Sony KD-65X9005C - Reviews

3,90 cm dikte
Schermgrootte
65 inch

Tony 01-03-2016 Product paar weken in bezit

Deze tv nu 2 weken in mijn bezit. Ik vind het een erg fraai ontwerp. Heerlijk plat en prachtige kleuren. Ik stoor me wel een aan het zogenaamde edge bleeding in de linker- en rechteronderhoek. Hierdoor zeker niet de beste televisie uit dit segment. Erg jammer van sony!

dikkelke 19-02-2016 Product paar weken in bezit

65 inch beeld is super ! Getijfeld tussen oled en led, pas als je ze naast elkaar ziet merk je het verschil. Deze kwaliteit is voor ons vandaag heel beveredigend.
Audio is ruim voldoende ondanks een flat-tv met weinig kast.
operabrowser is niet zo handig, op zoek naar een bijhorend toestenbord met muis lijkt de goede oplossing
You -tube content is van goede kwaliteit.

Dre 11-02-2016 Product paar weken in bezit

Deze Sony KD-65X9005 is een super 4K tv, een plaatje om te zien en super dus en hangt strak aan de wand!
Uitzendingen in 4k is echt topklasse, en genot om na te kijken. De kleuren zijn overweldigend natuurgetrouw.
HD-uitzendingen worden goed opgeschaald, geluid is in de hoge en midden tonen perfect, maar de lage tonen minder, maar ik raad aan om de draadloze sub woofer erbij aan te schaffen, hiermee plaatje compleet.
Voor filmliefhebbers een must om te hebben :-)

Folkert 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi beeld en goede menu structuur waardoor de werking zeer eenvoudig is.
Ben te spreken hoe hij op internet werkt.
aanrader...

kersten 30-01-2016 Product maand in bezit

Mooi beeld en geluid TV staat perfect in
onze woonkamer. Iedereen aan te raden. Als je bij Sony koopt ben je op het goede adres,een aanrader dus voor iedereen.

Peter Longueville 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goed toestel werkt fantastich. Zeer mooie beeld iwaliteit. Perfecte grootte. Voor ons het goede toestel

MVH 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

4,2
Had zeer hoge verwachtingen van de KD65X9005c. Echter na het uitpakken bleek dat het toestel reeds 67 branduren had, daarnaast vertoonde het toestel bleeding en een dode pixel. De instellingen van het toestel worden niet vastgehouden (beeld en geluidsinstellingen) en tevens het pop-up menu loopt vast en is slechts te herstellen na een nieuwe 123 initialisatie van het toestel. Na een paar maal te gebruiken loopt het wederom vast en is niet meer te bedienen. Uiteindelijk het toestel slechts 1 dag kunnen gebruiken. Nu reeds drie weken aan het wachten op een nieuwe televisie. SONY geeft niet thuis. Reactie = hier kunnen we niets aan doen!!

Gustaaf Van der Straeten 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hebben Tv nog maar in december gekocht. Spijtig dat er geen handleiding bij de tv was.Alles kan wel opgeroepen worden op het scherm maar ik ben 75 jaar en heb wel behoefte aan een geschreven tekst voor mij.Verder geen problemen tot hiertoe.

Ettetooth 23-01-2016 Product maand in bezit

Mooi design. Veel firmware - en software updates nodig gehad om de kinderziektes eruit te halen. Kwaliteit is enorm verbeterd (zoals zwart tinten/opstarten/schakelen tussen kanalen). Top model.

Robbedoes 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Wij zijn erg tevreden over deze nieuwe Sony tv die onze vroegere 'HD ready' moet vervangen.
Het 4K beeld is zeer gedetailleerd. De kleuren zijn magnifiek. Zeer vele mogelijkheden waarvan ik er nog vele moet uitproberen. Ook moet ik nog uitzoeken om het tv geluid langs mijn 'av compact systeem met 5 boxen' te laten weergeven. Andere apparaten moeten nog aangesloten worden; deze zijn op dit ogenblik in reparatie.

EMSTeenbergen 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een mooi ontworpen apparaat met natuurlijke beelden (in tegenstelling tot Samsung) dat zeer up-to-date is en gemakkelijk te installeren.

Talhaoui 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben erg tevreden met deze tv, de kleuren en beeld kwaliteit zijn echt verbazend goed.
Zeer mooi, plaatje in het huis!!!
heel erg dunne beeldscherm is om naar te blijven kijken

Sharon 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi plaatje in het huis!!!
Het belachelijk dunne beeldscherm is om naar te blijven kijken!
Schoonmaken is daarentegen bijna niet te doen helaas.
Maar dat mag de pret niet drukken.
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe aanwinst

Fatos 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Strakke uitstraling en mooie design. Super tevreden met de beeld kwaliteit. Wat de puntjes op de i zet is toch de ultra dunne scherm !

de vos rudi 23-12-2015 Product paar weken in bezit

ik moet nog veel snufjes ontdekken, maar deze tv is fantastisch!..
hij is heel mooi van design en de kleuren en de beelden zijn mooi.
wij zijn tevreden!...

John 23-12-2015 Product maand in bezit

Ik snap dan ook niet dat hij in diversen reviews als matig van beeldkwaliteit betiteld is.
En natuurlijk de vormgeving super slank aan de muur met de bijgeleverde muurbeugel.
Voor wat de 3D betreft geweldig, passieve 3D geen dure 3D brillen nodig

van der Zee 18-12-2015 Product paar weken in bezit

Het is een eyecatcher wat in de woonkamer staat, een mooie strakke tv en het beeld is haarscherp. Niet meer te missen dus.

Filip Nys 17-12-2015 Product maand in bezit

Zeer tevreden van mijn aankoop ! Het Beeld bij 4k films zoals Netflix en AppleTv is top ! Maar ook HD zenders komen tot hun recht. Qua gebruiksgemak wijst alles zichzelf uit. Veel mogelijkheden tot aansluiten van diverse digitale bronnen. De vormgeving is super slank en heeft terecht een Eisa award gekregen. Het geluid is iets minder, vooral lage tonen. Qua duurzaamheid en verbruik is het echt een aanrader.

Monique 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Mooie tv van uitzicht, super dun, makkelijk op te hangen als je met alle kabels goed weg kunt in een kabelgoot.