Philips 55PFS8109

Philips 55PUS6561
8,7 (24)

8,1

RemoH 07-10-2015 Product paar weken in bezit

Ik krijg hem vaak met de a.b. niet aan, moet je een paar keer de stekkker erin en eruit doen,lekker handig. Ook de tv uit doen wordt werkt soms niet. Netflix doet het soms niet, ook weer stekker eruit en opnieuw erin dan doet ie het.

Veneron 22-06-2015 Product maand in bezit

Het scherm is mooi en groot zeer geschikt voor filmavonden met vrienden. Ook vind ik zelf de Ambilight erg mooi maar ik heb het al 2 keer mijn Hue lampen opnieuw moeten instellen. Dat het op Android draait is best leuk omdat er hierdoor veel apps beschikbaar zijn. Alleen jammer dat de hardware niet iets sneller is.

-Mediaspeler werkt niet vlekkeloos.
-Afstandbediening reageert traag.
-Spraakherkenning doet het niet

Maria.4 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie televisie met veel mogelijkheden, hebben toestel gekocht i.v.m. bekende android besturing systeem. tevens een afstandbediening met toetsenbord.

martin busking 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

Alleen het toestel getest daar mijn zoon pas in augustus dit jaar een nieuwbouw woning krijgt.
Daar ikzelf reeds vorig jaar een Philips TV gekocht heb
heeft mijn zoon ook besloten een Philips TV te kopen.
Tot nu toe zonder spijt!!

Peter van Veldhuizen 18-06-2015 Product paar weken in bezit

Mooie t.v, strak beeld hij is alleen beetje traag met reageren, gekoppeld met een logitech harmony, veel keuzes herkend ie niet, via omwegen kom ik er wel.
Voor de rest prima t.v, moet er nog aan wennen

JohnR31 31-05-2015 Product paar weken in bezit

Mooie tv. goed geluid. heel mooie vormgeving en perfect geluid met heel veel mogelijkheden. Zoals de mogelijkheid om te skypen. staat mooi in de huiskamer.

oudkenner 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

mooie tv alleen geluid valt tegen verder nog weinig over te zeggen pas een dag in bezit dus nog even afwachten op langere termiin

Anne1839 25-05-2015 Product paar weken in bezit

Geluid is echt slecht, moet een andere geluidssysteem bij gekocht worden. Jammer dat er geen infrarood meer in de afstandbediening zit. Verder een heel mooi beeld en strak design.

man1956 22-05-2015 Product paar weken in bezit

Beeldkwaliteit mooi helder beeld de gebruiksgemak vrij makkelijk te bedienen vormgeving mooie strak zeker met het Ambilight een aan winst in huis.

PA1981 18-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prijs/kwaliteit uitstekende smart-tv met prima beeld en strak design. Makkelijk te monteren en te installeren.

PeterBru 17-05-2015 Product paar dagen in bezit

Beeldkwaliteit viel in eerste instantie tegen. Na het veranderen van energie besparende instelling (fabrieksinstelling) naar optimaal beeld was het beeld veel beter. Dit zou eigenlijkde fabrieksinstelling moeten zijn.

man1956 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

ben al vele jaren trouwe koper van philips televisies
en andere producten al tijd goed bevallen dus toch weer voor de vormgeving gevallen en na tuurlijk en zeker het ambilight hadden bij de vorige ook al zeker een genot om naar te kijken alleen het geluidskwaliteit had ik toch iets meer van verwacht is bij de vorige aurea tv beter in te stellen maar is wel met het home cinema set goed op te vangen het beeldkwaliteit is perfect voor de rest moet ik nog eervaren daar de tv pas een paar dagen in huis is maar de tv is voor ons toch een aanwinst voor in de huis kamer

Paul Rl 06-05-2015 Product maand in bezit

6,8
De eerste indruk is prima. Beeldkwaliteit is natuurlijk en het geluid is voor een platte TV goed. Er is twijfel over de software. Al eens moeten resetten

nico 1958 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

prachtige tv/ambilight geweldig.het beeld super scherp.de bediening is snel en makkenlyk,ik zit nog in de test fase.al met al een tv om je vingers by aftelikken.

