Philips 32PFK5300

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

jingawee 09-02-2016 Product maand in bezit

6,6
Gezien de prijs ben ik niet echt ontevreden over dit toestel.
- beeldkwaliteit is goed
- je kunt koptelefoon gebruiken terwijl het geluid niet gedempt wordt zoals bij veel apparaten het geval is.

Ik moest wel wennen aan de bijzondere traagheid wanneer je b.v. wil switchen van zender. Of : als je hem net aanzet, duurt het nog wat voordat tv reageert op b.v. volume etc.

Netwerkverbinding met laptop werkt uitermate traag. Bovendien speelt hij films van mijn laptop niet vlekkeloos. Dan maar HDMI-kabel doen, wat wel goed gaat.

Het opnemen van tv met usb-stick lukt niet wanneer je film van een dvd-speler bekijkt. Zo smart is ie nou ook weer niet

jingawee 15-06-2016

Belangrijke tip: STEKKER eruit als tv gek doet of helemaal niet reageert.

Thejan 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Pracht product

De prijs kwaliteits-verhouding van deze Philips TV vind ik werkelijk verbluffend. Een 32 inch "full HD smart led" TV voor 269 Euro met een geweldige beeld kwaliteit en een redelijk geluid!
Ook de installatie verliep heel soepel door het gebruikers vriendelijke navigatie menu. Binnen een half uur was alles geïnstalleerd en opgenomen in het thuis netwerk.
Als klein minpuntje (muggenzifterij) noem ik het monteren van de TV voet. Niet iedereen bezit een "ster"schroevendraaier en de handigheid om dit te monteren.

Bentje 22-04-2016 Product kwartaal in bezit

Aardige TV voor die prijs

Het is een aardige TV voor die prijs. Geluid kan beter is een beetje dof. Beeldkwaliteit valt niet tegen; kleurcontrast redelijk tot goed. Mogelijkheden zijn standaard niet veel bijzonders. Schakelen tussen zenders gaat wel wat traag en de TV ziet er aardig uit niet spectaculair.

Robert 22-01-2016 Product maand in bezit

Niet helemaal ontevreden over deze TV. Prijs kwaliteit verhouding is redelijk. Voor extra televisie best aantrekkelijk. Is in ieder geval voor dat geld geen miskoop. De beeldkwaliteit is bij donker beeld ondanks verschillende instelling geprobeerd niet echt goed. Ook bij een actiescene vervormt het beeld enigszins.

Y.Burger 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een mooie tv! Echt perfecte prijs-kwaliteit verhouding, ik ben er erg blij mee!

Peter 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prima tv-eetje hoor! Ouderwets goede beeldkwaliteit en best redelijk goed geluid voor zo'n plat apparaat.

Aksie74 28-01-2016

waarom duurzaamheid een 5?

Sjoerd1O 15-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik ben erg tevreden over deze tv. Alleen de begin instellingen vond ik nogal onduidelijk. Verder zijn er geen min-punten

Bert1170 12-06-2017

Goed toestel in deze klasse.

Geluid is matig omdat de ruimte ontbreekt voor optimale opstelling van luidsprekers.
Helaas ontbreekt een DOOR DE AFSTANDBEDIENING GEREGELD audiosignaal voor de aansluiting van een externe versterker met boxjes. (bijv. computerboxjes)
Misschien is het een idee om in het menu de volumeregeling van de afstandbediening per keuze te koppelen met die van de koptelefoonaansluiting of in de toekomst een extra aansluiting hiervoor plannen.
Bert
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Marieke 10-03-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende smart tv

Na de voorgaande reviews te hebben gelezen, was ik enigzins terughoudend. Maar aangezien je een termijn van 30 dagen retour hebt, had ik besloten het te proberen.
Inderdaad trage responstijd, maar voor een slaapkamer tv vind ik dat niet zo heel erg.
Uitstekend werkend smartgedeelte waarbij Netflix, Spotify, RTL XL, TV Gids, You Tube etc al geïnstalleerd zijn. Geluid voor in de slaapkamer is ook uitstekend.
Ik heb al allerlei apps gebruikt en nog geen enkele storing gehad, ook Spotify werkt uitstekend. Beeld is ook perfect.
Installatie en in elkaar zetten is ook binnen 1 uur klaar. Er ontbreekt alleen een echte gebruiksaanwijzing, de snelwijzer zit er wel bij.
Maar ach wanneer je alle knopjes indrukt, weet je ook waar alles zich bevindt.
Super smart tv voor een super prijs!

