Samsung UE75H6400AW - Reviews

Schermgrootte
75 inch

Seumpie 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Twijfelaar

Over het algemeen een mooi toestel (strak design) met redelijk tot goed beeld voor het geld, als je minder waarde hecht aan superieure beeld kwaliteit is dit een goede koop. Als je films kijkt in HD kwaliteit heeft de tv een perfect beeld ook digitale tv mooi beeld, gamen ziet er ook zeer goed uit. Het enige minpuntje vind ik voetbal wedstrijden daar heeft het beeld en de processor moeite mee, ook in de voetbal stand geeft dit geen goede oplossing. Soms in snelle overgangen met licht en kleur kan de tv het soms niet bijbenen. Over het algemeen een goede koop ook de extra afstandsbediening is Top en de smart functie werkt goed en snel maar voor mij net niet goed genoeg en ga zoeken naar een alternatief wat overigens wel ruim het dubbele gaat kosten.

Pluspunten

Minpunten

• Beeld kwaliteit

Moppersmurf50 04-06-2016 Product paar weken in bezit

Mooie televisie voor redelijke prijs.

9,4
Gekeken naar 65" maar toch gegaan voor deze Samsung. Die 10" groter maakt een hoop verschil. We hebben hem nu een paar weken en werkelijk een genot om te hebben. Het geluid van de tv vindt ik helemaal niet slecht. Door de grote kan het geluid nog echt hard ook. Ook al heb ik hem zelf aangesloten op een Onkyo receiver.
Het beeld is een plaatje. Ik heb niet aan de instellingen zitten draaien. Het opstarten gaat erg snel, Smart menu werkt lekker snel door een snelle processor, je kunt snel door de apps heen gaan. Via de Youtube app 4K zitten kijken. Echt verbluffend mooi!!!
Ook koppeling via DNLA met mijn NAS werkt prima.Ik was van plan hem op te hangen maar staat nu op een voet wat ook een mooi plaatje is. Veel aansluitmogelijkheden, zo moet ik de ARC tussen Onkyo nog plaatsen.
Ben dus dit tevreden met deze aankoop.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar heb al meerdere Samsungs dus verwacht ook voor deze televisie goede kwaliteit.