Samsung UE48JU7000L

Samsung UE49KS7000
8,8 (95)

Bart 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung EU48JU7000

Geweldig mooie televisie, prachtige beeldkwaliteit en een gemak om in te stellen.
Ik ben heel blij met deze keuze, het is een grote verbetering tov de vorige. Hij werkt ook goed samen met de Horizon box en een JBL soundbar.
Al met al: dit had ik veel eerder moeten doen

Pieter 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

UE48JU7000

Sinds een paar dagen kijk ik naar mijn nieuwe tv maar moet nu al zeggen met veel plezier. Beeld uitstekend en makkelijk te bedienen

Haage 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Niet geschikt voor slechthorenden

6,8
Prima tv maar het aansluiten van een hoofdtelefoon is slecht geregeld. Na het aansluiten van de hoofdtelefoon gaat de tv op stil. De rest van de familie hoort hem dan niet meer. Is de tv voor alleenwonenden?
Bij het aansluiten van een bluetooth hoofdtelefoon kan het multigeluid wel aan. Even dan, want als de tv uit is geweest moet je dat multi geluid weer opnieuw instellen. Elke dag.

Ook de tv gids is omslachtig. De vervolgkeuzes zijn onlogisch ( eerst vraagt de tv om sluiten, dan moet je dus naar " weergave plannen " en dan weer op ok drukken. Dat kan korter en handiger. Vervolgens weer een melding als het zover is en moet je dus weer op ok drukken. Lastig lastig. Kennelijk denkt Samsung dat de mensen dommer worden ipv slimmer.

E.F. Buijinck 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een prachtig stuk techniek

Na het inwinnen van velerlei adviezen en informatie overgegaan tot aanschaf van deze Samsung super led TV.
Wat een verademing; een ware bioscoop in huis. Prachtig beeld, helemaal in mijn eentje geïnstalleerd en daarvoor had ik eigenlijk niet eens de handleiding nodig. Handleiding kun je eenvoudig op bijv. je tablet downloaden; heerlijk geen papier. Het menu wijst zich als vanzelf. Wel even puzzelen wanneer je welke afstandsbediening nodig hebt. Het went snel. Kijkgenot is subliem. Geluid vind ik zelf perfect maar als bij alle andere tv's zal het via speciale boxen nog mooier zijn.
Zowel geluid als beeld (standaard of diverse andere standen) kun je naar eigen smaak aanpassen aan datgene wat je bekijkt. Natuur, concert, film etc.
Ik an deze tv echt aanbevelen.

alcvandaelen 05-02-2016 Product paar weken in bezit

Superscherp beeld met werkelijk prachtige kleuren. Heel veel mogelijkheden om het beeld aan te passen. Het instellen vergt wat aandacht maar is te doen. Ook prettig is de miniconnector waardoor er maar 1 kabel naar de tv loopt en ook dat wifi draadloos kan worden verbonden. Jammer is dat er geen 3D brillen bij worden geleverd. Conclusie: erg blij met de aankoop en wil de tv zeker aanraden.

Anoniem 19-01-2016 Product maand in bezit

Analoge TV was op na 23 jaar, toen deze TV gekocht. Had ik veel eerder moeten doen...is echt een openbaring. Geniet nu iedere dag van de prachtige beelden. Alleen geluid was minder, daarom aparte speakers aangesloten. Zelfs zonlicht in de kamer nu amper een probleem. Werkt prima samen met de mediabox van Ziggo.

H1736 06-01-2016 Product paar weken in bezit

Erg goede tv. Ben blij dat ik mijn Sony heb omgewisseld voor deze. De beeldkwaliteit is erg goed. Daarnaast reageert de tv ook snel bij het wisselen van zender en is gaat het opstarten ook heel snel.
Het geluid is goed en de tv is makkelijk in het gebruik. Al vind ik het wel nog lastig om alle aanpassingsmogelijkheden te doorgronden.
De vormgeving vind ik iets minder door die rare steun: een balk die voor de tv uitsteekt.

Stevie-v 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

Hierbij mijn beoordeling
Voor mij is dit mijn eerste Samsung tv eerder altijd Philips gehad wat ik mis is het ambilight maar dat wist ik al bij aankoop dat is even wennen,het HD beeld is werkelijk fantastisch maar hebben we het over de SD beelden alles onder de 1080p dan kan dat zeker beter de zwartwaarden en het contrast is werkelijk indrukwekkend daar hoor je mij dan ook zeker niet over klagen wat ik wel een beetje storend vind is dat de kijkhoek nogal klein is want zit je niet recht voor de tv dan zie je een soort van witte waas over het scherm dat is niet het geval als je recht voor het scherm zit wat ook storend is dat je echt aan de slag moet met de instellingen de beeldinstellingen want out of te box ziet het er minder goed uit mijn beeldinstellingen staan op movie en de motion heb ik gezet op helder die combinatie werkt hier top,de beide afstandsbedieningen werken goed.

+perfect beeld en contrast HD bron
+veel mogelijkheden oa Netflix NL ziet
+makkelijk aansluiten ivm connectiebox dus weinig kabels naar de tv
+zeer gebruiksvriendelijke afstandsbedieningen makkelijk in gebruik
+mooi design klaar voor de toekomst

-out of the box is er nog heel veel gesleutel nodig voor de beste beeldinstellingen
-minder goed beeld als het over een SD bron gaat
-zo nu en dan een beetje last van motion blur en judder
-kijkhoek is klein zit je niet recht voor de tv dan zie je een soort van witte waas
-geen 3D brillen bij prijs inbegrepen

Kort samengevat heel tevreden maar er zijn zeker verbeterpuntjes hopelijk word daaraan gewerkt dan is deze tv perfect !

Chris Van Oost 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb gekozen voor deze tv vanwege de commentaren, maar ben niet er niet volledig mee akkoord. Wanneer er Full HD materiaal op deze tv afgespeeld word, dan zijn de beelden prachtig en met 4K is het fenomenaal. Maar alles wat lager is dan 1080p (full HD) is maar matig qua beeldkwaliteit. De UHD upscaling bijt hier zijn tanden op stuk. Dus met 1080i en 720P beeldmateriaal is het een serieuze stap achteruit in beeldkwaliteit. Met lichte achtergronden komt er ook een soort witte waas over het scherm, het lijkt dan mistig en de kleuren worden flets. Veranderen aan de instellingen brengt geen verbetering. Deze tv is enkel geschikt voor Full HD en 4k beeldmateriaal. Mijn full HD gaf beter beeld met dezelfde provider dan nu. Dit vanwege het gebrek aan full HD materiaal via de provider (telenet). Daar kan Samsung niet veel aan doen, maar het is toch wel vernoemenswaardig.

robvanderlelie 21-05-2015 Product paar weken in bezit

Samsung is op het moment de fabrikant die op TV gebied het hoogste scoort. Dit model is de opvolger van de UE48HU7500 die door gerenommeerde organisaties als uitstekend is getest. Men mag ervan uitgaan dat deze opvolger daar niet voor onder doet. Zeer strak design, super beeld en eigenlijk best goed geluid. Ik ben er meer dan tevreden mee.