Samsung UE55JS9000L

55 inch
Samsung UE55KS7500 Best Reviewed nov 2016
9,0 (54)

JNJ 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

een prima tv voor een goede prijs het enige wat ik mis is een coaxiale geluids uitgang av uit is wel aanwezig maar bied mindere kwaliteit, optische geluidsaaansluiting is wel aanwezig, voldoende hdmi aansluitingen.

Aad 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Geweldige TV!! Werkelijk schitterend beeld en geluid. Ontelbare mogelijkheden en makkelijk aan te sluiten en te bedienen. Zeer mooie vormgeving, en door het curved scherm is het net of je er midden in zit. De duurzaamheid kan ik niet beoordelen omdat ik hem net 2 dagen in huis heb.
Een echte aanrader waar ik zeker geen spijt van heb.

Emmerinkw 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

TV gisteren aangeschaft en aangesloten (makkie). Tot op heden genoten van uitstekende beeldkwaliteit en de talloze mogelijkheden.

mark 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een prachtige televisie met echt haarscherp beeld. Je kunt meer dan verwacht met deze televisie. Het ronde scherm geeft je het gevoel alsof je in de bioscoop bent.

Arie J Koortens 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima geluid, beeld en prachtige vormgeving, een sieraad in huis. Ook de leverancier was fantastisch, alles goed geïnstalleerd en getest en ook nog eens duidelijk uitgelegd.

Rien Kossen 03-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ben heel tevreden met een prachtige TV met een uitstekend beeld en een verbluffende geluidsweergave.

Henk 19-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie TV qua vormgeving, prachtige kleuren en fantastisch beeld. Het lijkt op een bioscoopervaring en vooral natuurfilms zijn geweldig om naar te kijken met helderheid van beeld en kleur.

janwiet 10-09-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch toestel, prachtig beeld en met het excellente geluid van de curved soundbar is het helemaal compleet.

Francois uit s Hertogenbosch 10-09-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig toestel met heel veel mogelijkheden. Toestel pas kort in huis. Ken de afstandbedieningen en de menu's nog niet uit mijn hoofd. Vandaar gebruiksgemak een 8. Geluid met soundbar zal waarschijnlijk voller klinken maar moet eerst weer even sparen. Duurzaamheid is moeilijk te beoordelen binnen een week.

Julian 10-09-2015 Product paar dagen in bezit

Samsung maakt simpelweg de beste TV's. Jarenlange ervaring met diverse modellen. De JS9000 serie is echt een topper. Wij zijn zeer tevreden.

veenstra 05-08-2015 Product paar dagen in bezit

Een technisch hoogstandje deze tv met zoveel mogelijkheden dat we nog steeds niet weten wat er nog meer mogelijk is.

Peter 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Superlatieven voor dit product. De vormgeving is zo mooi. Alle mogelijkheden zijn enorm doordacht. Het beeld is hypnotiserend. We gingen voor een geweldig toestel...nou dát is gelukt.

JJ 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

Super cool tv toestel! uitermate tevreden:D Ik heb het toestel nu een aantal dagen in bezit en ben er heel tevreden over. Mooi afgewerkt, goede beeldkwaliteit, fijne bediening en ga zo maar door. kortom: een aanrader!

Coen 22-07-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een kijkervaring! Schitterend helder, scherp beeld, prachtige kleuren. Snel bewegende actie wordt mooi vloeiend weergegeven. Bijzondere vormgeving: dit belooft vele jaren kijkplezier, zelfs als de TV uit staat!

Haab 18-07-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Schitterende TV.
Instaleren was een eitje.
TV zenders zo gevonden want als je de tv voor de eerste keer aanzet help hij je zo door het menu heen.
Veel apps waar zeker interessante tussen zitten.
Wi-Fi ook zo gevonden, even het wachtwoord invullen en klaar is Kees.
Ik kan niet wachten op de sound-bar dan is hij helemaal af.
Perfect toestel, ben er heel blij mee.

Edwin 286 15-07-2015 Product paar dagen in bezit

geweldig toestel iedereen vindt hem geweldig
heb ook meerdere toestellen gekocht.
voor overig ruimte`s dus kan nu overall kijken

Wieger 2015 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

Een zeer mooie tv met uitstekend beeld en schitterende vormgeving, schitterende curve en goed bedieningsgemak

basje66 12-07-2015 Product paar dagen in bezit

Het is gewoon een super televisie met heel veel mogelijkheden. Ook de smartafstandbediening is geweldig dat je met zo'n kleine afstandbediening zoveel kan doen.
Gemakkelijk in te stellen.
gewoon top.

Steijns1989 11-07-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Hele mooie tv!! Super beleving, net alsof je midden in de actie zit!! Het beeld zal alleen nog maar mooier worden.

Dan29 11-07-2015 Product paar dagen in bezit

Geluidskwaliteit is goed. Alleen heeft de tv standaard wat problemen met de lage bass tonen.
Deze klinken niet helemaal lekker.
Gelukkig zijn er genoeg opties beschikbaar om het geluid toch goed te krijgen naar mijn smaak.

Over de beeldkwaliteit kan ik kort zijn.. Deze is geweldig. Zwart is zwart.. wit is wit..
Geen last van backlight bleeding.
En ook de helderheid die deze tv kan weergeven is geweldig.

Er zijn in de smarthub standaard veel apss/hubs te vinden. Enige wat ik heb ondervonden is dat de YouTube app/hub niet echt lekker werkt. Deze blijft soms eindeloos op laden staan.. Of er komt een zwart scherm. Hopelijk weet samsung/YouTube dit nog op de lossen met toekomstige software updates.

Gebruiksgemak is goed. Voor normale huishoudens makkelijk in gebruik. En ook voor de wat meer gevorderde tv/film kijkers zijn er genoeg opties beschikbaar bijv om het beeld/geluid naar smaak aan te passen.

Vormgeving; Lust voor het oog. Goede afwerking. Voelt stevig aan.

Enige echte nadeel aan deze tv vind ik het geluid van de one connect box. Deze wordt gekoeld door een ventilator die toch hoorbaar is op de achtergrond als je tv/film kijkt.
Voordeel aan de one connect box is dan weer wel dat je hem kan kan upgraden/vervangen en je zo toch mee kan gaan met de laatste ontwikkelingen zonder dat je een hele nieuwe tv moet kopen.