Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Anoniem 18-11-2021

Geweldig beeld!

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Erg blij met deze Samsung QLED 4K 55Q74A televisie. Een prachtig beeld en een genot om naar te kijken. Ook gamen in 4K is uitmuntend er zit zelfs een speciale hdmi 2.1 poort op.

arts 08-11-2021

wat een erg mooi beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

deze tv heeft een erg mooi scherp beeld . bij live beelden of series lijkt het soms net of ze je woonkamer binnen lopen. wij zijn zeer tevreden

Anoniem 08-11-2021

Mening van minn 55 inch Qled 4k

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Zeer goed product voor een hele mooie prijs ben er heel erg blij mee kan heerlijk mijn series en films kijken via de app of gewoon lekker tv super bedankt!

Roy94 27-10-2021

Geweldige televisie

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Ideale televisie voor diegene wie van film kijken houdt en ook om te gamen aangezien als je gaat gamen de televisie automatisch een stand in neemt speciaal voor gamen hij past het geluid en het beeld aan op de game. Ook de helderheid van de televisie is erg goed en de kleuren rood is echt rood en zwart is echt zwart. Ik raad deze televisie zeker aan om te gebruiken.

Bliksem 21-10-2021

Super mooi beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Het beeld is erg scherp geluid is uitstekend.hang mooi aan de muur lekker dun.makkelijk alles in te stellen

GabrielB 15-10-2021

Echt geweldige TV

Snelle installatie
Prachtige beeld weergave
Snel schakelen tussen apps
Afstandsbediening met snelkoppeling ook helemaal top

Al met al ben ik heel blij met mijn keuze voor deze TV

Anoniem 01-10-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Vriendelijke in gebruik, ook als je er niet veel verstand van hebt. Ook alle extra's die erop zitten zijn gebruiksvriendelijk.

ME 44 27-09-2021

Mooie kleuren helder beeld

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Prachtige beeldkwaliteit makkelijk te bedienen alle apps
Eenvoudige kleine afstandbediening prettig in de hand

Joost65 12-09-2021

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

In ons nieuwe huis wilden we onze 55 inch tv uograden naar een 65 inch. In de winkel kregen we een erg goed aanbod voor deze 75 inch. Omdat we een grote woonkamer hebben, stoort de grote tv niet in het interieur. We zijn snel gewend aan het grote formaat en het kijkt erg rustig. Een geweldige luxe deze tv waar we iedere dag veel plezier van hebben.

Afa21 12-09-2021

Top

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

TOP TOP TOP....mijn kinderen zijn echt blij en het is alles voor mij ...beeld is goed geluid perfect

Anton810 11-09-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Goede TV, mooie kleuren. Leuke functies en extra's. In combinatie met de soundbar een voortreffelijk geluid. Wij zijn er erg tevreden over,

ToFlo 06-09-2021

Mooie QLED TV

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

De QLED TV van Samsung is een zeer mooi en goed product. Makkelijk in gebruik en met een soundbar en Subwoofer heb je toch maar één afstandbediening nodig. Mooie kleuren en goed geluid. Zeer tevreden met Samsung. Onze vorige tv was ook van Samsung en nooit geen mankementen mee gehad. Samsung is een aanrader!

Wakkerwil 28-08-2021

Beeld geluid

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

We zijn enorm blij met deze keuze.
Het beeld het geluid enorm we zijn film freaken en hebben een soundbar bijgekocht we hebben nu onze eigen bios ook de streaming naar de samsung soundbar is weergaloos.
Voor ieder een aanrader

Carloss37 13-08-2021

Prachtig beeld, veel ingebouwde opties

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Het beeld is overweldigend mooi, uiteraard met 75 inch een stuk groter dan onze vorige 42 inch Samsung TV die we na 12 jaar hebben vervangen. Voor ons een vertrouwde kwaliteit. Alle ingebouwde apps zijn ook supersnel en erg handig, zoals Netfix, Amazon Prime en Apple TV.

Vince18 11-08-2021

Super scherp beeld, volle kleuren en fijn formaat

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

De 55" QLED geeft een heel scherp beeld en ook de kleuren spatten van het scherm, maar geeft óók een natuurlijk beeld. Daarnaast geeft de 55 Inch een mooi groot beeld t.o.v. van mijn vorige 40" Samsung. Wel loop ik nog wat te klungelen met het geluid in combinatie met de Spotify app. Dan krijg ik geen geluid uit mijn Receiver. Via de losse KPN ontvanger welke met HDMI aan de receiver hangt, welke op zijn beurt met de TV is gekoppeld. Krijg ik wel geluid uit via de receiver. Net of het geluid niet via de TV naar de receiver wordt teruggegeven over de HDMI. Moet ik nog uitzoeken hoe ik dit goed krijg. Overall top TV met QLED.

Bertje86 11-08-2021

Super goed beeld en waanzinnig geluid via de Atmos

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Speciaal gekocht voor z'n HDMi eARC aansturing voor mijn Audio systeem. Speelt de Atmos perfect af en zijn verdere geluidsaansturing is opperbest. Beeld is ook superfijn/scherp. Smart functies werken ook super goed. Maar dat vergeleken met m'n oudere Philips is niet helemaal eerlijk.

Tgroen5 03-08-2021

Haarscherp Beeld en superveel opties

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Ten eerste: superscherp beeld en geen haperingen in overgangen zoals bijvoorbeeld een rollende bal bij een voetbalwedstrijd of snelle autos tijdens een race.

ten tweede: perfect te verbinden met een q soundbar waardoor je beeld en geluid op elkaar afgestemd worden, waardoor je kijk ervaring nog beter en realstischer wordt.

Wat ik ook een goede toevoeging vind is de game modus. waardoor het beeld en je geluid op je game wordt aangepast.

voordeel is ook afstandsbediening. Je kunt je soundbar, tv box ermee bedienen, dus die kunnen in de kast. hij laadt zichzelf weer op dmv een zonnecel en hij is supercompact dus makkelijk op te bergen. Enige nadeel is omdat ie zo klein is, je hem snel kwijtraakt.

MadeByMaus 30-07-2021

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

Geweldige TV met een superscherp beeld.
Zelfs de 4K YT demo color video's zijn haartje scherp. Zeker een aanrader om te kopen.

Anoniem 24-07-2021

Zeer goede tv.
Het in elkaar zetten en aansluiten van de tv is super eenvoudig.
Installatie via de smartphone Samsung S6+ ging snel en probleemloos.

Gerald96 28-06-2021

Geweldige prijs/kwaliteitsverhouding!

Geschreven voor: Samsung 55Q74A

De QLED 4k 75Q74A is een geweldige tv voor een geweldige tv ervaring. Wij kijken vooral sport zoals Formule 1 en dit is in 4K te bekijken via deze tv, één woord: geweldig!
Het beeld is scherp en is makkelijk te bedienen. Ook was installeren geen probleem! Ik raad iedereen deze tv aan als het past in het huis natuurlijk.