LG 49UF850V - Reviews

Schermgrootte
49 inch

Ed 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

LG 49UF850V

TV geluid en Beeldkwaliteit zijn goed. Gebruiksgemak is wat minder, want bij deze tv moet je handmatig de invoerbron kiezen (mijn vorige tv ging automatisch naar de goede bron toe, wanneer je die startte). Let ook op waar je de tv neer wilt zetten. In verband met de voet over de hele breedte, moet hij op een plank (of aan de muur). Een tv meubel met draaibaar plateau is (zonder hulpplank) niet geschikt.

Johnny 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Alles wat ik ervan verwachtte

Ik had deze tv al een tijdje op het oog en heb uiteindelijk dan toch de beslissing gemaakt om hem te kopen. Geen spijt van!
Wat een geweldige tv is dit! Prachtig helder beeld en super geluid en 3D!!! Aanrader!

Remco van L 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Topper voor een schappelijke prijs

De LG 49UF850V Ultra HD televisie is een mooie TV met een scherp beeld (gekeken met Full HD beelden, met Ultra HD beelden zal het beeld nog scherper zijn) en voor een flat screen komt er een goed geluid uit. Het gaat om een 2015 model, maar dat is zeker geen nadeel zeker gezien de prijs. De TV heeft een native 100Hz LCD panel en beschikt over een Harman Kardon luidsprekers. De zwartwaarden zouden wat beter kunnen zijn, maar na een handmatige kalibratie is er heel goed mee te leven. Kortom veel waar voor je geld. Ultra HD, 49 inch, LED, native 100Hz, Harman Kardon geluid, 3D, WiFi, LAN en dat voor nog geen € 800,00. Vergelijkbare TV's van 2016 zijn zo'n € 1500,00.

jw den heijer 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

echt geweldig!

beste tv die ik ooit heb gekocht. ik kan hem dan ook aan iedereen aanraden. 4k en 3d is subliem en hd scaled hij op naar 4k.voor mij niks anders meer dan lg.geluid klinkt vol en helder.

hansverbaan 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige TV en niet alleen vanwege de betaalbaarheid

schitterend beeld, zeer goede kabeltuner, zeer goede satelliet tuner( canaldigitaal gecertificeerd dus makkelijk afstemmen) erg mooi 3D beeld, ook de 2D.3D conversie ziet er goed uit.
Mooiste TV die ik tot nu toe gezien heb.

Rob57 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Subliem toestel

Subliem 4k beeld.
Glashelder geluid.
De losse soundbar hebben we weer opgeborgen.
Dit geluid gaat niet richting muur maar naar voren via een onderreflector.

ambioke 24-04-2016 Product maand in bezit

Beste tv wat ik ooit gehad heb

Deze lg geeft een zeer mooi beeld weer, het is gewoon perfect. na veel kijken in de verschillende winkels sprong hij er gewoon met kop en schouders boven uit. super te vreden het geluid is prima, ik ben super blij met deze LG.

richarddebree 18-08-2015 Product maand in bezit

Heerlijke tv met mooi geluid dankzij de Harman Kardon boxen. Zeker een aanrader. Erg mooie warme kleuren

bastibreda 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze TV heeft alles wat je maar kan wensen. Zeer handige afstandsbediening. En het geluid... is van harman kardon. Dus zeer netjes. De Euronics Winkel in Dongen heeft alles perfect aangesloten. Service wat je nergens meer krijgt

Galouppe 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze tv pas in het bezit en gekocht bij platte tv discounter .tegen een zeer scherpe prijs gekocht zeer goede uitleg via telefoon van zeer vriendelijk personeel gekregen.

Sebastiaan van Klaveren 08-06-2015 Product paar weken in bezit

De tv is geweldig! Dit is naar mijn mening en van wat ik heb uitgezocht de tv van dit moment in deze prijsklasse. Nu na een paar weken ben ik alleen maar enthousiaster over deze tv. Het gemak de mogelijkheden en het gebruik maakt het een plezierig product.

MarkUtrecht 23-05-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Top beeld. Goed geluid. Wel equalizer gebruikt. Afstandbediening en smart tv heel handig! Erg blij met de aankoop en e enieten elke dag.

hlb100 12-05-2015 Product maand in bezit

De beeldkwaliteit van dit toestel is ongelooflijk mooi. Het is eigenlijk geen tv kijken, je kijkt als door een raam naar buiten. Ook het geluik met harman/kardon is vele malen beter dan mijn vorige LG. Ben zeer tevreden