Panasonic VIERA TX-50CX700E - Reviews

4,60 cm dikte
Schermgrootte
50 inch

Sedat 03-03-2016 Product half jaar in bezit

Geweldig LCD tv, Strak design, dun en perfecte beeldkwaliteit. Ben zeer tevreden alleen ga ik voor het geluid nog een surround kopen om optimaal van te genieten.
Zeker een aanrader.

Henk van de Zandschulp 06-02-2016 Product half jaar in bezit

Na het uitpakken uit de doos is het echt een sieraad voor in je woonkamer. Slank bronzen design rand van 10mm. Dan na het inschakelen raak je helemaal verbaast door de hoge beeldkwaliteit. Mijn vorige TV was een Panasonic Plasma, maar deze doet niet onder voor plasma. Hier kunnen we weer voorlopig mooi naar kijken. De Apps werken goed en snel. via Youtube en Netflix naar 4K beeldmateriaal kijken is echt het summum. Helemaal tevreden, ook na 5 maanden.

essie 24-01-2016 Product maand in bezit

Beeldkwaliteit: er is geen betere tv dan de Panasonic alle kleuren zijn helder en zwart is ook echt zwart vergeleken met de concurrentie

Mogelijkheden: je kunt alles echt met je smart tv.

Gebruiksgemak: Zeer makkelijk
vormgeving: prachtig

johan 22-01-2016 Product maand in bezit

super prijs kwaliteit tv van het oerdegelijke panasonic zeer mooi beeld alleen jammer van de netflix knop op de afstandsbediening waar je heeel vaak per ongeluk op drukt als je in de app s zit.

Hausmagger 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Televisie nu 10 dagen in bezit en ben nog steeds onder de indruk van de beeldkwaliteit. Vooral Netflix4K en de Xbox One tonen mooie plaatjes! Heb de tv aangesloten op een aparte receiver met boxen, maar de tv zelf produceert ook een goed geluid. Al met al een zeer mooie koop en ik hoop dat ik hier nog jaren plezier van zal hebben!

Zintex 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidskwaliteit: jammer voor geen dts support, dat was voor mij wel een minpunt
Beeldkwaliteit: er is geen betere tv dan de panasonic alle kleuren zijn helder en zwart is ook echt zwart vergeleken met de concurrentie
Mogelijkheden: je kunt alles echt met je smart tv (gebruik het minimaal)
Gebruiksgemak: ook veel beter dan daarvoor, je kunt het vergelijken met de LG
vormgeving: prachtig passend bij mijn speakers
duurzaamheid: moet het nog awachten

Gert 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

Gewoon een top product. zou er zo weer 1 kopen haar scherp beeld en goed geluid. makkelijk te gebruiken ook

misterd11 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

Door een review op tweakers bij deze tv uitgekomen. Dus het was even afwachten wat er binnen kwam. Maar het was een pareltje, prachtig beeld. Zwart is ook zwart, dit komt mede dankzij het VA-paneel, i.p.v. IPS waar je ghosting en backlid bleeding tegenkomt. Kijk hoeken zijn ook prima. Inputlag is prima voor gamen met een console (ikzelf gebruik de ps4), ik merk niks van de inputlag en ik speel games zoals battlefield en cod.

Daarnaast is de beeldkwaliteit uit de doos al aardig goed en met een kleine tweak op uitstekend te krijgen.

Interface is ook goed en simpel, firefox OS is nog niet heel groot maar het aanbod van apps breid zich uit.

3d werkt ook erg leuk, deze tv maakt gebruik van actieve 3d brillen en deze zijn te vinden voor 30-40 euro per stuk op internet. Doordat het actieve shutters zijn is een donkere ruimte wel een vereiste!

Ingebouwde mediaspeler speelt ook heel veel bestanden af waaronder het nieuwe h265(hevc) codec. Het nadeel van deze tv is dat het geen DTS herkent en dus bij vele films geen audio vertoont.

Al met al een heerlijke tv met een echt 100hz paneel, veel concurrenten in deze prijsklasse werken met een 50hz paneel die alleen softwarematig is geoptimaliseerd.

Geluid is goed, maar bass is er niet te vinden. Dus een home cinema of soundbar is aan te raden.

Conclusie:
Een geweldige 4k tv met een hoge helderheid, goede kleurweergave. Daarnaast vanwege zijn bescheiden inputlag ook goed te gebruiken voor gameconsoles en computers.

In de prijsklasse vind je weinig beters!

Toos 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ben tot nu toe zeer tevreden over deze tv.
Prachtig helder beeld,zeer goed geluid.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Toos 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over deze Panasonic tx-50cx700e
Prachtig beeld ,zeer goed geluid heb geen soundbar nodig.

Banierink 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie tv, strak afgewerkt.
Firefox werkt prettig en is eenvoudig te bedienen.
Naar advies van anderen gekozen voor een panasonic en bevalt goed.

Kris 27-12-2015 Product maand in bezit

Mooie TV met smalle bezels, scherp beeld (4K-content is prachtig) met een hoge maximale helderheid. Geluid kon beter (zoals bij elke tv tegenwoordig), maar voor mij niet relevant vanwege externe audio-apparatuur.

Konden iets meer aansluitingen op zitten, maar al met al een erg goede tv voor een goede prijs.

LO 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Helder beeld en geluid. Eenvoudige installatie en bediening. Er hadden wat meer apps op mogen zitten.
Al met al een goede aankoop.

Roy 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

een pracht TV, beter geluid dan ik had verwacht voor een LED tv. in paar minuten geïnstalleerd. ik ben aan een panasonic plasma tv gewend en dit is zeker een mooie upgrade er voor. de plasma hou ik mooi en gaat naar de slaapkamer.

Hij is verder makkelijk te bedienen, ook al ben ik niet gewend aan zo veel opties op een tv te hebben.

al met al top aankoop en een aanrader.

Killerkrok 17-12-2015 Product paar dagen in bezit

Voor een platte TV een goed geluid. Beeldkwaliteit is fantastisch. Instellen lukt zonder gebruik te maken van de manual, dus dat is ook mooi meegenomen. Minpuntje is dat er geen 3D bril wordt meegeleverd.

vinkel14 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

Net in huis maar ben er al blij mee
alles is zo als ik gelezen heb van deze tv
het een prima tv voor een mooie prijs

Rik 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb het model tx50cxe720.
Wat een geweldig beeld. Vooral op uitzendingen van youtube op 4K is geweldig.
Wel jammer dat er standaart geen beillen bijgeleverd worden

Rob99 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een fantastische televisie. Echt een super beeld met denk ik de beste prijs-kwaliteit verhouding in zijn prijsklasse.
5 jaar garantie, 75€ cashback maken deze tv momenteel nog aantrekkelijker.
Firefox OS werkt werkelijk subliem en is snel.
De 4K films van Netflix en YouTube zien er werkelijk fantastisch uit.
Ook deHD kanalen worden zeer goed ge-upscaled.

Sander 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastische televisie. Waanzinnig mooi beeld. Upscaling van full hd naar ultra hd is ook erg mooi. Op relatief korte afstand (minder dan 2.5 meter) scherp en helder beeld, ondanks het forse formaat van de tv. Het overtreft mijn verwachtingen. Wat ik wel een nadeel vind is het spiegelende scherm. Bij donkere beelden is het zorg om verlichting in de kamer te dimmen.

Raymon 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

UHD, 600 hz, aluminium bazel, 50 inch, Firefox OS, 5 jaar garantie, schitterend design en een zeer eenvoudige installatie. Echt een super TV! Zeker als je iets anders wilt dan Samsung of Philips.