Philips 32PFK5300 - Reviews

Schermgrootte
32 inch

Thejan 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Pracht product

De prijs kwaliteits-verhouding van deze Philips TV vind ik werkelijk verbluffend. Een 32 inch "full HD smart led" TV voor 269 Euro met een geweldige beeld kwaliteit en een redelijk geluid!
Ook de installatie verliep heel soepel door het gebruikers vriendelijke navigatie menu. Binnen een half uur was alles geïnstalleerd en opgenomen in het thuis netwerk.
Als klein minpuntje (muggenzifterij) noem ik het monteren van de TV voet. Niet iedereen bezit een "ster"schroevendraaier en de handigheid om dit te monteren.

Bentje 22-04-2016 Product kwartaal in bezit

Aardige TV voor die prijs

Het is een aardige TV voor die prijs. Geluid kan beter is een beetje dof. Beeldkwaliteit valt niet tegen; kleurcontrast redelijk tot goed. Mogelijkheden zijn standaard niet veel bijzonders. Schakelen tussen zenders gaat wel wat traag en de TV ziet er aardig uit niet spectaculair.

jingawee 09-02-2016 Product maand in bezit

6,6
Gezien de prijs ben ik niet echt ontevreden over dit toestel.
- beeldkwaliteit is goed
- je kunt koptelefoon gebruiken terwijl het geluid niet gedempt wordt zoals bij veel apparaten het geval is.

Ik moest wel wennen aan de bijzondere traagheid wanneer je b.v. wil switchen van zender. Of : als je hem net aanzet, duurt het nog wat voordat tv reageert op b.v. volume etc.

Netwerkverbinding met laptop werkt uitermate traag. Bovendien speelt hij films van mijn laptop niet vlekkeloos. Dan maar HDMI-kabel doen, wat wel goed gaat.

Het opnemen van tv met usb-stick lukt niet wanneer je film van een dvd-speler bekijkt. Zo smart is ie nou ook weer niet

Robert 22-01-2016 Product maand in bezit

Niet helemaal ontevreden over deze TV. Prijs kwaliteit verhouding is redelijk. Voor extra televisie best aantrekkelijk. Is in ieder geval voor dat geld geen miskoop. De beeldkwaliteit is bij donker beeld ondanks verschillende instelling geprobeerd niet echt goed. Ook bij een actiescene vervormt het beeld enigszins.

Y.Burger 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een mooie tv! Echt perfecte prijs-kwaliteit verhouding, ik ben er erg blij mee!

Peter 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prima tv-eetje hoor! Ouderwets goede beeldkwaliteit en best redelijk goed geluid voor zo'n plat apparaat.

Sjoerd1O 15-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik ben erg tevreden over deze tv. Alleen de begin instellingen vond ik nogal onduidelijk. Verder zijn er geen min-punten