19JD78 12-04-2015 Product kwartaal in bezit

In bezit sinds eind vorig jaar. Binnen een maand hadden we al problemen met het aan- en uitzetten van de tv. Het moederbord bleek kapot en is onder garantie vervangen. Kan natuurlijk een keer gebeuren echter je bent er niet blij mee. Qua beeld is de tv een ware verademing, helemaal met 4-zijdig ambilight. Erg mooi en het geeft een extra dimensie aan het tv kijken, HD kijken is hierdoor wel noodzakelijk. Wat me wel tegenvalt is de keuze in app's. Voor mij heeft het android gebeuren geen meerwaarde omdat alle belangrijke app's niet te installeren zijn. Het kan leuk zijn, echter op dit moment heeft het nog geen meerwaarde. Jammer, een gemiste kans.

Paula.hoogen 06-04-2015 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een TV die gewoon direct doet wat je verlangt, een perfect beeld, een aanpasbare ambilight en een mooie vormgeving.
De vele mogelijke instellingen zorgen dat hij op iedere plaats en bij ieder licht goed beeld heeft, aanrader!!!

feesbeest 31-03-2015 Product kwartaal in bezit

wij hebben dit toestel als vervanging gekregen voor een andere philips tv
mijn advies is KOOP DEZE TV NIET je zult er alleen maar problemen mee hebben
zoals gewoon uitvallen tijdens tv kijken
soms krijg ik hem niet aan.. div keren stekker in en uitrekken
beeld vastlopen
erg traag tussen apps
schakelen tussen zender duurt 3 sec zowat.ci+ module ziggo

een tv hoort het gewoon te doen maar philips is echt een grote flop voor ons

wij zijn het iniedergeval meer als zat met philips

dus koop hem niet want je krijgt er problemen mee

HubertAnemaat 22-03-2015 Product kwartaal in bezit

5,5
Op TV functie zoals onze oude TV is, valt niets op aan te merken.
Op alle nieuwe functionaliteit wel. Daar werkt niets 100% goed.

Vertraagd kijken met externe harde usb-3 schijf:
- Beeld geeft af en toe storingen.
- Soms stopt ineens het vertraagd kijken.
- Na 90 minuten stopt het vertraagd opnemen. Wil je na 3 uur gaan kijken, jammer dan. Onze oude Philips HD-DVD van 10 jaar geleden heeft daar geen last van.
- Buffer wordt gewist als je tijdelijk naar een andere zender overschakelt.

Dual view werkt niet. Het beeld van de 2e zender rechts boven in de hoek blijft zwart. Omwisselen gaat wel. Ligt misschien aan de satelliettuners.

De TV geeft een probleem met de 2e CAM module. Na 2 minuten komt hier een foutmelding van in beeld, die je dan met Sluiten, Annuleren of OK moet afsluiten. Misschien ligt dat aan CanalDigitaal. De 2e kaart geeft geen Nederlandse zenders, maar wel Belgie, Discovery en NGC ondanks herhaalde heractivering van de 2e kaart. Deze TV is wel goedgekeurd door CanalDigitaal.

iPad app werkt helemaal niet: blijft hangen bij binnenhalen van satellietzenders, startknop om een video te starten ontbreekt, TV uitzetten zit er wel op. Numeriek toetsenbord ontbreekt om over te schakelen op andere zender. M.a.w. compleet onbruikbaar.

rayanhawlerii 19-03-2015 Product paar dagen in bezit

Goed kwaliteit goed beeld heel mooie design ik ben heel tevreden over de tv en de beeld en de geluid ik geef het gewoon en 10

Gomp 26-02-2015 Product paar dagen in bezit

Deze tv gekocht vanwege de beoordelingen.had hier voor een 55inch tv van lg uhd,kreeg daar het beeld niet mooi van(zat een waas over het beeldscherm)Deze ig terug gestuurd,en heb de Philips 55PFS8109 gekocht.Dit was echt een hele verbetering,prachtig mooi beeld,geluid is gewoon prima,en niet te vergeten het ambilicht,dit is gewoon prachtig.Ik heb ook reviews gelezen van mensen die veel problemen hebben met deze tv,ik heb totaal geen problemen.ik gebruik als decoder de humax 5200C.Ik kan deze tv iedereen aanbevelen,gewoon super mooi beeld.