Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

jdevrie 16-11-2021

Philips 65OLED705/12 is een heel mooie en veelzijdige TV.

Geschreven voor: Philips 65OLED705/12 2021

Nu een week in huis en lekker kunnen spelen met de mogelijkheden. Zeer mooie beeldkwaliteit zeer veel mogelijkheden door de Apps onder Android TV. Werkt goed samen met mijn Synology NAS voor het afspelen van video content via SMB en Webdav via de Kodi App of de VLC App.

Geluidskwaliteit is goed maar toch ook een Sonos Beam Gen 2 erbij gekocht en dat werkt ook redelijk goed samen. Ik heb wel één keer de TV moeten resetten op de fabrieksinstellingen omdat de ARC verbinding tussen de Sonos Beam en de TV weg was en niet meer terug kwam.

Je kunt ook APPS installeren buiten de Android TV Play store om maar die werken niet altijd goed.
Bijvoorbeeld de Speedtest by Ookla werkt niet goed (jammer).
Je kunt de buitenom geïnstalleerde apps na installatie starten met de side launcher uit de App store en dan opnemen in de favorieten.
Ik heb bijvoorbeeld de File manager+ buiten om geïnstalleerd en die werkt als een zonnetje.

Alles bij elkaar een heel fijne TV en deze gekocht in de aanbieding bij de Mediamarkt voor slechts
€ 1344,-- dus niet duur.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Veelzijdig door Android TV
  • Mooi geluid.

Minpunten

• Firmware niet altijd stabiel.

jafon 04-10-2021

Kwaliteit en prijs komen overeen

Geschreven voor: Philips 65OLED705/12 2021

TV heeft een heel duidelijk en rustig beeld, met mooie kleuren. Het Ambilight schijnt heel ver, en past zich direct aan het beeld aan. Jammer dat de soundbar welke wij als set hebben gekocht niet goed functioneert met de tv omdat de software niet op elkaar aansluiten.

vd Wijk 25-09-2021

Prima TV met enige minpuntjes

Geschreven voor: Philips 65OLED705/12 2021

De beeldkwaliteit is subliem plus alle android functies.

Ik heb altijd Philips gehad en zal niet afwijken. Prijs/kwaliteit is subliem

Muur 22-09-2021

Werkt uitstekend.

Geschreven voor: Philips 65OLED705/12 2021

TV doet het prima na enige vervelende opstartproblemen. Deze zijn (na enig aandringen bij klantenservice) goed opgelost. Al met al zeer tevreden en prachtig beeldkwaliteit

Zjoske 31-08-2021

tot nu toe

Geschreven voor: Philips 65OLED705/12 2021

Fantastisch beeld en geluid, het enige min punt is dat ik elke 2 dagen het oled beeldscherm moet verversen, 10 minuten gaat de TV uit en dit is niet handmatig in te stellen. Dit is ook enorm irritant.
Het zou fijn zijn als dit 's nachts gebeurd als de TV in standbij staat.

FBteA 05-08-2021

Gewoon erg goed

Geschreven voor: Philips 65OLED705/12 2021

Geweldig beeld, Android TV, KODI erop en werkt prima met bestanden van de NAS. Bediening zeer eenvoudig en vlot. Toslink naar externe actieve luidsprekers, top. Maar is niet altijd nodig, het ingebouwde 2.1 40W geluidsysteem is ook goed.

Hvanb 08-07-2021

Schitterend beeld.

Geschreven voor: Philips 65OLED705/12 2021

Jammer dat de Android software niet overweg kan met een AV receiver. TV geluid wordt gewoon doorgegeven, al het andere doet het alleen als je twee HDMI-ARC kabels aansluit. OSD van receiver valt hierdoor weg. Firmware is niet goed ontwikkeld of getest.

fsblang 25-06-2021

image 4k et son parfait (petite pièce)

Geschreven voor: Philips 65OLED705/12 2021

ayant depuis des années des smartphone avec écran oled, c'est tout naturellement que je suis passé à un téléviseur oled. avec tous les contenus disponibles en HDR et même Dolby vision, la tv m'offre l'image dont j'avais envie. depuis je regarde mes clips YouTube sur cet écran car le son et l'image sont nickel. l'Android tv fait bien le travail. l'ambilight est un vrai plus. je conseille. et pour avoir lu des critiques sur internet, je rappel qu'un écran de 140 cm ne se regarde pas avec le nez dessus.

Peter K 12-06-2021

Perfect

Geschreven voor: Philips 65OLED705/12 2021

nu ruim een half jaar in gebruik en het verschil met HD tv is overduidelijk. OLED geeft een fantastisch plaatje met prachtige contrastrijke beelden. Dit is inderdaad een TV sprong voorwaarts.