we te duur. we hadden van tevoren een Panasonic plasma en die had al een heel goed beeld. Deze TV van Sony is een perfecte (grotere) opvolger voor ons.
geluidskwaliteit is moeilijk te beoordelen. Wij spelen het geluid via een AVR. Daarom als 7 beoordeeld.
Alles bij elkaar heeeeel tevreden over de TV.

TT 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Leuke tv mooi groot beeld! Alleen zapt langzaam en soms een rebootje nodig verder prima!! ook kodi xbmc werkt hier op geen media player meer nodig

Stefan 10-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze tv is volledig mijn ding. Het beeld is prachtig en voldoet zeker aan mijn verwachtingen, zelfs meer. De kleuren zijn prachtig zeker als je een uitzending in HD bekijkt of een Blu-ray film. Het Discover Menu is overzichtelijk en handig om je apps snel terug te vinden. De klank is niet zo best maar met de Sony Soundplate eronder is het echt wel super.

Louis Reubsaet 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

De Sony KD-65S8505C tv heeft een zeer goede beeldkwaliteit, het geluid is goed, hij is gebruiksvriendelijk en hij heeft een mooie uitstraling.
De prijs ligt t.o.v. andere merken gunstig.

Familie Dos 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

De tv heeft haarscherp beeld. Afstand bediening werkt niet goed. Deze stopte na een paar dagen met werken. Prettig aan de afstandbediening is de Netflix knop. De tv is geweldig.

A 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Groot prachtig scherm en vormgeving, tal van mohgelijkheden op gebied van apps tot screen casting! Het afstandsbediening had ook wel alles in 1 mogen zijn i.p.v. twee upadtes beschikbaar voor toekomstige uitbreiding, maar voornamelijk beeld is super en alle andere opties betreft afspelen vanaf harddisk gaat voor nu wel vlekkeloos en is zeker aan te raden om daar met regelmaat gebruik van te maken just hook up your usb en gaan!!

JanWillem 30-01-2016 Product paar weken in bezit

De Sony KD 65S8505C is met zijn fraai gebogen beeldscherm een zeer elegant TV toestel, ondanks de forse omvang (die ik koos).
Het geluid is goed (conform verwachting), hoewel ik de kwaliteit wrsch. ga verhogen met een soundbar met subwoofer.
Het beeld is fraai, maar, zoals ik wist, is het zwart wisselend donkergrijs, zoals je ook kan zien als het beeld egaal zwart had moeten zijn.
De bediening in het Android-keuzemenu vind ikhet grootste minpunt van de TV. Ik snap niet waarom het navigeren tussen schermen en apps zo verwarrend kan zijn, dat ik zonder kunstgrepen bv. niet vanuit een HDMI-kanaal terug kan naar de menu-opties. Dit laat onverlet dat het aantal mogelijkheden met apps en internet-TV indrukwekkend is.
Al met al ben ik tevreden met de aanschaf

Don Pip 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Prima TV, beeld kwaliteit is super. Wel heel veel standaard apps maar is nog te overzien. De standaard onder de tv is wel minder.

Simoen 28-01-2016 Product paar weken in bezit

Schitterende beeld en klank kwaliteit. De kleuren komen natuurlijk over en lijken nooit synthetisch. Er is geen beeldkwaliteit verlies bij snelle bewegingen.De spraakbesturing is bijzonder handig en werkt heel nauwkeurig. De stem wordt snel herkend en de herkenning is stabiel. De "curved" vormgeving is zeer zeker ook een pluspunt

noord 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

bij thuiskomst een verpletterende indruk gemaakt bij vrouw en kinderen. geluid voor een tv prima, maar aansluiten van een audio ding maakt het helemaal een beleving. geen toeters of bellen maar gewoon een schitterend groot scherm met helder beeld. niets op aan te merken. we kijken er graag naar !

Nico 24-01-2016 Product paar weken in bezit

I wanted a 65" TB with UHD and modern software. The Sony S85 offers an outstanding relationship of price and value. I can only recommend this model and my initial interest was created based on the recommendation of a friend who already owned the model.

Ten 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb een prachtige curvedTV aan deze Sony KD-65S8505C. Werkelijk schitterend!! beeld, moest wel wennen aan de hoeveelheid licht dat op je afkomt (kreeg wat last van mijn ogen) en heb daarvoor de instellingen wat aangepast.

PJ Klink 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Super tv, prachtig groot beeld.
Prachtig beeld, mooi geluid. Een sieraad voor de huiskamer. Je kan er prachtig films mee kijken.
Zijn zeer tevreden. Ik zou hem iedereen aanraden.

Randall 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben super blij met deze televisie. Erg mooi beeld en de kleuren zijn geweldig. Ik vind de bediening ook gemakkelijk. Echt een aanrader.

sony bravia 4k ultra hd 21-01-2016 Product paar dagen in bezit

pluspunt : mooie tv met mooie kleuren.
minpunt : verbind niet goed met wifi.
brede keuze in apps
je kan er ook je playstation controller mee verbinden

ASUS 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Sony KD-65S8505C vind ik de beste TV op dit moment .
65 inch beeld is fantastisch ,ik kijk altijd films met plezier nu,fantastische kleurenmeer details te zien.
Zeker aanrader.

Far 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Goed tv .
Kwaliteit is goed en de kleuren uitstekend.
Door de Android besturing zijn er veel mogelijkheden

Lepelaar 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

nog te kort in bezit om de duurzaamheid te beoordelen!het is een geweldige tv die ook nog eens mooi is van design