Samsung UE65JS9000L - Reviews

Schermgrootte
65 inch

beukelaar 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

TOP TV WAT EEN FEEST

wat een beeld en geluid top een aanwinst voor oneindig plezier. In een woord geweldig. Mooie vormgeving en de kleuren ik wordt er helemaal stil van, als mijn dochter in de kamer binnenkomt dan staat e gewoon verbaasd even te kijken

Mano 28-04-2016 Product kwartaal in bezit

beeldkwaliteit matig en verschillend

Ik ben nu 3 maanden in het bezit van deze TV.
Als totaal ben ik zwaar teleurgesteld in deze TV.
In HD uitzending levert hij een prachtig scherp zeer gedetailleerd beeld.
Alleen heeft de tv een nadeel dat hij kennelijk niet in staat is snelle beelden goed weer te geven.
Kijkend naar een voetbalwedstrijd of een programma waarin door een persoon plotseling een snelle beweging wordt gemaakt zoals een snelle beweging met de hoofd of de handen, levert dit een robotachtig beeld. Het lijkt alsof je naar een voetbalwedstrijd kijkt op een oude trage computer die de beelden niet goed kan volgen. Alsof er beeldfragmentjes ontbreken.
Kijkend maar een formule 1 autorace zie je op sommige momenten zilveren spetters in beeld.
Ik dacht in 1e instantie dat dit vonken waren vanaf de auto’s maar blijken lichtpuntjes in het beeldscherm te zijn, kennelijk door het ontbreken van beeldjes op dat moment vanwege de snelheid van de raceauto’s.
Het lijkt alsof het beeldscherm niet snel genoeg “gevuld” kan worden met beeld
Dit lijkt op een euvel van 10 jaar geleden
( ghosting ) waarvoor destijds werd gewaarschuwd bij plasma tv’s.
Ik heb hiervoor 8 jaar een plasma gehad maar nooit een dergelijk problemen gehad.
Ik heb mede voor dit type ( aangeraden verkoper )gekozen omdat deze 4 processoren heeft waardoor alles sneller en vloeiender zou gaan.
Nou duidelijk niet dus.
Ik heb vrijwel alle instellingen uitgeprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde.
Toestel gekocht bij de MM waar een Samsung specialist aanwezig is. Ondanks alle vriendelijke aanbevelingen en insteltips krijg ik het beeld niet vloeiend.
Zoals eerder genoemd is het beeld bij HD uitzending prachtig.
Hoe anders wanneer er wordt gekozen voor een “gewone” uitzending.
Heb een voetbalwedstrijd bekeken in gewone kwaliteit en dan is het beeld bedroevend slecht.
Overal waas om de spelers en een beeld alsof je op een oude zwartwit TV uit de jaren 60 kijkt naar de 1e maanlanding. Andere programma’s heel onscherp wazig beeld. Je kan bijna niemand herkennen als het een opname is met beeld wat verder weg. Niks geen opwaardering naar HD kwaliteit. Het lijkt alsof je kijkt door een vuile bril met een verkeerde sterkte.
Bediening van de menu’s in makkelijk. Qua uiterlijk een sieraad in je woonkamer.
Conclusie: in HD uitzending een prachtig beeld maar met gebreken. Gezien de hoge kostprijs een flinke tegenvaller. Denk met weemoed aan mijn oude Panasonic plasma.

Francesco 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Veel schermen gezien, maar dit is echt een super beeldscherm om naar te kijken. De bediening is erg gemakkelijk.

Willem Reumermann 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

Ik bezit het toestel pas 4 uur dus veel kan ik er niet over vermelden , maar tot nu toe gaat alles volgens verwachting . Ook het aansluiten is voor een leek te doen . Veel voorbeelden zijn op youtube te vinden

Ibrahim 13-09-2015 Product paar dagen in bezit

Super mooi beeld. Als je erg dichtbij zit dan zie je soms wat ghosting. Geluid is goed. Poot voelt wat onstabiel, maar is stabiel genoeg. Oude 3d brillen van vorige samsung serie werken niet op deze.

Hans 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

Top televiesie, prachtige haarscherpe weergave! Hoop dat ik de soundbar snel ontvang, om ook optimaal van het geluid te kunnen genieten.

