Sony KD-43X8308C - Reviews

6,00 cm dikte
Schermgrootte
43 inch

Harry 11-03-2016 Product paar dagen in bezit

Voor deze TV moet jezelf ook smart zijn.

Mooie tv met mooi beeld. Wel vaak een up- date maar desondanks qua bediening nog steeds problematisch. Voor een beter geluid hebben we een Sony soundbar laten installeren.

MARTIN 16-02-2016 Product maand in bezit

mooie tv qua design. beeldkwaliteit is scherp. even wennen
aan de mogelijkheden van deze televisie. geluidskwaliteit
verbeterd met Sony subwoofer betreffende de lage bastonen. goede aankoop

MARTIN 16-02-2016 Product maand in bezit

mooie televisie qua design.scherpe beeldkwaliteit. eerst
even wennen om al de mogelijkheden te leren kennen.
geluidskwaliteit verbetert met Sony subwoofer voor de bastonen

JSR 10-02-2016 Product maand in bezit

Fijn mooi scherp beeld, mooie kleuren, zeer mooie vormgeving, geluid best goed voor zo dunne tv. Vond het geluid iets beter in vergelijking met een Samsung UE40JU7000. Beeld kijkt ook prettiger (natuurlijker) dan de Samsung, standaard instellingen zijn eigenlijk al prima. Zitten nog wel wat bugs in de firmware (rode toets Ziggo on demand werkt niet goed, geen geluid ook komt het soms voor dat de tv blijft hangen, reageert niet op afstandsbediening, stekker er uit en weer in dan verholpen, komt sporadisch voor) Verwacht dat e.e.a. met een nieuwe firmware is opgelost. Verder een hele fijn tv met prettige bediening.

Huysentruyt Gwendolien 09-02-2016 Product kwartaal in bezit

9,4
Wij zijn supercontent met de aankoop
Is zeker zijn geld waard, super veel mogelijkheden zeker ook voor het internet , mooie beeld en geluidskwaliteit. Is zeker een aankoop waard. onze kinderen vinden het vooral super dat ze via de tv op you tube kunnen.

Mantel 03-02-2016 Product maand in bezit

Wij vinden de TV prachtig mooi van vormgeving en beeld-geluid kwaliteit is prima. We hebben wel de tijd nodig gehad om wegwijs te worden in alle mogelijkheden. Maar nu wel alles gerangschikt hebben is het gebruiksgemak geweldig.

Hennie 03-02-2016 Product maand in bezit

Net voor kerstmis hebben we dit toestel gekocht op aanraden van de winkelier.het valt bijzonder mee.mooie kleuren en via internetaansluiting heel veel mogelijkheden.het geluid is wel iets minder ontwikkeld maar dank zij onze Yamaha surroundinstallatie hebben we dat kunnen oplossen.hulp bij de installatie door een vakman is wenselijk en in ons geval zelfs noodzakelijk! Voor mensen van een iets hogere leeftijd is het wel ingewikkeld.

Bas 02-02-2016 Product paar weken in bezit

We hebben onze nieuwe televisie nu een paar weken in huis. Beeld kwaliteit en geluid zijn prima. Boven dien is de tv klaar voor de toekomst met ultra hd 4k. We hebben nog niet alle features uit kunnen proberen, maar vooralsnog ziet het er goed uit.

willemenzijnbas 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke televisie, mooie kleuren, bij tenniswedstrijden heb ik de hawk eye niet nodig zo scherp en snel. Jammer is wel dat de HD die ik er bij had gekocht om mee te kunnen opnemen nog niet werkt. Het is wachten op een software update. Hopelijk eind februari....

debaetsm 31-01-2016 Product paar weken in bezit

Heb dit prachtige toestel net voor nieuwjaar gekocht. Het beeldscherm is mooi groot en gemakkelijk te bevestigen aan een muursteun. Ook het geluid is goed. De beeld kwaliteit is top zit nu in de cinema, zie echt de details zelf van films van meer dan 30 jaar oud. De installatie liep vlot er was een goede begeleiding.
En de aansluiting met internet is ook goed. Gamingconsoles zijn super om met dit toestel te gebruiken. Hij is echt een pareltje in huis die me elke dag opnieuw aangenaam verrast.

michel 30-01-2016 Product paar weken in bezit

De beeldkwaliteit is zeer natuurgetrouw en rustgevend. Het geluid is goed gericht in de richting van de kijker.

Guido Eeckhout 23-01-2016 Product maand in bezit

Prijs kwaliteit een uitstekend toestel.
Het is nog wat wennen aan het gebruikersgemak maar ik heb hem nog maar amper één maand in mijn bezit.
Ik,sta versteld van de vele mogelijkheden.
Zeker een aanrader.

Tevreden klant 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, werkt goed. Netflix knop op afstandsbediening is ideaal. 4K tv, jammer dat de uitzendingen op tv nog niet in die kwaliteit worden uitgezonden.

Ruurd 19-01-2016 Product maand in bezit

Deze strak vormgegeven tv staat sinds twee maand in de kamer. Deze TV heeft een indrukwekkend scherp beeld. De kleuren zijn in de fabrieksinstelling al erg natuurgetrouw. Grote kijkhoek, waarbij de kleuren vol van kleur blijven. Geluid is voor een platte tv okay. Het besturingssysteem spreekt voor zich, bepaalde instellingen is eerst even zoeken.
Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen.

Basa 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Naast een mooie vormgeving heeft deze televisie ongekende mogelijkheden en bovendien een haarscherp beeld en komen de kleuren erg goed tot zijn recht. Wij zijn erg tevreden met onze aankoop.

Fred Bisschop 18-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, duidelijke beeld, gemakkelijk te bedienen. Voldoet aan de Sony kwaliteit die ik bekend ben.

Boomen 18-01-2016 Product maand in bezit

Beeld en geluid kwaliteit zijn zeer goed.
Ook zijn er veel mogelijkheden met de TV.
De voet had voor mij een ander model mogen zijn.
De TV heeft een android besturing wat het bedienen al gemakkelijker maakt omdat je het van je telefoon ook al gewend bent.
Een mooie bijkomstigheid is, dat er in januari een update komt zodat je van de TV rechtstreeks een programma kunt opnemen op een externe harde schijf.
Vooor de duurzzmheid kan ik niets zeggen daar ik de TV pas heb.
Ik ben zeer tevreden over de TV (beslist een aanrader.

JFK 16-01-2016 Product paar weken in bezit

TOP tv met veel opties door Android TV. Beeld is geweldig! We zijn nog bezig alle mogelijkheden te ontdekken. Heel tevreden over onze 4e Sony tv.

Faye 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb de televisie nog niet zo lang, maar wat ik kan zeggen is dat het een mooie tv is met een mooi beeldkwaliteit. Dit alles voor een prima prijs!

Wouter DV 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Een paar weken in bezit. Schitterend beeld - groot contrast - erg vloeiende beelden.
Mindere punten flauwe geluid (10 w) - moeilijke wifi-ontvangst - erg glanzende scherm (hinderlijk overdag)