LG 55UF850V

5,38 cm dikte
LG 55UH770V

Arjan 24-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Super

Heb deze tv nu een paar maanden en geniet elke dag van het beeld en geluid.
Strak beeld, goed geluid op een platte tv, eindelijk.
Raad iedereen deze topper van lg aan. Ik koop nooit een ander merk tv meer.

Pluspunten

• Beeld en geluid
  • Apps en bediening

Minpunten

• Favoriete zenders instell
  • Verder niets

D. Beunk 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteits TV met makkelijke bediening.

Onlangs deze TV gekocht in ruil voor een Philips 48PUS7600 welke geplaagd werd door gebrekkige onstabiele software.

Ik been zéér te spreken van deze LG televisie, de beeldkwaliteit is zeer goed, ook het opschalen van standaard Ziggo HD kanalen naar 4K resolutie ziet er scherp uit. Tijdens drukke scéne's kan je af en toe wel wat waas zien, maar dit kan je verminderen door even de beeldverbeteraars anders in de stellen.

De menu's zijn makkelijk te bedienen en reageren vlot, het opstarten van de TV is ook binnen enkele seconden gebeurt, wat bij sommige Smart-TV's toch te wensen over laat. Het WEB OS 2.0 is eenvoudig ingericht en plezant voor het oog.

LG gebruikt IPS panelen in zijn LED tv's, hierdoor heb je als nadeel dat contrasten soms wat minder zwart zijn, vooral als je in een compleet donkere kamer zou kijken vallen grijsdetails in het zwart minder op. Echter staat dit niet tegenover de verbeterde kleurdiepte die je hebt bij een IPS paneel.
LG heeft sinds kort OLED's met dieper zwart, echter tast dit ook nog diep in mijn buidel, dus dit model volstaat mij.

Aanrader.

sufos 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

valt toch wat tegen

Onlangs deze LG gekocht. Mede door de vele positieve recensies overgehaald. Geluid en beeld zijn erg mooi, echter de spiegeling is best erg vind ik. Onze vorige Philips van 6 jaar oud had daar veel minder last van. Dat maakt het kijken overdag toch een stuk minder prettig moet ik zeggen en dat valt tegen. In de avond daarentegen is het echt schitterend, een grotere tv went wat dat betreft wel erg snel.
Gebruiksgemak is goed en over vormgeving heb ik niet zo'n uitgesproken mening, het blijft voor mij gewoon een televisie.

Neck 03-06-2016 Product kwartaal in bezit

Ben blij met deze TV

Ik heb deze TV nu een paar maanden,en ben er erg blij.
Op alle fronten scoort deze TV heel goed.
Ik zou zeggen als je intresse heeft in deze TV,niet twijfelen en kopen.Je zal er geen spijt van krijgen....

Trein 16-04-2016 Product maand in bezit

Hele mooie TV

9,6
Ziet er prachtig uit en beeld is echt helemaal top. De vele apps zijn enorm makkelijk te bereiken via het Home scherm. Ook de mogelijkheid om een harde schijf of USB stick in te pluggen is makkelijk. Heb de fabrieksinstellingen voor wat betreft beeld wel iets aangepast, kleuren waren te scherp/fel. Naar smaak de instellingen veranderd en iedereen geeft ons clompimenten over de beeldkwaliteit. In combinatie met onze LG home cinema een super geluid.

JoBeu 19-03-2016 Product half jaar in bezit

Genieten van deze TV

Nu een half jaar in ons bezit en zeer tevreden met deze tv. Geluidskwaliteit is echt goed, maar het beeld overtreft je stoutste verwachtingen. Bij snelle actie scènes of bij sportwedstrijden blijft het beeld zeer scherp. Uiterlijk is ook mooi.

Sofie 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

Een mooie, praktische televisie met een uitstekende kwaliteit. Het beeld is erg scherp en de vormgeving is goed. De televisie staat erg netjes in onze huiskamer.

dinootje 22-01-2016 Product half jaar in bezit

Geweldig zeer compleet apparaat.
mooie vormgeving.Webos werkt goed. Meegeleverde magic control is geweldig.
Usb 3.0 is een pre.
Geluid is goed beeld is perfekt.
Een geweldig en compleet toestel voor een zeer redelijke prijs.

Niko 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

Van week opgehaald erg tevreden vooral smart tv en de schotelantenne ook op de tv aangesloten alles werkt top de grote is ideaal bij 3,5 meter afstand echt een aanrader

q65q65 04-10-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Gekozen voor deze tv omdat hij zeer veel mogelijkheden heeft.Het beeld is erg mooi maar net geen 10.Geluid is goed alleen met muziek gebruik ik de home cinema set.3D is schitterend veel beter dan mijn vorige LG. Ook Miracast is geweldig.En dan niet te vergeten de browser deze is razend snel voor een tv. Al met al een geweldige tv voor een redelijke prijs

HendrickR 28-08-2015 Product maand in bezit

Geweldige TV!
Hiervoor had ik een Samsung UE55JU7000, kost € 1000 meer, maar de LG is VEEEEL beter!
Het beeld is fenomenaal.
Het geluid is zeer goed voor een platte TV.

