LG 49LB870V - Reviews

Kleur(en)
grijs

hansd1960 24-12-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
De TV ziet er mooi uit. Het geluid is beter dan gemiddeld door de ingebouwde subwoofer aan de achterzijde. Het beeld is matig door bewegings-onscherpte. Dat zie je goed bij voetbal. Bij bewegende camera wordt gras een vage groene plaat. Ook huiskleur krijg ik niet goed ingesteld. De TV reageert verder traag op de afstandbediening wat erg storend is. Dit is bekend bij LG en er schijnt nieuwe software voor te komen.

mariuszp2006 11-11-2014 Product maand in bezit

Eerig goed. mooi funktie, design. Dat WebOS ziet er wel heel gelikt uit. Ik vond het Smart gedeelte nooit zo heel belangrijk voor mijn keuze maar dit verandert de zaak wel een beetje. Beeldkwaliteit en prijs blijven uiteraard bovenaan staan

schoorl356 05-11-2014 Product paar dagen in bezit

Zocht een Smart-tv die integreert met Apple Mac computers. LG voldoet als 1 van de weinige aan dit uitgangspunt

Jef1942 22-10-2014 Product paar dagen in bezit

Door het geluidssysteem in de voet lijkt het geluid uit een soundbar te komen. Het beeld is prima in orde.

PoseidonVS 18-10-2014 Product paar weken in bezit

Geluid valt tegen ondanks of misschien dankzij de passieve speakers. Ik ben beter gewend, maar het beel en gebruiksgemak zijn top.

megasearcher 08-10-2014 Product paar dagen in bezit

7,6
Pas in mijn bezit.
Het is een mooi toestel.
De beeldkwaliteit is goed.
Ik had wel meer van het geluid verwacht.

Brambix 22-09-2014 Product paar dagen in bezit

Vooral bij het opstarten is de TV traag in zijn reactie op de commando's van de afstandbediening. WebOS werkt heel mooi en intuïtief, al zou aan de reactiesnelheid nog wel wat gesleuteld kunnen worden.
Beeldkwaliteit is wat mij betreft zeer goed.
Het aansluiten van de randapparatuur is vanwege hun leeftijd niet even makkelijk. Aansluiten van de Panasonic home cinema set is niet mogelijk op de manier als ik zou willen. Deze is aangesloten via Scart en zodra hij aangezet wordt gaat de tv naar dat kanaal en kan dus geen tv gekeken worden met het geluid over de set. Misschien doe ik wat verkeerd, maar ik kan nog niet vinden hoe het werkt. Gelukkig kan deze tv de overige randapparatuur vervangen, omdat opnemen kan via een externe harde schijf en media afspelen gast ook eenvoudig met de tv i.p.v. met een losse mediaspeler.

Bubbla67 16-09-2014 Product paar dagen in bezit

Het webos systeem is wel wat zoeken in het begin. Misschien een boekje bijvoegen dat wat duidelijke beginhandelingen weergeeft? Na een tijdje is het wel zeer handig. Tot nu toe zeer tevreden!

AlbertMa 11-06-2014 Product paar dagen in bezit

TV bijna 2 weken in bezit en ben eigenlijk alleen tevreden over het geluid (soundbar verwerkt in de voet). Het schermt vertoont vele verticale strepen wat vooral bij sportuitzendingen (lichtgrijze en groene achtergronden) irritant is. Het lijkt hierdoor soms net of het scherm de snel wisselende beelden niet snel genoeg kan volgen. Erg jammer want het scherm vertoont wel mooie en scherpe beelden (bij de wat donkere achtergronden dan). Het WebOS menu is duidelijk alleen is deze zeker als je voor de eerste keer opstart vrij traag. Voor zoveel geld had ik wel wat meer kwaliteit van het scherm verwacht.