Samsung UE40J6300AW

5,51 cm dikte
Samsung UE40K5510

manfred 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

tv samsung

het is een goede tv mooie vormgeving en een goed beeld en geluid makkelijk te bedienen ook voor mijn vrouw en kinderen

Pollewops 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Onverwacht goed en mooi

Voor mijn vader deze led tv aangeschaft en bij mij thuis laten bezorgen en mee gespeeld. Erg mooi en werkt prima.
Ik overweeg nu ook mijn loewe xelos 32 in te ruilen voor Samsung.
Dat zegt denk ik genoeg over wat ik er van vond/vind ;-)

Vincent 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige value for money Smart TV

Curved TV kijken op ULTA HD scherm is waanzinnige ervaring, op 40inch is meerprijs naar Ultra HD/4K buitensporig en onnodig, deze Smart TV is een topper

AQuist 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super scherp beeld

Een bijzonder mooie curved tv. Ik heb al eens een 40 inch tv gehad maar toch lijkt deze groter. Wat volgens de kenners komt door de curve. Bijna alles is heel erg goed aan deze tv, op 1 ding na. Maar dat kan opgelost worden door hem ergens anders te zetten. Er is een reflectie. Bij zeer donkere scenes valt dat vooral op. Maar nogmaals voor dat probleem is altijd wel een oplossing. Reflectie heb je toch al snel. 4 HDMI aansluitingen is geweldig. Zit al vol bij mij. Optische uitgang heb ik mijn home cinema set op aangesloten. Is ook een Samsung en dat werkt perfect met elkaar. Zet ik de tv aan gaat die automatisch naar de optische stand van de home cinema set. Voor 499 euro een erg mooie tv met vele opties. Het Smart gedeelte gaat vrij soepel. Ik ben er erg blij mee en raad deze tv zeker aan.

Eddy 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super strakke TV zeer mooi beeld , mede door dat deze curved is .Jammer dat er geen normale audio uitgang opzit , maar alleen een optische .Dit is wel op telossen met een adaptertje (toslinck naar audio )

Eddy 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super strakke TV met zeer mooi beeld mede dat hij curved is goede inkijk hoek.jammer dat hij geen normale audio uit heeft ,maar alleen een optische .is op te lossen met een adapter .