Michael Erkens 04-07-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Geluidskwalitiet is opzich prima, maar ik gebruik die in principe niet, aangezien alles via mijn Home-Cinema Systeem komt, enige jammere is wel dat je je niet eenvoudig de loopback kan instellen. Dus audio van de TV zelf kan soms wel en soms niet via mijn 5.1 systeem. Vandaar een 6-je.
Verder is de afstandsbediening wel leuk, maar echt praktisch is het niet, geef mij maar een normale remote ipv zo'n stom "muispijltje".

De TV-tuner gebruik ik overigens ook niet, het is puur een weergave apparaat voor mij, en dat doet hij toch echt supergoed. Mooi scherp beeld (ook Full HD ziet er goed scherp uit) en 3D is geweldig, mooi passief 3D (dus goedkope en lichte brilletjes) en in full HD vanwege het 4K scherm.

De TV heeft een mooie dunne rand, de voet is alleen wat minder, die is enorm groot waardoor deze grote TV maar weinig ruimte heeft op mijn meubel, dus ik gok dat ik daar tzt nog een muurbeugel voor koop.

Het enige wat ik irritant vind is dat de TV zichzelf naar een paar uur "inactief" uitschakeld, komt grotendeels doordat ik nadat ik de TV aanzet de afstandsbediening niet meer aanraak, alles gaat vervolgens via mijn sattelietontvanger en blu-ray speler. Helaas heb ik hier nog geen instelling kunnen vinden (anders dan de slaap-timer, maar dat is iets anders).

Michael Erkens 03-07-2015 Product paar weken in bezit

7,6

sasd 24-05-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb deze televisie nu een paar weken. Het is een Hele mooie televisie, met een schitterend beeld. De installatie is niet moeilijk en daarna heb je gelijk beeld.
Het geluid is super, het enige nadeel vond ik dat je de televisie niet los van de poot een stukje opzij kan draaien.
Verder zeker een aanrader!

mvermeulen75 22-05-2015 Product paar weken in bezit

Enkele weken hebben wij de Ultra HD 4K TV van LG nu in bezit en deze tv is een ultra HD model welk 4 keer zo scherp als Full HD en duidelijk zichtbaar is. Ook bevat de 55UF850V door audio specialist Harman Kardon ontwikkelde speaker welk een mooi volle klank produceren. de tv is erg makkelijk in gebruik en ook er uitgebreid. het enige nadeel die wij konden vinden is de grote voet, een aanrader dus.

sasd 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds 1 1/2 week de televisie in huis. De installatie was makkelijk en je kan daarna gelijk tv kijken. Je kan makkelijk op internet en op netflix zit je zo.
Schitterend beeld en een prachtig geluid komt eruit.
enige nadeel vindt ik dat je de televisie niet los van de poot wat opzij kan draaien.

mwjvermeulen 12-05-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb deze Tv nu een week in gebruik en het beeld is erg helder en in HD echt schitteren, en het geluid uit de Harman Kardon speakers is echt perfect Het gebruik van de televisie is erg gemakkelijk, en met de afstandsbediening is het heel makkelijk om te switchen tussen bijvoorbeeld een app en het gewone televisie kijken. Al met al zijn wij enorm tevreden met deze televise.

Sasdijk 28-04-2015 Product paar dagen in bezit

De televisie heeft een erg mooi beeld, duidelijke kleuren en mooi HD. Het geluid dat uit de televisie komt verbaasde mij in het begin. Het klinkt mooi diep en helder bijna alsof er een soundbar voor ligt. Apps zijn leuk en handig, moeten alleen wel vaak bijgewerkt worden. Design is erg strak, door de brede voetsteun staat de televisie stabieler dan ik dacht wat een prettige gedachte is in een huis met grotere huisdieren.

mini83 24-04-2015 Product paar weken in bezit

Zeer goede beeldkwaliteit, m.n. van series en tv in HD.
Heel fijn is de verbinding met internet waardoor makkkelijk youtube gekeken kan worden, handig ook met de smart afstandsbediening.
Aandachtspunt is de standaard van de televisie; die is ongeveer zo breed als de televisie dus je tv-meubel moet ook die grootte zijn.

bokser1978 23-04-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Groot, groter, groots. Dat bedacht ik me toen ik de tv in mijn huiskamer neerzette. Het tv kijken wordt gewoon een nieuwe ervaring: geweldig beeld in hd kwaliteit, vol geluid, makkelijk te bedienen. Wij hebben een abonnement op HBO en kijken nu elke avond wel even een aflevering van een serie.

Het installeren gaat vanzelf. Een geanimeerd vogeltje stuurt je door het proces heen en je afstandsbediening is een soort muis/aanwijzer. Erg handig. HDMI kabel van de decoder erin en gaan.

Erg tevreden en eigenlijk geen minpunten. Ok, misschien deze: mijn vriendin merkte op dat hij niet op het televisiemeubel past. Nu moet ik daar een nieuwe voor kopen.