LG 47LB670V - Reviews

9,4
Pluspunten zijn:

- Zeer mooi design
- goede afwerking
- kabels goed weg te werken
- veel opties voor beeld- en geluidsinstellingen
- 2 mooie 3D-brillen meegeleverd
- goede 3D-functie
- energiezuinig
- mooi en scherp beeld
- eenvoudig qua montage en installatie

Grootste nadeel vind ik zelf dat de afstandsbediening wel even wennen is. Met name doordat er een 'aanwijzer' op het beeldscherm komt wanneer je de afstandsbediening beweegt. Deze functie zou nog wat aangescherpt mogen worden.

roderick2508 26-08-2015 Product kwartaal in bezit

Zeer mooie televisie met erg veel opties! In het begin moet je even de installatie op de tv doorlopen voor verschillende instellingen maar dit is zo gebeurd.
Er zijn daarnaast flink wat instellingen voor het beeld en geluid. Persoonlijk vond ik daarom het gebruiksgemak 'maar' een 8, aangezien je soms even moet proberen welke van de vele instellingen nu voor mij het beste waren. Zo leek het geluid mij eerst wat tegen te vallen, totdat ik de instellingen had veranderd. (Hierbij erachter gekomen dat je het best de meeste opties op 'standaard' of 'automatisch' kan zetten en dan de tv dan prima zelf selecteert wat voor instelling je nodig hebt per programma).
Qua design is het een heel mooi ding! Er zitten ook een paar handige kabelhouders bij, waardoor de kabels eenvoudig uit het zicht te verwerken zijn. Zodoende heb ik geen kabels in het zicht lopen...helemaal top!
Vind het een top tv met goede prijs-kwaliteit verhouding!

Woumen 15-01-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Fantastische tv voor een betaalbare prijs.
Prachtig beeld, mooie kleuren en zwart waarden.
Webos is heel gebruiksvriendelijk en werkt vlot.
Design en look is ronduit prachtig!
Ik gebruik een suroundsound systeem dus over de geluidskwaliteit kan ik moeilijk oordelen.

Woumen 15-01-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastische tv voor een betaalbare prijs.
Prachtig beeld, mooie kleuren en zwart waarden.
Webos is heel gebruiksvriendelijk en werkt vlot.
Design en look is ronduit prachtig!
Ik gebruik de tv met een suroundsound systeem dus kan ik de klank van de tv zelf moeilijk beoordelen.

hansverbaan 09-01-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
schitterend scherm met zeer goede HDMI ingangen.Ik heb er zelf n humax 5200C op staan en een satellietontvanger. De ingebouwde DVB S2 tuner is onhandig, want hij heeft geen fastscan waardoor je alle 5000 zenders met de hand moet gaan sorteren.
Als je Philips gewend bent is de bediening, zelfs met de magic remote, onhandig.
Bij mij werkt de CI+ module niet op deze TV ( wat niet erg is als je een harddiskdecoder hebt aangesloten, zoals voornoemde Humax.
Maar als je er een koopt controleer eerst of je een benelux toestel krijgt, daar werkt de CI+ module wel.
En dan is de prijskwaliteit verhouding geweldig.