Panasonic VIERA TX-50CX800E

Panasonic TX-50DX730E
8,3 (16)

Matt- van-Weert 13-02-2016 Product paar dagen in bezit

7,4
Ik heb het toestel na ongeveer 1,5 weken retour gebracht. De beeldkwaliteit, wat toch uiteindelijk het belangrijkste is, was op zich wel goed, maar de inkijkhoek is verschrikkelijk. Als je niet echt recht voor het scherm zit, heb je niet de beste kwaliteit en lever je veel qua beeld in. Mijn zwager heeft een 60 inch. 4k Sony, totaal geen last van 'inkijkhoeken'. Persoonlijk vind ik het ook heel slecht dat met de hedendaagse techniek, mensen hiervan nog last ondervinden. Ik moet wel heel eerlijk zeggen, dat de doos waar de tv in heeft gezeten, al eens open was geweest (heb daar gelukkig meteen foto's van gemaakt) en ik misschien wel een defect apparaat heb gehad, maar dat zal ik nooit weten. Nu heb ik een Panasonic CS630 50 inch. toestel gekocht, voor de helft van het geld en wacht nu geduldig af wat de toekomst gaat brengen o.a. met HDR / OLED toestellen.

glenn 01-02-2016 Product kwartaal in bezit

Wat een mooie televisie is dit. 4K is werkelijk verbluffend. Als je dit eenmaal gezien hebt, dan is 'gewone' digitale televisie van Ziggo niet meer leuk om naar te kijken.

De mogelijkheden van deze televisie zijn legio, veel apps voor ondermeer youtube, en een speciale knop op de afstandsbediening voor Netflix.

Ik merk wel dat het beeld minder wordt als de kijkhoek veranderd bij digitale televisie, iets om op te letten bij aanschaf van deze televisie. Overigens geen last van bij blu ray en bij streaming diensten zoals Netflix en youtube.

Al met al heel tevreden!!

franzjosef 01-02-2016 Product kwartaal in bezit

Na een dikke 3maand nog steeds tevreden...
Nog geen enkel softwareprobleem en-of bug gehad.
Hetgeen enkel nog op punt moet gesteld worden,is het opnemen(programmeren) vanop afstand met de Panasonic Media app!
Soms een ganse week lang werkt dit na behoren,en dan weer niet.
Al verschillende malen met het Panasonic service center contact opgenomen,en samen met hun naar oplossingen gezocht.
Misschien komt er een update van dit systeem?.........afwachten.

Anoniem 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie tv, mooie beeldkwaliteit, subliem zeker als je 4k kijkt!
Panasonic heeft goeie stappen gemaakt in de verbetering van multi media ondersteuning.

Milio 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heb deze beauty een paar dagen in bezit, en is echt een juweeltje. Super strakke vormgeving die je bij Sony en Samsung niet ziet.

Bij een goed signaal is het beeld gewoon heel erg goed, en als je wat tijd bested om de beeldinstelling goed te doen, hele mooie natuurlijke kleuren en echt zwart.

Absoluut een aanrader!

Earl Aksel 05-01-2016 Product maand in bezit

De eerste maand met deze tv zit er op. Na het naar eigen voorkeur instellen werden er gelijk een aantal films gekeken en het mooie heldere beeld maakte ons blij. De wifi verbinding bied ook legio mogelijkheden, bijvoorbeeld foto`s naar je tv streamen. De smartfuncties zijn eenvoudig met de afstandbediening of de touchpad te bedienen en doen wat je ervan mag verwachten.
Kortom een prima smarttv met veel functies en eenvoudige bediening

Wilfried 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi toestel, beeld kwaliteit is goed, geluid is goed (natuurlijk niet zoals de oude toestellen). menu is duidelijk maar moet wel zoeken voor bepaalde instellingen.

Gertje2105 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Beeld is geweldig. Apps als Netflix en Youtube werken ook zeer eenvoudig. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

eusspaan 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Van een oude tv naar deze is natuurlijk al een wereld 🌍 van verschil, super beeld en geluid ongekende mogelijkheden gebruiksvrienderlijke tv die echt een aanrader is, onder iedere dag nog steeds nieuwe mogelijkheden ben er super blij mee...

edaalbers 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een ongelooflijk sierraad is dit!! Prachtige elegante vormgeving en komt zeker niet bulky over. Als je zorgt voor goed bronsignaal dan is het een en al verwennerij, bij sd signaal is het echter behelpen, maar ok... dat kan ook niet anders als er zoveel extra pixels moeten worden verzonnen;-) Zeer tevreden met product.

