Panasonic TX-43CX750E

3,50 cm dikte
50 inch
Panasonic VIERA TX-50DX800E

Edwin 08-02-2016 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken in het bezit van deze super 4K TV!! Tijdens mijn zoektocht veel 4K TV's met elkaar vergeleken. Ik zocht een TV met een natuurlijke weergave van kleur en contrast en hier slaagt deze Panasonic zeer goed in. Waar sommige merken (vooral Samsung) echt een 'over the top' beeld voorschotelen blijft dit echt geweldig natuurgetrouw! Zeer veel diepte en erg goede weergave van zwart! Makkelijk te installeren, veel opties, zeer snelle UInterface via FireFOx. De belangrijkste APP's zijn aanwezig (zouden er nog wat meer mogen worden). Ook mijn mediaspeler weet hij draadloos snel en stabiel te vinden/af te spelen. Tot nu toe zeer, zeer tevreden!

Bea 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Na lang zoeken bewust gekozen voor deze smart tv. Prachtig beeld zelf geïnstalleerd. Heel makkelijk. Nu vooral aan het genieten van dit sublieme beeld.

Eska 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgegeven beeldscherm met een prachtig scherp beeld. Hij is makkelijk te installeren en in gebruik.

R_Breur 16-01-2016 Product maand in bezit

Uitgezocht op basis van beeldkwaliteit, aansluitmogelijkheden en de Smart TV opties. Het beeld is echt perfect, de aansluitmogelijkheden prima en stelt niet ook teleur als Smart TV. Kortom, prima aanschaf!

Saskia 13-01-2016 Product paar weken in bezit

TV niet te groot en niet te klein. Het beeld is super ook als je vanaf de keukentafel op het beeld kijkt. Wat fijn is is dat de tv uitkan en dan toch de radio aan, heerlijk. heb mezelf verwend met een soundbar van canton, snoeren perfect weggewerkt door de monteur van electroworld. Erg blij mee. De afstandbediening is helder en prettig. Smart functies werken nog niet goed echter hiervoor moet ik nog naar Ziggo bellen. Dit ligt niet aan de tv

J. 11-01-2016 Product maand in bezit

Keuze gevallen op Panasonic ivm helderheid en kleur van het beeldscherm, slanke omlijsting en afmeting van dit toestel. Bedieningscomfort is goed, maar vraagt soms teveel stappen om op bepaald programma te komen.
Een aanrader qua prijs/kwaliteits verhouding.

Kritische koper 03-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik vind het een prachtige tv. De kleine rand maaktde tv compacter tov het grote beeld. Dit is mijn maat ik wil niet dat koppen van mensen groter zijn dan in werkelijkheid. Het dubbel beeld vind ik handig. dat er een aan uit schakelaar op zit ook. Helaas geeft de isdn kabel een reset storing op ons opname apparaat van ziggo, zodat ik eerst de tv moet uitzetten. Verder vind ik dat de afstandbediening te beperkt is en alles via menu moet,wat ik te beperkt vind Qwa instellingen en er zomaar een knop netfliks op zit. Ik voor b.v. dubbel beeld eerst een app moet openen en en ik eerst het beeld even kwijt ben. Ik heb dan ook het plan om een dure inleesafstanbediening te kopen met meer knoppen. Het opstarten met allerhande verwijzingen naar home vind mijn vrouw vervelend, zij was gewend direct een zender te krijgen en te knipsen. Het zendermenu is te groot en mist extra info. Het eigen menu van Ziggo is efficienter en overzichtelijker. Mooi vind ik de kijkhoek er is tov ons vorige lcd scherm er word minder met het scherm gedraaid. Ik hoop dat de software nog een maal een update krijgt. Onze ouders hebben een dure Sony en een Philips. ik vind ons beeld beter maar hun bediening is beter. Ik ben tevreden en hoop dat die andere zaken wennen of nog verbeteren.

Michelangelo 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Duidelijke heldere kleuren, prima geluid. Genoeg opties op de televisie.

Rene 27-12-2015 Product paar weken in bezit

Een prachtig mooi vormgegeven TV met indrukwekkend beeld, zeker in contrast met de vorige en naar de slaapkamer verbannen Samsung.
TV werkt uitstekend samen met de NAS en 4K beelden zien er echt perfect uit. De 1080i kabel beelden zijn ook haarscherp.

G. Weegerink 21-12-2015 Product maand in bezit

Het beeld is van een uitstekende kwaliteit. De kleuren zijn niet te hard maar zeer natuurlijk.
Door het IPS panel is de kijkhoek altijd goed. Zeker een aanrader voor diegene die er niet allemaal recht voor kunnen zitten.

Jeroen 16-11-2015 Product maand in bezit

Ik had eerst de TX50CX800.
Echter de tv was te groot en konden er niet aan wennen. TV ingeruild na 2 weken wat gelukkig geen probleem was. Dit toestel had echt een subliem beeld mits je er recht voor zat. Kijkhoek is echt zeer beperkt. Bij de 750 is dit geen enkel probleem .
Nu de cx 750. Ook prima beeld echter kan niet tippen aan de cx800. Zit nog steeds op internet te zoeken na een goede calibratie. Mocht iemand een link hebben, graag.
Ik heb er ook een draadloos toetsenbord bij gekocht met name voor YouTube.
Resume; Mooie tv met goed beeld en kijkhoeken. Iets minder detail/scherpte en zwartwaarden dan de 800.

Werkte in eerste instantie perfect maar kan nu niet meer op de "invoerregel"iets invoeren. Wellicht fabrieksinstellingen weer herstellen. Ook het geluid op de browser is ineens weg.

Knulfer 10-11-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is de derde platte Panasonic TV in serie. Deze TV steekt qua beeld en mogelijkheden boven soortgenoten uit.
Vooral de onderliggende mogelijkheden van streamen en TV sharing, zijn top.
Ook de quadcore processor, bedieningsgemak zijn pro's

Nico 07-11-2015 Product maand in bezit

Deze tv aangeschaft na vergelijking van diverse merken tv's. De beelden van deze Panasonic waren het meest natuurlijk. In eerste instantie raakte ik onder de indruk van de scherpe beelden van de Samsung en Sony tv's.
Na langer kijken zijn de beelden van de Panasonic veel prettiger om naar te kijken. Na een maand kijken nog steeds heel tevreden.

Der affe 04-10-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekende tv, zeer scherpe beeldkwaliteit en goed geluid. Makkelijk te bedienen, mooie strakke vormgeving. Prima aankoop!

woutv23 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Heb deze tv nu een paar dagen in bezit en we zijn zeer tevreden. Geluid is goed en het beeld is super scherp. Tv staat ook zeer stabiel op de mooie voet. 4k nog niet kunnen ontvangen helaas.

dijkman1982 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

fantastisch beeld en geluid.zeer blij mee.natuurlijk gekocht en geinstalleerd door dealer (radio D&V Hoogezand)

flobbe12 22-09-2015 Product paar dagen in bezit

Super led tv

Erg scherp en helder beeld en ook erg makelijk te bedienen veel mogelijkheden .

ben er erg blij mee