Sony KD-75X8505C - Reviews

7,90 cm dikte
Schermgrootte
75 inch

Gerben Datema 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

prachtig helder en scherp beeld, zowel bij televisieuitzendingen, streaming als blue-rays. ook van dichtbij. Zeer gebruiksvriendelijk. Een genot om naar te kijken.

jan van klaveren 07-02-2016 Product maand in bezit

Een schitterende tv waar je wel even voor moet gaan zitten om alle mogelijkheden te onderzoeken.
Ik heb het audio gedeelte uitgebreid met Sonos.
Een perfecte combinatie!

Wilfred 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Geweldige tv, mooi scherp beeld en makkelijk menu!
We zitten op ongeveer 3 meter van de televisie maar is gewoon zeer scherp! Een echte aanrader!!!

Daan 01-02-2016 Product maand in bezit

7,4
goeie tv, mooi beeld. zelfs van dichtbij. jammer dat de vormgeving niet speels is! maar vrij strak en standaard. eveneens als de afstandbediening.

Bouvé 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Top toestel, top design, prijs kwaliteit 10/10.
Smart TV functies werken ook top, Netflix werkt zaalig.

Zematra 30-01-2016 Product maand in bezit

Deze TV is aangeschaft voor onze conferentie ruimt ter vervanging van de reguliere beamer. Geeft een veel beter beeld en is handiger in gebruik met presentaties, ook nuttig om gebruikt te worden mbv Ipads via Apple TV

Bruno 27-01-2016 Product maand in bezit

De disecq functie van de satelliet tuner werkt niet. Het geluid is redelijk, meer kan ook niet verwacht worden zonder echte resonantievolumes. De kleuren evenaren maar overtreffen mijn oud plasma toestel niet. Had wel beter verwacht.

M Pieters 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Ik ben heel blij met deze fantastische TV. Kijk veel films en de beeld kwaliteit is heel goed. Het is ook esthetisch een mooi product.

nellie kuypers 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik raad iedereen aan om een sony te kopen prachtig beeld en geluid een lust om te zien en te horen ook veel mogelijkheden het is prijzig maar wel waard kijk met plezier

JB 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Een zeer mooi en groot LED TV.
Makkelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Mooi beeld, alleen geluid is helaas wat minder.
Gelukkig zijn er soundbars om dat probleem op te lossen. Afstandsbediening met touchpad ook erg handig, net zoals de optie om te zoeken op spraak.
Kortom, wij zijn er erg blij mee en genieten er iedere dag van.

cato 13-01-2016 Product paar weken in bezit

We zijn heel blij met de aankoop van deze tv. Zeer scherp beeld. Het geluid was iets minder maar na aansluiting van Bose versterkers zeer goed. Alles wat je nodig hebt, een Smart-TV met vele apps en zelfs een Playstore.
Tip: mogelijkheid geven om de tijd weer te geven op het scherm.

Noah 02-01-2016 Product maand in bezit

Sinds enkele weken in bezit en bij elke 4K (2160p) of zelfs Full HD (1080p) is het een genot om te zien hoe crystal-clear het beeld is. Youtube biedt zelfs vele 4K films aan die je middels de Youtube app in 4K kunt bekijken. Weergeloos beeld en het geluid is goed en ruimtelijk. Heb niet veel geluisterd aangezien ik 2 uur daarna een Sonos setje had aangesloten maar het standaard geluid is beter dan normaal en erg ruimtelijk.

Voor de rest..
Alles wat je nodig hebt, Android OS dus een Smart-TV met vele apps en zelfs een Playstore. Mijn 1TB HDD schijf aangesloten en Full HD films speelt ie moeiteloos af. Hij leest FAT32 NTFS en alle andere formaten. 3 USB aansluitingen.

Tip! Koop wel een goede stevige muurbeugel voor deze zware jongen!

gerard 29-12-2015 Product paar weken in bezit

zo mooi ik had een sony wega 15 jaar oud nooit stukken gehad maar was toe aan een nieuwe prachtig beeld en van alle gemakken voorzien ook internet in een woord geen betere

Jan 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

Veel betere beeldkwaliteit dan Samsung. Ik heb heel lang in de winkel vergeleken en Samsung kleuren zijn zo fel dat de nuances verdwijnen. Bij Sony is dit echt beter

Eef 26-12-2015 Product maand in bezit

7,4
Het is een mooi apparaat. Maar het beeld is al twee keer op zwart blijven staan, waardoor we het toestel opnieuw moesten instaleren, wat een lange tijd duurt.
Er is nu een nieuwe update geweest, misschien dat het probleem nu verholpen is. (We hebben er tot nu toe nog geen last van gehad, update was 21-12-15)

Lourens visser 25-12-2015 Product maand in bezit

Wij zijn tevreden met onze sony tv, mooie vormgeving prachtige kleuren. De afwikkeling en service van onze €100,-- payback is prima gegaan. Bedankt daarvoor.

Luc Van Schevensteen 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

deze televisie schenkt een prachtige cinema ervaring in huis. Het geluid, beeld en kleur zijn van zeer goede kwaliteit.

Daniel 25-12-2015 Product maand in bezit

Wat een feest! Geweldig mooie kwaliteit. Heerlijk zo'n groot scherm. Alleen met donkerdere kleuren soms wat meer korrelig. Makkelijk te bedienen.

Boerboom 23-12-2015 Product paar weken in bezit

In het begin was het formaat even schrikken, maar zelfs een 75 inch went snel. Geweldige tv met geweldig beeld. Prachtig om via de youtube app 4k filmpjes te kijken, maar ook de hd tv kanalen zijn 4k gelijkwaardig, upscaler doet dus goed zijn werk. De verschillende scenes moet je even uitproberen, was in het begin voetbal an het kijken in cinema mode en dat was schrikken, na opnieuw instellen was het prima, footbal modus is trouwens niet te gebruiken, samsung kleuren..
Ik kwam van een 55hx850 en dat was al heel goed, deze met de upscaling is toch weer een stapje hoger. Kortom ik zeer tevreden, vrouw wel wat minder "vorige was toch nog goed..?"

Bert van der Knijff 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer strak vormgegeven en prima kleuren. De geluidskwaliteit van de tv zelf is niet zo relevant aangezien men toch minimaal 5 speakers aansluit. Gebruiksgemak is prima en via menu voor iedereen te volgen.