Willem 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Perfecte TV met een haarscherp beeld en prima geluid. Wij zijn in het bezit van een satelliet schotel en kunnen daardoor veel HD Kanalen ontvangen, hiervoor is deze TV uitmuntend geschikt, het beeld is zo scherp dat je op gezichten elke rimpel kan zien. Bij de kabel is het beeld minder daar wij geen HD hebben via Ziggo.

Christianvandenh 05-12-2015 Product maand in bezit

Geweldige televisie. Kleuren zijn vol en diep, zeker wanneer je 4k content draait. Vormgeving verder prachtig!

Erwin 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Toestel nu een paar dagen in bezit en mijn eerste indruk is dat deze aankoop een zeer goede keus is geweest.
Zeer strak design, en het beeld in 4k is werkelijk verbluffend. Wist niet van te voren wat ik er van moest verwachten maar de filmpjes op you tube zijn schitterend.
De smart tv functies zijn snel en overzichtelijk

Het enige probleem waar ik tegen aan liep tijdens het installeren van de tv is dat ik in eerste instantie geen geluid had. Na enig onderzoek in de instellingen kwam ik erachter dat er 2 modussen voor hdmi zijn. Nadat ik deze had veranderd in de andere modus was ook het probleem van het geluid opgelost. misschien een tip voor mensen die tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Lef 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben lang wezen zoeken naar een 4K tv en heb tenslotte vanwege de prijs/kwaliteit verhouding gekozen voor deze Panasonic. Zelf had ik eerder dit jaar een 4K camera aangeschaft, vandaar de aanschaf van een 4K tv. De beelden daarvan worden ronduit fantastisch weergegeven. Heb de TV nu bijna een week in bezit, ben dan ook zeer tevreden. Je moet geen wonderen verwachten als het bronmateriaal niet goed is, maar dat zal voor elke tv gelden. De vormgeving is zeer fraai te noemen, ook een zeer mooie voetsteun. Het geluid is goed, veel beter dan mijn vorige LED tv. Verder heeft de tv veel mogelijkheden. Enige nadeel dat ik ondervond was tijdens het installeren. De kleuren klopten niet (paarse zweem) en er was geen geluid. Heb een uur moeten zoeken in de instellingen om dit goed te krijgen. Voor degenen die deze tv ook overwegen en dit zullen gaan ondervinden, zal je moeten gaan naar de menu instelling ‘Instellingen-HDMI autom. Instellen’ en daarvan de Modus 2 op Modus 1 zetten.

tdreissen 16-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik als tv freak (koop bijna elk jaar een nieuwe) ben zeer tevreden. Super beeld, echt zwart, hdr, goede beeld presets, snel, 2 tuners. En voor diegene die twijfeld of uhd wel loont in een relatief klein formaat, JA het loont wel degelijk! Netflix en youtube in uhd zien er geweldig uit en ik zie veel meer detail.

Brinkio 15-11-2015 Product paar weken in bezit

7,4
Inmiddels heb ik de tv een kleine 2 weken en het is een mooie tv met veel mogelijkheden.
Helaas ben ik niet zo tevreden over de kwaliteit van het beeld. Ondanks dat het een 4K Ultra HD is vind ik het niet zo scherp via mijn glasvezel.
Waar ik wel heel tevreden met ben is om een blue ray te kijken en dan zie je dat het beeld heel erg mooi is.
De apps op de tv zijn beperkt en wat er werd aangeboden had ik ook op mijn vorige tv.

Al met al een mooie tv.

P. Man 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Lang gezocht, perfecte keus gemaakt voor TX-50CX800E. Mooi design, geweldige beeldkwaliteit. Makkelijk te installeren.

Rolucious 11-11-2015 Product paar weken in bezit

Samenvattend: een erg mooie tv, met nog mooier geluid. Helaas niet de volledige ondersteuning om er optimaal van te genieten, aanbeveling is dan ook toekomstige updates dat het wellicht wel ondersteunt wordt.