LAURENS 01-08-2015 Product paar dagen in bezit

LEKKER OP DE BANK MET DE BUREN WIJ GAAN SAMEN VOETBAAL KIJKEN WAW WAT GEZELLIG
STRAKS KOMT NOG DE SOUNDBAR OP DE POST ALS EEN CADEAU VAN SAMSUNG EN DIKKE KORTING BIJ DE MEDIAMARKT MEEGEKREGEN EN TWEE 3D BRIL GRATIS OMDAT ONZE FAMILIE KOOPT ALS BIJ DE MEDIAMARK

NOG IN DE WASKAMER STAAT DROGER EN WASMACHINE VAN SAMSUNG

FAMILIE SAMSUNG SORRY GARNIER

André 19-07-2015 Product paar dagen in bezit

super scherp en niet te vergelijken met andere toestellen. Eindelijk een vernieuwing op tv gebied.
Tv kijken wordt een beleving !!

aat 19-07-2015 Product paar dagen in bezit

nu 1 dag in bezit nog kort voor beoordeling, mooie vormgeving en eenvoudige installatie, wel wat problemen met apps voor video
on demand, probleem nog niet bekend. inmiddels daar de vraag
neergelegd

Cappie 73 12-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na lang overwegen toch gekozen voor één van de duurdere modellen van Samsung. Installatie als mijn eerdere TV's is zeer eenvoudig. Zoals verwacht een zeer strak beeld wat nog wel even dient te worden aangepast (staat nu op standaard waarde). Wel verdient het even gezegd te worden dat het geluid van deze TV zeer verbluffend is. Hier is duidelijk door Samsung aandacht aan besteed en heeft zeer goed uitgepakt!

MarcvanderGragt 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Mooi vorm gegeven televisie met TOP beeldkwaliteit.
Het was even stoeien met de de hd-decoder maar dat was de moeite waard.

ik ben op zich al tevreden met de geluidskwaliteit maar ben erg benieuwd naar het geluid van de soundbar ( zeker in samenwerking met de samsung m5 speakers).

AudiTT 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Prachtige vormgeving, strak op de beugel aan de muur.
Een plaatje om te zien!
Vrouwvriendelijk om mee om te gaan volgens echtgenote, ook vanwege bedieningsgemak van de vele apps.
Dat is genieten, iedere avond opnieuw.
De grootte van het beeldscherm is fantastisch en zeer goed te bekijken vanaf een afstand vanaf 4 meter.
Ik verheug me binnenkort op de Soundbar want dan wordt het geluid helemaal perfect.

Antonie001 13-06-2015 Product paar dagen in bezit

Pas aangeschaft maar makkelijk te installeren. Bediening is heel makkelijk alleen wifi heeft wat kuren

Fam. Zeertevreden 07-06-2015 Product paar dagen in bezit

De 3e keer met grote tevredenheid een samsung toestel aangeschaft. Loopt qua vormgeving en functionaliteit voor op de concurrenten. Daarnaast is de services doorslaggegevend geweest om alle toestellen bij dezelfde reseller te kopen.

Fam. van Heckers

Edje110 05-06-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk is heel goed. Beeld kwaliteit zeer goed . Het geluid zonder sound bar is boven mijn verwachting. Gebruiksgemak moet ik nog verder ervaren, zeker bij gebruik van internet is een toetsenbord vereist. (tekens via pointer duurt te lang)
Televisie kan eenvoudig in bestaand netwerk worden geïmporteerd. Duurzaamheid geen mening ( nog maar een paar dagen in huis)

Bruno1782 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

De absolute top onder LED televisie (4K). Mooi groot en scherp beeld, en met curve een mooi design. Dus staat ook nog eens mooi in de kamer. Nu al mooi geluid, maar kan niet wachten op de gratis sound-bar.

Angeliquevs 27-05-2015 Product paar dagen in bezit

De Samsung curved S-UHD heeft geweldige mooie kleuren!
Het beeld is zeer duidelijk. Geluid is iets minder door de platte tv, maar dat maakt de actie van de gratis soundbar wel weer goed. Met het curved design is het net alsof je in de bioscoop zit.