Samsung UE55H6700SL - Reviews

6,40 cm dikte
Schermgrootte
55 inch

Dani7979 03-07-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtige televisie tot nu toe, veel om te ontdekken en zal nog wat sleutelen aan de definitieve instellingen. Beeldweergave is super mits in HD, geluid is prima. Als ik een nadeel moet opnoemen is de voetsteun, beetje wankel voor zo'n grote tv.

Alex4214 01-07-2014 Product paar weken in bezit

De tv is gebruiksvriendelijk heeft heel veel mogelijkheden en technische snufjes aan boord. Mijn vrouw is een digibeet en weet bijna nooit hoe het werkt. Nu is dit een ander verhaal want ze gebruik heel veel de smart controller met voice. Ze spreekt nu in wat ze wilt en de tv doet de rest. In een woord geweldig.

Frederik48 29-06-2014 Product paar dagen in bezit

Een geweldige kijkervaring. Het is alsof je midden in een film of voetbalstadion zit. Superieure beeldkwaliteit. In een donkere omgeving wordt het beeld door aanpassing van de eco-stand wel erg donker. Het toestel heeft vele mogelijkheden om instellingen naar eigen smaak in te stellen. Via internet zijn er voor ieders keuze apps te downloaden. Hoewel er diverse aansluitingsmogelijkheden zijn mis ik een sd-kaart aansluiting en een analoge geluidsuitgang. De geluidskwaliteit is beter dan de vorige generatie flatscreens, maar is nog altijd te mager. Wil je echt van films e.d. genieten, dan moet je eigenlijk externe speakers erbij aanschaffen.
Het gebruiksgemak kan op veel manieren gerealiseerd worden, (smart)afstandbediening, stem, tablet of mobiel.
Al met al kwalitatief hoogstaand.