Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

We hebben voor dit product nog geen reviews

SaskiaB123 21-09-2021

Mooie TV!

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Fijne tv, werkt gemakkelijk en bediening is makkelijk. Ook installeren en ophangen is niet moeilijk. Jammer wel dat het lang duurt voor het frame nageleverd wordt.

Floorita 21-09-2021

Mooi voor een tv

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Ik heb liever geen tv in mijn huis. Maar als ik er dan 1 moet hebben vind ik deze heel fijn. Je ziet een foto of kunstwerk als de tv uitstaat. Ook heeft de tv geen zwarte rand. Als je dan de tv aandoet heb je een heel scherp beeld en goed geluid. De bediening van de tv is makkelijk. De afstandsbediening heeft niet teveel knoppen. Verder kan deze opladen via zonneenergie, best cool. Ik zou deze tv aanraden.

Lieve1 20-09-2021

Geweldige tv/schilderij

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

De tv is ideaal. Persoonlijk heb ik hem op de slaapkamer hangen. Hierbij valt het niet op dat het een tv is. De tv is makkelijk in gebruik en makkelijk te installeren. Ik ben erg tevreden mee! De tv is van alle gemakken voorzien.

Gerrie2 19-09-2021

Geweldige scherpe en platte tv

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Na diverse tv's te hebben gehad durf ik te zeggen dat dit DE topper is.

Eindelijk eens niet zo'n tv die altijd zo aanwezig is.

Super beeld en ben je klaar met kijken heb je een prachtig stukje kunst aan de wand.

MaartenTD 18-09-2021

The Frame 50 Inch

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Sinds augustus zijn we enorm verblijd met dit kunstwerk. Het is natuurlijk een TV, The Frame, maar als je geen TV kijkt is het een kunstwerk.
Geen grote dikke zwarte vlek meer aan de muur, maar een schilderij dat past in de woonkamer. En ben je in een andere mood, dan verwissel je het kunstwerk.
We zijn er erg blij mee.

OER33 14-09-2021

Super aankoop

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Onze oude samsung ging al wat jaren mee maar werd door de tijd en technologie ingehaald, onze oog was gevallen op the frame vanwege esthetisch oogpunt. Geen moment spijt van onze aankoop, hangt super strak tegen de muur en beeld is subliem, de techniek heeft niet stilgestaan. 65inch lijkt groot maar went heel snel, voor ons is het geluid meer dan goed. Pluspunt is ook de afstandsbediening die je universeel kan afstellen om je andere producten mee te bedienen. Al met al zeer tevreden over de aankoop en service, met de levensduur zal het wel goed zitten gezien de samsung ervaringen.

H Bos 13-09-2021

Prachtig maar ingewikkeld

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Hij hangt... Maar waarom 7 boekjes, blaadjes, instructies en geen model om de gaten te boren? Zo moeilijk is t toch niet om een ophanginstructie te maken.
Installatie van zenders etc gaat deels vanzelf, maar als je ergens tegenaan loopt, helpt alleen Google je nog.
Nu gaan we er van genieten. Het beeld is waanzinnig en the frame is razendsnel. Nooit meer wachten tussen tv en netflix

Anoniem 13-09-2021

The Frame

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Super mooi dat we nu schilderijen in plaats van een grote zwarte plaat hebben. Geweldige uitvinding.

Gerben21 09-09-2021

Top tv goed beeld

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Geweldige tv/canvas, super beeld en snel en eenvoudig te bedienen. Hij maakt de woonkamer helemaal compleet.

Marcel_ 08-09-2021

Schilderij aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Mooi design, steeds een ander schilderij. Fantastisch beeld, supersche beeld. Afstandsbediening is even wennen maar menu structuur is simpel opgebouwd. Externe apparatuur zoals chromecast worden meteen herkend. Werkt prima samen met externe soundbar. Ingebouwd ophangsysteem was handig om te monteren.

Marinusvd 07-09-2021

Super TV

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Echt een fantastische TV. Helderheid is super en daarbij is het een pronkstuk aan de muur, met die zelf te kiezen lijst.

Anoniem 06-09-2021

Je hebt TV's en je hebt The Frame!

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Strak design, super snelle interface en prachtige kleuren! Zeker waar voor je geld. De One Connect box is ook iets wat zeker niet mag ontbreken. Fantastisch bedacht en tevens voorzien van Airplay 2. Werkt optimaal.

Joop8012 06-09-2021

Fantastische TV

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

3 maanden deze tv in bezit en wij als gezin raken niet uitgekeken. Het beeld is zo mooi en scherp dat je echt de tv wordt ingezogen met een serie, film of game. Echt aan te raden qua tv. Het geluid is wel iets aan de schelle kant.

Kimmes 06-09-2021

Samsung tv 65 inch The Frame

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Wat een mooie tv, even wennen aan de afstandsbediening! Makkelijk te installeren. 1 dunne onzichtbare snoer, strak tegen de muur... net een schilderij met de lijst erom.

Anoniem 04-09-2021

Mooi en snel

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

De tv is snel, heeft een prachtig design. Via de afstandsbediening is alles eenvoudig te bedienen. Goede voorkeuren zijn in te stellen. Werkt goed op de wifi.

Jonneke 03-09-2021

Prachtige heldere kleuren!

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Mooie dunne televisie met prachtige heldere kleuren!
Geen zwart vlak meer in de kamer als de tv uit staat, maar een mooi schilderij aan de muur!

Bultman 02-09-2021

Een Kunstwerk

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Wat een mooie televisie! Het is niet de standaard aanvulling op je huiskamer, maar echt een kunstwerk aan de muur. Het platte design zorgt ervoor dat de televisie als een lijst aan de wand hangt. De televisie is zeer geschikt voor mensen die niet houden van een standaard televisie op pootjes, maar een televisie willen die opgaat in de stijl van huiskamer. De Art modus zorgt ervoor dat je een echt kunstwerk kunt maken van je televisie. De kwaliteit van het scherm is erg goed. Erg scherp en kleurrijk. Het geluid is goed en is boven verwachting maar mijn mening. Hoewel Tizen in mijn ogen niet heel veel apps heeft, werkt de software erg gebruiksvriendelijk en de besturing vloeiend. Het aantal lijsten voor deze televisie bij Samsung vind ik wat beperkt. Al met al een erg mooie toevoeging voor je woonkamer of keuken. Het is net even wat anders dan de normale televisie.

Kajee 02-09-2021

Strak beeld!

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Ik ben blij met deze televisie. Strak en helder beeld en de extra optie om foto’s in beeld te brengen als wandversiering.

Henk118 01-09-2021

Fijne tv

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Heerlijke tv, design is mooi en mensen weten vaak niet eens dat er een tv in de woonkamer hangt echt een blikvanger

Renaeoos 31-08-2021

Geweldig design en prachtig helder beeld

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Wat een prachtig toestel en zo mooi aan de muur, echt een plaatje en met geselecteerde kunst is het net een schilderij. Heel blij mee.