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Smart gedeelte

Minpunten

• Trage responstijd
  • Geen handleiding van alle mogelijkheden

Dartsneef 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden voor kleine prijs

De aanwezigheid van drie tuners (kabel, digitenne en satelliet) was voor mij een must. De Android apps en de ingebouwde WiFi zijn daarbij een welkome aanvulling.
Het FullHD beeld is geweldig scherp. Mooie kleuren, zeker voor de prijs van de tv. Bij Coolblue betaalde ik nog geen 250€. Tv opgehangen aan de muur in de slaapkamer.
Het instellen ging razendsnel. Ik heb eerst de sitenetwerken kanalen ingesteld via de antenne-ingang. Daarna de CanalDigitaal kanalen. Was even zoeken, maar na het lezen van de handleiding, had ik die ook volgens de CD volgorde in de tv zitten. Beeldkwaliteit is duidelijk beter van de satelliet. Met de CI module van CD een geweldige combinatie. Niet meer twee afstandbedieners!
Het aansluiten op de WiFi was een fluitje van een cent. Veel apps te downloaden. Vooralsnog gebruik gemaakt van Netflix, NPO uitzending gemist, YouTube en weeronline.
Fijn om zo in je bed daarvan gebruik te maken. Ook nog de Chromecast gecheckt. Ook dit werkte perfect.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Redelijk geluid
  • Veel apps
  • Makkelijk in te stellen

C.A. Beem 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Als je ogen achteruit gaan, wordt het scherm groter

Al geruime tijd kunnen we de onderschriften op onze TV niet meer lezen.
Van alle kanten hoorden we "Koop dan een grotere TV".
Het probleem is: we hebben een mooie Pastoe designkast, waar de TV in past en een 'kamerbreed' scherm past er niet in.
Nu heeft een vriend van ons precies uitgezocht welke TV maximaal in die kast past en het is de Philips geworden.
Hij past precies in de kast, hij is 'smart' en energiezuinig, kortom: ideaal voor ons.
We weten nog niet alle mogelijkheden en ontdekken iedere keer weer iets.
Helaas zat er geen handleiding bij de aflevering maar met de link naar een digitale handleiding komen we een heel eind.
Ebthousiast, dus!

Pluspunten

• Groot beel
  • Helder, duidelijk "gestoken" beeld
  • slanke vormgeving

007bont 19-09-2016

Gemakkelyk te instaleren

De tv heeft mooi beeld en mooie vormgeving en het menu is gemakkelyk te begrypen,in een woord goed zo Philips

WillemHtv 14-06-2016

Traag, mooi beeld, slecht geluid

Heb deze tv onlangs aangeschaft. Prachtig beeld, kan niet anders zeggen. Geluid is slecht, zitten naar mijn idee slechte speakers in. Het geluid in welke stand dan ook klinkt blikkerig en hol. Zappen, menu, instellingen etc. alles dus wat bediening betreft is erg traag. Druk op een knop op de afstandsbediening en je gaat twijfelen aan of je wel goed gedrukt hebt want de responstijd isheel lang.

Anna123456 12-06-2016

Verkeerde koop

Aangezien ik geen tv abonnement heb en alleen digitaal naar de NPO kijk dacht ik dat een smart tv een goede oplossing zou zijn. Helaas is viel dit bitter tegen. Surfen op het net is zo ontzettend traag niet leuk meer. Met de zapper is het gewoon niet te doen. Daarom meteen een draadloos toetsenbord gekocht. Wordt ie niet sneller van natuurlijk. Ook niet alles kan worden weergegeven door gebrek aan flashplayer. Nu dus weer de laptop aangesloten en tv wordt alleen gebruikt om netflix te kijken. Voor mij dus een verkeerde koop geweest. Toestel niet terug gestuurd. Het is mooi om te zien en beeld is erg fraai.

RJ51 29-04-2016

Dit product heeft een prima kleurenpalet

Na een aantal weken de beste beeldmodus instellingen voor dit product via internet gevonden. Uitgebreid help menu. Eenvoudige & gebruikersvriendelijke bediening.

roelof65 08-03-2016

De tv reageert heel langzaam, als ik deze als smart tv wil gebruiken waar hij eigenlijk voor bedoeld is.
Om deze reden raad ik niemand deze tv aan, of Philips moet hier nog wat aan doen, ik weet niet of dit software-matig te doen is anders heel graag.
Als er toen reviews waren geweest met deze uitkomst dan had ik na 25 jaar Philips nooit weer een Philips tv gekocht.

pieternic 23-01-2016

Deze TV voldoet aan onze verwachtingen

Het product is makkelijk bedienbaar mooie levensechte kleuren.
Voor internet is de bediening niet zo gemakkelijk als voor onze andere Philips TV

Tomvb 06-01-2016

Traaaaag

Ik weet niet wat er met dit ding aan de hand is maar een langzamere tv heb ik nog nooit gezien. Ik heb bijna het gevoel dat hij aangezwengeld moet worden. De gemiddelde responstijd van een instructie is meerdere seconden (lees 5). echt niet normaal! Ik zou het product iedereen afraden.

brother1945 05-01-2016

goed en duidelijk beeld

prima toestel, geen problemen, afstandbediening kan handiger, overschakelen van zender naar zender ietwat traag

Astelt 30-12-2015

Goed product

De tv voldoet aan de verwachtingen. Voor zowel het gebruik als smart tv als het bekijken voor programma,s via de kabel