Samsung UE65JS8500L - Reviews

Schermgrootte
65 inch

Koen van Weelderen 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Prachtig beeld, mooi vormgegeven tv met een eenvoudige bediening. ideale afstandsbediening, je hoeft niet meer op de tv te richten en je kan eenvoudig een extra apparaat hierop instellen.

Eddy van E 23-10-2015 Product paar dagen in bezit

Hallo,

ik ben blij met mijn aankopen (TV UE65JS8500L en Soundbar HW-J8500) tot nu toe werkt alles prima. Wat een beld en geluid
het enigste waar ik van baal is de handleiding daar krijgt Samsung wat mij betreft een dikke onvoldoende voor. Dat is voor Samsung zeer zeker een verbeterpunt.

Kees van Sprundel 07-10-2015 Product paar dagen in bezit

Schitterende vormgeving met alle mogelijkheden, passend bij deze tijd. Met soundbar geweldige geluid- en beeldkwaliteit

Igoire 26-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige TV, qua beeld, maar ook zeker qua design.
Bij het aanzetten meteen ontzettend verbaasd over de geluidskwaliteit, die echt prima te noemen is.

Eenvoudig aan te sluiten, en de HDMI-hub die er bij zit is echt ontzettend handig!

Al met al, absolute aanrader!

jeroen 06-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld en design. Makkelijk aan te sluiten en met de one connect box heb je weinig kabels en bedrading naar je tv.

Sybren 05-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Eenvoudige bediening. Goed geluid. Geweldige vormgeving. Beeld: eerst even wennen, geweldige scherpte en toch natuurlijke kleuren.

Frank 05-08-2015 Product paar dagen in bezit

De UE65JS8500 is mijns inziens een prima toestel.
Een juiste installatie is best een klus en de wijze van bediening met bijgeleverde afstandsbedieningen is best even wennen.
De geluidskwaliteit valt helemaal niet tegen. Met de Soundbar (welke ik nog moet ontvangen) zal het ongetwijfeld nog mooier zijn.

Klein minpuntje is toch de gering waarneembare backlight, met name in de hoeken. Door het aanpassen van de beeldopties m.b.t. de backlight is dit grotendeels op te lossen, echter niet helemaal.
Oorzaak zal de 'edge-LED'-belichting zijn. De UE65JS9500 (vlagschip) welke gebruik maakt van FALD (Full Area Local Dimming) is in dit opzicht te prefereren maar is ook veel duurder. Het OLED systeem, alleen nog gevoerd door LG, heeft ook geen backlight-issues. Deze toestellen zijn echter nog niet beschikbaar met door mij gewenste opties.

Verder moet je het zelf beoordelen in een winkel.

Koop nooit een TV in deze prijsklasse van een folder, zou ik zeggen.

Charles van Trappen 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig vormgegeven toestel, super scherp beeld (vooral in 4K). Enige nadeel is dat het beeld behoorlijk spiegelt, omgevingslicht zie je terug in het beeld.

JohnvdH1963 10-07-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Ik heb deze TV gekocht na een zeer teleurstellende ervaring met een Philips UHD TV en de keuze voor Samsung maakt me, zelfs na pas 2 dagen, helemaal blij! Wat een mooi en duidelijk beeld, en het SMART gedeelte is helemaal super!

12Henny34 04-07-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben de UE65JS8500 net aangeschaft, de installatie was zeer makkelijk uit te voeren. Erg onder de indruk van de scherpe beeldkwaliteit. Vrij eenvoudig te koppelen met WiFi internet en deze reageerd snel. De geluids kwaliteit is OK, verwacht dat deze straks met de curved soundbar nog beter gaat worden.
Het enigste minpuntje wat we nu ondervinden is dat Skype het niet doet zonder de Samsung VG-STC5000 USB webcam. Ik heb verschillende type webcams geprobeerd, geen van alle werkt. De Samsung webcam is nogal prijzig, tussen de 70 en 80 Euro. Jammer dat je na al zoveel geld hebt uitgegeven je ook nog een dure camera moet aanschaffen om het helemaal compleet te maken.

wilco zwemer 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

het beeld is super goed en haar scherp maar het kost ook een paar centen ik heb wel problemen met screen mirroring en heb ook nog geen verbinding kunnen maken met mijn computer misschien dat dit ook aan mijn router ligt ook heb ik dat er bij bepaalde zenders een paar seconden dat het beeld raar doet dit zou misschien opgelost kunnen worden door een antenne versterker tussen de kabel te zetten of het ligt aan zeelandnet ik moet ook nog veel ontdekken wat de mogelijk heden zijn met deze tv het is in geval een prachtig plaatje in mijn huis en zeker met de soundbar er bij ben er super tros op

groetjes wilco zwemer

Tion Gelissen 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Altijd al een Samsung scherm fan geweest. Deze 65 inch suhd smart-tv overtreft mijn verwachtingen ruimschoots. Strakke vormgeving. Prachtig beeld. Twee 3D brillen hadden echter standaard meegeleverd kunnen worden. De twee afstandsbedieningen volgende keer graag integreren tot één.

J. Frieling 156391 07-06-2015 Product paar dagen in bezit

De mooiste tv die we konden vinden. Zeer fraai design. Enige wat moet wennen: als de tv uit staat is de reflectie sterker dan een rechte tv.

ziggy en saartje 06-06-2015 Product paar dagen in bezit

Na jaren van zoeken naar een media die al je behoeften kan behartigen voel ik me een gelukkiger mens na mijn suhdtv ervaring.

zon1972 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben hem nog maar net binnen en moeten nog veel ontdekken maar dat gaat allemaal erg makkelijk. Aansluiten was een makkie. Al prima geluid maar soundbar moet nog komen.