Samsung UE55JU7000L

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

HendrickR 27-03-2015 Product paar dagen in bezit

Samsung UE55JU7000
° Schitterend beeld (van HD/UHD bron)
° Geluid OK voor dit type TV
° Menu's zijn duidelijk
° Veel instelmogelijkheden
° Samsung helpdesk zeer hulpvaardig (had slecht beeld als Auto Motion Plus aan stond)
° 2de universele afstandsbediening neemt Telenet HD digicorder over (On/Off, kanaal +/- en geluid +/-)
° Fraai design
° One connect mini reduceert het aantal kabels aangesloten op de TV

° Beeld tunen is noodzakelijk voor goed resultaat, vooral als het om lagere resolutie materiaal gaat.
° Alle technologie om het beeld te verbeteren moet af gezet worden om een goed resultaat te krijgen.
° Kijkhoek is minder goed dan mijn vorige (5 jaar oude) LG LED TV, kleuren worden flets als de hoek groter wordt.
° Netflix en Samsung Apps nog niet actief -> pas in april 2015
° Soms wordt door de TV de netwerkverbinding verbroken en komt een tijdje later terug.
° HD audio wordt via HDMI niet in HD doorgestuurd naar de versterker.
° In tegenstelling van wat je verwacht, zorgt de one connect mini er niet voor dat alle kabels verdwijnen (enkel HDMI+USB)
° Als de TV af staat, lijkt het beeldscherm een beetje gegolfd

Chris Van Oost 19-07-2015

Hoi

Ik heb de 48JU7000, en inderdaad je moet spelen met de instellingen van het beeld, want anders is het maar matig. Bekijk je Full HD en UHD materiaal dan is het beeld fenomenaal. Maar het probleem zit hem dan ook meer bij de providers dan bij de tv zelf.

HendrickR 28-08-2015

Na enkele weken problemen gekregen met dit toestel.
- beeld begon te trillen in een band van 20 cm breed
- voeding werd vervangen door Servilux -> niet in orde
- scherm werd vervangen door Servilux -> Ok
- het vervangscherm had echter links en ondereraan een zwarte band van een 4mm waar geen beeld/pixels was -> scherm zat verschoven in de kader
- na veel discussie (mijn origineel scherm had dit niet) 4 techniekers van Servilux hier geweest -> hun vervangschermen hadden allen hetzelfde probleem -> weer niet in orde dus
- de conclusie van Servilux was dat ik mijn plan maar moest trekken bij Samsung, want ze konden niets meer doen.

KOOP GEEN TV VAN SAMSUNG -> DE SERVICE IS WAARDELOOS!!

TV heb ik vervangen door een LG UF850V.
Gewoon geweldig -> hij heeft al de positieve en geen van de negatieve dingen van de Samsung UE55JU7000L!!

Thom 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Strak, helder beeld!

Mooie tv met helder beeld, gemakkelijk in te stellen. De tweede kleine afstandsbediening werkt direct op mijn KPN decoder, wat erg handig is. De smart TV apps werken ook snel en goed. Verder vooral heel erg mooi beeld!

von liepen b. 23-10-2015 Product paar weken in bezit

Deze tv 2 weken in mijn bezit gehad om eens te testen maar moet zeggen dat het qua beeld erg tegenvalt. Er hangt een grauwe sluier over het beeld heen en de scherpte is zeker als input geen HD is niet goed te noemen.

Geluid is maar matig

Tv is erg dik

Qua design oogt de tv groot en niet echt strak

Als je schuin op het beeld kijkt lijkt het te golven.

Bediening werkt goed

Jerry1969 08-09-2015 Product paar dagen in bezit

Vroeger altijd Philips gehad en sinds jaren Samsung. Nu weer eens tijd voor een nieuwe TV een UHD en toch weer voor Samsung gekozen. De kleuren zijn prachtig en alles sluit er goed op aan (mobieltjes etc).
Tot op dit moment geen spijt echt een super kwaliteit.
Tevens het streamen van films via de TV werkt perfect.

ronaldo 26-07-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Ik hed de samsung ue55ju7000l gekocht deze winkel had ook het oude model hangen maar dit nieuwe model is qua vormgeving mooier geluid is prima maar het beeld nog mooier vooral de 4k beelden van you tube duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen