Sony KD-75X9405C - Reviews

1,10 cm dikte
Schermgrootte
75 inch

Kijker 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na verschillende update’s werkte alles prima. Menustructuur is overzichtelijk en redelijk logische van opbouw . Mooie heldere beeldkwaliteit met prachtige kleuren ook vanuit een grotere kijkhoek iets . De fabriek instellingen waren voor ons al prima ingesteld.
Een strak mooi en eenvoudig uiterlijk met een matte lijst.
Geen spijt van onze aankoop.

ronhan 30-11-2015 Product paar weken in bezit

Heb deze tv nu al een tijdje in mijn bezit. Had eerst een curve gekocht maar deze terug gedaan teveel nadelen.
Het beeld ven deze Sony is gewoon verbluffend.Dit is het beste wat je op moment kan kopen.Ben nog elke dag verwonderd hoe mooi de tv speelt.Het zwart is echt zwart en de kleuren zijn heel mooie en zacht maar niet er over zoals bij sommige andere merken. Het geluid daar kan geen andere tv aan tippen dat is super voor een tv.Het design vind ik hem persoonlijk heel mooie zeker als de tv thuis hangt is hij nog 10 keer mooier als in de winkel. De tv's tegenwoordig zien er allemaal het zelfde uit.Kan ook niet anders als je alleen maar een paneel heb om tegen de muur te hangen daar kan je niet veel design van maken hé.En Sony steek daar boven uit.Je heb tenminste iets anders en mooier. Android werkt heel fijn en smart gedeeld werkt heel goed.Ik kan deze tv reeks van Sony alleen maar aanbevelen.Dit is de beste koop van mijn leven tot no toe en ga er de volgende jaren nog veelkijk genot aan hebben .