Philips 32PFK5300 - Reviews

Schermgrootte
32 inch

jingawee 09-02-2016 Product maand in bezit

6,6
Gezien de prijs ben ik niet echt ontevreden over dit toestel.
- beeldkwaliteit is goed
- je kunt koptelefoon gebruiken terwijl het geluid niet gedempt wordt zoals bij veel apparaten het geval is.

Ik moest wel wennen aan de bijzondere traagheid wanneer je b.v. wil switchen van zender. Of : als je hem net aanzet, duurt het nog wat voordat tv reageert op b.v. volume etc.

Netwerkverbinding met laptop werkt uitermate traag. Bovendien speelt hij films van mijn laptop niet vlekkeloos. Dan maar HDMI-kabel doen, wat wel goed gaat.

Het opnemen van tv met usb-stick lukt niet wanneer je film van een dvd-speler bekijkt. Zo smart is ie nou ook weer niet

jingawee 15-06-2016

Belangrijke tip: STEKKER eruit als tv gek doet of helemaal niet reageert.

Thejan 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Pracht product

De prijs kwaliteits-verhouding van deze Philips TV vind ik werkelijk verbluffend. Een 32 inch "full HD smart led" TV voor 269 Euro met een geweldige beeld kwaliteit en een redelijk geluid!
Ook de installatie verliep heel soepel door het gebruikers vriendelijke navigatie menu. Binnen een half uur was alles geïnstalleerd en opgenomen in het thuis netwerk.
Als klein minpuntje (muggenzifterij) noem ik het monteren van de TV voet. Niet iedereen bezit een "ster"schroevendraaier en de handigheid om dit te monteren.

Bentje 22-04-2016 Product kwartaal in bezit

Aardige TV voor die prijs

Het is een aardige TV voor die prijs. Geluid kan beter is een beetje dof. Beeldkwaliteit valt niet tegen; kleurcontrast redelijk tot goed. Mogelijkheden zijn standaard niet veel bijzonders. Schakelen tussen zenders gaat wel wat traag en de TV ziet er aardig uit niet spectaculair.

Robert 22-01-2016 Product maand in bezit

Niet helemaal ontevreden over deze TV. Prijs kwaliteit verhouding is redelijk. Voor extra televisie best aantrekkelijk. Is in ieder geval voor dat geld geen miskoop. De beeldkwaliteit is bij donker beeld ondanks verschillende instelling geprobeerd niet echt goed. Ook bij een actiescene vervormt het beeld enigszins.

Y.Burger 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een mooie tv! Echt perfecte prijs-kwaliteit verhouding, ik ben er erg blij mee!

Peter 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prima tv-eetje hoor! Ouderwets goede beeldkwaliteit en best redelijk goed geluid voor zo'n plat apparaat.

Aksie74 28-01-2016

waarom duurzaamheid een 5?

Dartsneef 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden voor kleine prijs

De aanwezigheid van drie tuners (kabel, digitenne en satelliet) was voor mij een must. De Android apps en de ingebouwde WiFi zijn daarbij een welkome aanvulling.
Het FullHD beeld is geweldig scherp. Mooie kleuren, zeker voor de prijs van de tv. Bij Coolblue betaalde ik nog geen 250€. Tv opgehangen aan de muur in de slaapkamer.
Het instellen ging razendsnel. Ik heb eerst de sitenetwerken kanalen ingesteld via de antenne-ingang. Daarna de CanalDigitaal kanalen. Was even zoeken, maar na het lezen van de handleiding, had ik die ook volgens de CD volgorde in de tv zitten. Beeldkwaliteit is duidelijk beter van de satelliet. Met de CI module van CD een geweldige combinatie. Niet meer twee afstandbedieners!
Het aansluiten op de WiFi was een fluitje van een cent. Veel apps te downloaden. Vooralsnog gebruik gemaakt van Netflix, NPO uitzending gemist, YouTube en weeronline.
Fijn om zo in je bed daarvan gebruik te maken. Ook nog de Chromecast gecheckt. Ook dit werkte perfect.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Redelijk geluid
  • Veel apps
  • Makkelijk in te stellen

C.A. Beem 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Als je ogen achteruit gaan, wordt het scherm groter

Al geruime tijd kunnen we de onderschriften op onze TV niet meer lezen.
Van alle kanten hoorden we "Koop dan een grotere TV".
Het probleem is: we hebben een mooie Pastoe designkast, waar de TV in past en een 'kamerbreed' scherm past er niet in.
Nu heeft een vriend van ons precies uitgezocht welke TV maximaal in die kast past en het is de Philips geworden.
Hij past precies in de kast, hij is 'smart' en energiezuinig, kortom: ideaal voor ons.
We weten nog niet alle mogelijkheden en ontdekken iedere keer weer iets.
Helaas zat er geen handleiding bij de aflevering maar met de link naar een digitale handleiding komen we een heel eind.
Ebthousiast, dus!

Pluspunten

• Groot beel
  • Helder, duidelijk "gestoken" beeld
  • slanke vormgeving

Sjoerd1O 15-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik ben erg tevreden over deze tv. Alleen de begin instellingen vond ik nogal onduidelijk. Verder zijn er geen min-punten