Panasonic TX-50CX680E

Panasonic TX-50DX730E

Panasonic TX-50DX730E
8,3 (16)

Langekasper 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na lang twijfelen en overwegen voor deze tv gekozen, mede dankzij de scherpe prijs bij de BCC en de cashback actie van Panasonic. De tv heeft een zeer goede kwaliteit/prijs verhouding en smart tv werkt echt super en snel. De Netflix knop op de afstandsbediening is ook zeer handig voor een frequent Netflix gebruiker. Daarnaast kan er met Netflix al 4K gekeken worden en komt de tv helemaal tot zijn recht. Al met al een aanrader!

vincent024 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie tv met een schitterende beeldkwaliteit. Stevige voet die het gewicht van de tv aan kan.
Installeren van de tv was gemakkelijk en duidelijke uitleg wat je moest doen.

Productreview1 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie televisie met perfecte kleuren en een super vormgeving! Geluid kan zoals bij alle tv's wat beter, maar daar gebruiken wij een surround-srt voor.

Birdie 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Al jaren Panasonic fan, uitstekende kwaliteit!
Makkelijk in te stellen, prima beeld. Aangesloten op Panasonic geluidssysteem. Selecteren apps gaat makkelijk. Biedt voldoende mogelijkheden. Cashback actie van Panasonic is leuk meegenomen.

Jussie 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne televisie qua bediening met een knop "Netflix" en een knop "Apps" direct op de afstandsbediening. Prachtig beeld

MarcelS 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie TV, gegaan voor kwaliteit van het beeld (200Hz en 4K ultraHD). Geluid nog niet echt gehoord, loopt via versterker. Alhoewel dit nog niet helemaal soepel gaat door VieraLink (CEC) i.c.m. Pioneer versterker, maar dat kan ook aan de versterker kant liggen. Ddat is nog wat uitzoekwerk.

Verder erg tevreden tot nu toe, makkelijk te installeren!

ChrisV 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze TV gekocht voor op de slaapkamer op basis van de lovende reviews op internet (bijv. avsforums.com).

Met aangepaste settings van eerder genoemd forum prima beeld. Hou wel in de gaten dat het beeld een beperkte kijkhoek heeft. Geluid is wat je kan verwachten van ingebouwde speakers maar op de slaapkamer niet echt erg.

Meerdere USB aansluitingen aan de zijkant waarmee je even snel wat 4k materiaal op een stick kan zetten om te kijken. Anders via Netflix ook het e.e.a op 2160 resolutie te zien.

Mede door de (tijdelijke) aanbieding, verlengde garantie en cashback een prima UHD TV.

Vleeshakker 23-12-2015 Product paar weken in bezit

Top TV super blij mee.....!!!
Dit is echt een aanrader.
De tv gekocht bij AVV Zaanstad super service en goede montage-instructie gehad.
TV geeft echt een heel mooi plaatje weer.

Mark 23-12-2015 Product paar weken in bezit

Super tv ben er erg blij mee.
Zeer goed service en advies gehad bij AVVZaanstad.nl
Monteurs waren ook erg vriendelijk en de Panasonic TX-50CX680 overtreft alle verwachtingen.

Thielen 10-12-2015 Product paar weken in bezit

Een zeer goede tv, met een makkelijke netflix knop. Verder kun je ook makkelijk apps erop zetten, zodat je makkelijk films (pathe) kunt huren/kopen.
Heb nog niet veel van het 4K scherm kunnen genieten, omdat ik voorlopig nog via digitene moet kijken en netflix niet volledig 4K is.

Anoniem 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ben heel erg blij met deze tv, ik had eerst een andere aangeschaft maar een 4K heeft toch wel de voorkeur . Aparte netflix knop is super, makkelijk in gebruik, alles erop en eraan. Mooi beeld, niks op aan te merken eigenlijk, prijs -kwaliteit is oké

vbmarlies 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb helaas nog niet heel veel kunnen zien in ultra HD, simpelweg omdat dit niet altijd beschikbaar is. Het beeld is mooi en helder, wel vind ik de kleuren aan de felle kant. Dit valt niet echt bijstellen in het menu, althans niet naar wens. Verder is het een zeer gebruiksvriendelijke televisie en werken de smart-tv functies optimaal. Erg handig is ook de netflix button op de afstandsbediening! Al met al ben ik zeer tevreden, zoals altijd met televisies van Panasonic. Mooi en prettig in gebruik.

Joseph 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Onlangs deze tv aangeschaft, deels voor de UHD gimmick omdat ik op minder dan 2 meter van de tv zit. Moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben over deze tv. Erg gemakkelijk in gebruik, voldoende aansluitingsmogelijkheden en firefox OS is een leuk systeem voor de tv. Heel simpel ook via Allcast app (op android playstore) media spelen via telefoon/tablet.

Wel een aanrader om alles in te stellen. Op diverse fora kun je optimale beeldinstellingen vinden voor de tv die de kijkervaring net nog even dat beetje extra meegeeft.

Geluid degelijk, maar ik beoordeel een tv daar eigenlijk niet meer op. Met een versterker en boxen ben je gewoonweg veel beter uit. Optioneel een soundbar als je daar voldoende aan hebt. Ik raad deze tv van harte aan!