*Beeldkwaliteit
Het beeld is oprecht een stuk mooier dan mijn voorgaande full HD tv. Je merkt dat dat de 4k youtube filmpjes optimaal gebruik maken. Daarnaast zijn de scenes die vloeiende beelden nodig hebben ook echt vloeiend, zonder enige vorm van lag te herkennen. Wat overigens ook een toegevoegde waarde is dat een full hd beeld geen blokjes laat zien (zoals je vroeger bij het bekijken van een dvd op full hd wellicht meegemaakt hebt). Zeker een pluspunt zijn de zwarte tinten van het beeldscherm, als het licht uit is is er nauwelijks een grijze waas te zien. Wat betreft het beeldkwaliteit is het echt gemak. Het menu heeft uitgebreide opties om de beeldkwaliteit aan te passen.

*Kijkgemak
Wat betreft het kijkgemak moet ik helaas minder positief zijn. Zo zijn verschillende films die DTS geluid hebben niet af te spelen doordat de geluidscodec niet ondersteunt wordt. Daarnaast heb ik problemen met .SRT subtitles die niet geladen worden. Ik kijk mijn films vanaf een NAS, wellicht dat het probleem daar ligt, maar mijn andere tv's hebben er geen last van.
De afstandbediening heeft wel veel opties om dingen aan te passen. Misschien zelfs te veel. Ik raakte van tijd tot tijd verdwaald in het menu. Over het algemeen niet erg, omdat je waarschijnlijk toch maar een keer de tv goed instelt.
Het bezoeken van de menu's is daarentegen zeer eenvoudig. Je drukt de home knop in en krijgt direct de opties om te zien, zoals tv, apps of media(input). Tegenvaller is dat de interactieve tv niet goed te integreren was. Een ander zeer groot nadeel was dat mijn soundbar (sony HTRT5) niet goed werd ondersteund. Bij het opstarten van de tv werd de soundbar niet goed geladen waardoor er geen geluid uit kwam, ik moest de soundbar dan weer aan en uit doen om hem goed te laten werken. Nu weet ik niet of dit door sony of door panasonic komt, maar bij mijn vorige tv had ik er nooit last van. De tv had soms ook problemen om uit of aan te gaan. Ik weet niet of dit bij alle tv's is of dat ik net een ongeluk gevalletje heb.

*Bediening
De bediening is zeer eenvoudig, er is een goed in de hand liggende smart remote meegeleverd waar een soort touchpad op zit, allemaal met een soort leer stof. De knoppen die je nodig hebt zijn allemaal aanwezig, hoewel het even testen is welke knop wat precies doet. De afstandbediening is erg fijn omdat die niet met IR werkt.
De andere afstandbediening die meegeleverd is, is een stuk vollediger qua opties. Het is wel een vrij groot bakbeest en best zwaar in de hand, maar heeft wel prettige opties zoals een lichtknop, dat alle knoppen rood op gloeien. Deze afstandbediening heb ik helaas niet zoveel kunnen gebruiken. Mijn soundbar was iets te hoog waardoor die voor de infrarood ontvanger stond. Hierdoor kon die geen goed signaal krijgen (de IR ontvanger is in het midden onderop) Dit wekte veel frustratie op.
De app is prettig in omgang, het heeft alle opties die ook op de tv zitten inclusief de mogelijkheid om uit te gaan. Erg prettig als je de afstandbediening kwijt bent. Daarnaast is het mogelijk om de kleuren zeer eenvoudig aan te passen om het voor film, sport of tv in te stellen.

*Vormgeving
De tv ziet er erg strak uit, het heeft een dunne bezel van metaal en een erg mooie (iets te) lage voet om op te staan. Als je geen soundbar hebt is het echt perfect, in mijn geval iets minder. Qua vormgeving ben ik daarom erg positief. De kabels zitten goed aan de zijkanten verstopt zodat die vrij strak tegen de muur kan.

panadero 08-11-2015 Product paar weken in bezit

Mooi en scherp beeld,vooral bij 4K. Geluid in orde en veel handige functies zoals YouTube en een browser. Foto's en films kijken kan ook vanaf USB stick, die je aan de zijkant in de TV kan steken. Vormgeving is erg strak en met de beugel aan de muur net een schilderij.

GillesdeGeus 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Vandaag na goed nadenken en veel vergelijken deze tv gekocht als vervanger van een panasonic plasma scherm. De tv knalt direct de woonkamer in, schitterend beeld, schitterend geluid, zowel HD uitzendingen als de nog normale. TV is aangesloten via HDMI met humax kastje, mogelijk dat daarom de wazige beeld bij upscalen nog niet waargenomen is.