Philips 40PFK5300

49 inch
Philips 5300 series 49PFS5301/12

Jasper 25-05-2016 Product kwartaal in bezit

Update na ± 3 maanden

Nog steeds tevreden over deze tv. Doet wat ie moet doen.

En zoals eerder geschreven is geluid best ok (wordt vaak als minder genoemd), even van
de standaardwaarden afhalen en naar believen aanpassen.

Jasper 05-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze tv is onze 2e tv. Wilden een 2e tv zonder teveel fratsen.
Installeren, zowel de voet als het technische deel, ging erg makkelijk.

Beeldkwaliteit is voor dit geld gewoon super te noemen.
Hadden ook al een model uit de 9000 serie, welke uiteraard overall nog beter is door o.a. meer instelmogelijkheden en andere hardware.
Maar toen ik deze 40PFK5300 aanzette overtrof het beeld mijn verwachting ruimschoots. Zoals vaker te lezen in reviews, is het geluid wat minder maar wat verwacht je voor dit geld? Voor mij absoluut acceptabel, en dit geldt eigenlijk ook voor vele andere led tv's uit het lagere en midden segment.

De voet vind ik persoonlijk mooier dan die van de duurdere serie (5500).

Kan deze TV aanraden als je gewoon een goede TV zoekt en niet teveel geld ervoor wil uitgeven

BartJC 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooie beeld binnen een rechthoek, goed instelbaar naar geluid en beeld kwaliteit, tijdloos ontwerp. Films en dergelijke worden goed weer gegeven, mooie diepte werking.

Jack 28-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Gewoon zoals een tv behoort te werken.
Uitstekende beeldkwaliteit.
Prima geluid.
Instellingen gemakkelijk te realiseren.

L. van Beurden 20-11-2015 Product kwartaal in bezit

5,7
Op zich een aardige TV voor de prijs. Alleen de bediening bij mij is ontzettend traag. Het duurt onnodig lang bij het opstarten. Het wisselen van zender geeft al regelmatig problemen en kan voor vastlopers van de software zorgen. Bij het oproepen van de lijst met zenders duurt het heel (te) lang voordat deze op het beeld komt. Hierdoor heb je het gevoel dat de TV niet reageert op de commando's die je hem hebt gegeven.
Ik zou deze TV niet aanbevelen aan mensen die geen geduld hebben.

sjors 1 17-10-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hadden 5 jaar een Philips 32 inch TV en zijn nu naar deze Philips 40 inch gegaan. Het moet gezegd dat we daar geen spijt van hebben. Wat een beeldje en wat een mogelijkheden. Wij kochten hem bij Foto Klein voor € 379,00 en daar zijn we dus niet te duur mee uit. Het viel ons wel tegen dat ie de 1.2 Ziggo module niet accepteerde en wij dus de Ziggo 1.3 van bijna 80 euries moesten aanschaffen.

De Smartfunctie was zo geïnstalleerd maar zullen daar niet veel gebruik van maken omdat wij met onze Laptop met de aangesloten HDMi kabel altijd al prima overweg konden en alles nu schitterend op het 40 inch beeld kunnen bekijken.

Het geluid is voor normaal gebruik wel te doen maar als wij een leuke muziek uitzending hebben dan gaan we via het optische kabeltje toch maar naar onze BOSE Solo TV sound box. De TV heeft geen enkele moeite met onze DVD speler met easylink en een USB stick van 16 Gb met veel foto's, geluid- en videobestanden, hij (of zij) speelt alles zonder problemen vlekkeloos af.

Nu wij na de favorieten zenders geïnstalleerd te hebben weer alles zoals vanouds voor elkaar hebben, hopen wij er weer minimaal 5 jaar plezier van te beleven. (De "oude" Philips 32 inch is weer prima voor de slaapkamer) Al met al tot nu toe prima tevreden.

RIEMEIJER 18-09-2015 Product paar weken in bezit

Zeer goede prijs en beeld kwaliteit.
Geluid is niet zo goed.
geluid met een optical kabel naar home-cinema is zeer goed.

demartin63 06-09-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie t.v. strakke uitvoering. Het beeld is zeer scherp! Veel mogelijkheden op, prijs kwaliteit verhouding is goed!