Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

We hebben voor dit product nog geen reviews

Fcox 22-07-2021

super strakke moderne TV

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Deze TV staat erg mooi in ons vernieuwde woonkamer. Strak tegen de muur met maar een enkel kabeltje. De rest is mooi weggewerkt.
we hebben een soundbar bijbesteld om het geluid te optimaliseren.

Wier 12-07-2021

Strak tegen de muur, prachtige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Ik was al een tijdje op zoek naar een TV die strak tegen de muur aan kon worden gezet en zonder gedoe met kabels. De Frame (2021) is een perfecte (betaalbare) TV daarvoor. De TV staat strak tegen de muur en door de one connect box ook geen last van bekabeling. De kleuren zijn prachtig en het besturingsysteem (Tizen) werkt zeer vlot, ondersteund alle gebruikelijke apps en werkt goed samen met Apple en Google.
Met de HDMI 2.1 120hz poort ben je ook helemaal gereed voor de nieuwste generatie Playstation of Xbox. Als bonus krijg je ook nog een zeer hippe afstandsbediening mee met ingebouwde Netflix/Amazon knoppen, stembesturing via Bixey en je kan het opladen via de zonnecel op de achterkant.

Portius 10-07-2021

The frame 50" 2021

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Mooi beeld. Gemakkelijk te instaleren en recht aan de muur te hangen. Met de verstelbare ophangbeugels kan je heel goed dit voor elkaar krijgen.
Alleen jammer dat er nog maar weinig keuze is voor frame kleuren. Wit, teak of donker hout.

Hansjohan 09-07-2021

Super aankoop

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

afgelopen weekend de Samsung 65" de frame QLED 4K (2021) + de Samsung soundbar Q70T aangeschaft, wat een verrijking betreft kijk- en luistergenot.
Hebben al jaren lang Samsung producten in ons huis maar dit is echt top, zoveel mogelijkheden.... een echte aanrader

GJBB 09-07-2021

Valt weg in het interieur

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Gekozen voor The Frame 2021 juist om deze te laten wegvallen in het interieur, geen groot tv meubel of ‘tv-muur’ meer nodig.

Ik moet de lijst nog ontvangen maar de Art-Mode bevalt goed, alleen van echt heel dichtbij valt het op dat het een TV is.

Als nadeel kan ik alleen benoemen dat het geluid van de TV slecht is. Het 2021 model is echter half zo dun als het 2020 model dus ik ga met plezier opzoek naar een bijbassende soundbar.

Avanno 08-07-2021

Kunst aan de wand

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Wij zijn heel blij met onze nieuwe TV hij voldoet fijn aan onze wensen qua kleur, geluid en bedieningsgemak. Maar als de tv uit is hebben wij een prachtig kunstwerk in de kamer. Weg met dat zwarte lelijke beeldscherm van onze vorige televisie.

Sandra88 08-07-2021

waanzinnig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Ontzettend blij met de aankoop van de Samsung Frame TV, beeldkwaliteit is ontzettend mooi - wij kunnen de tv niet ophangen ivm
een meterkast achter onze muur maar op zijn een standaard is het ook een prachtig beeld!

DennisX 07-07-2021

TV uit = geen TV meer in de woonkamer

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Het beeld is prachtig, maar het mooiste vind ik toch wel dat, zodra ik 'm uit zet, het apparaat opgaat in het interieur. Geen lelijke zwarte vlek meer aan de muur!

Steve1704 07-07-2021

geweldige tv ervaring

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

sinds kort de troste eigenaar van de nieuwe Samsung the Frame 2021 65 inch, wat een geweldig beeld en een waar plaatje aan de muur, met de art mode heb je geen grote zwart televisie scherm meer in je woonkamer als deze uitstaat. het menu is slim en gebruiksvriendelijk en je schakelt heel snel tussen diverse geïnstalleerde applicaties, televisie kijken was nog nooit eerder zo intens en plezierig voor ons gezin

een absolute aanrader!

Anoniem 05-07-2021

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

De Samsung Qled heeft een prachtig beeld en een mooie strakke vormgeving. De koppeling met de soundboard is perfect.

Z Guler 05-07-2021

Great design, great image quality

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

We bought our TV 1 week ago and are very happy with the quality of the image, which makes movie nights a next-level experience. The tv is well incorporated with the decoration of the house. Definitely recommend it!

Geerlings 03-07-2021

Mooie en prettige producten

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Inmiddels hebben wij 3 tv's van Samsung en een koel/vrieskast gekocht. Zowel het design als de praktische werking zijn optimaal.

Toine fix 02-07-2021

Fijne tv.

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Mooie tv. Alleen de one connect box is een doorn in mijn oog. En ook de invisible cable zie je op onze grijze muur erg goed lopen. Besloten om een gat in de muur te maken waar de connext box achter valt. Hierna de box vastgezet en de tv iets ruimte te geven tov de muur zodat de box nog goed kan ventileren.
Een abonnement op de schilderijen is wel een aanbeveling. De standaard bijgeleverde modellen paste niet bij ons interieur. De lijst ook net besteld. Jammer dat er geen zwarte lijst bij zat. Alleen de keuze uit wit teak en walnoot. Mocht ik de witte niet mooi vinden spuit ik hem misschien wel over.
De werkt snel en intuïtief. Het menu is duidelijk en overzichtelijk. De Chromecast funktie laat nog een klein beetje te wensen over. Ik gebruik Chromecast voor Netflix/nlziet enz maar vanuit m'n app kan ik nog niet streamen naar mijn tv. De app op de tv werkt prima, maar via de telefoon heb ik toch iets sneller de juiste serie gevonden. YouTube kan weer wel probleemloos vanaf telefoon gestreamd worden.
Al met al ben ik er erg blij mee.

Roog 30-06-2021

Wall-art, digitaal! Precies wat we zochten.

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Wij baalden thuis eigenlijk van het feit dat er altijd zo'n lelijk zwart ding staat. Een oplossing zou zijn om de TV in een kast of meubel te verbergen maar dit is voor ons ook geen optie. "The Frame" kwam voor ons als geroep en bleek de oplossing waar wij naar op zoek waren. Door de mooie lijst past hij perfect in onze huiskamer zonder ons te hoeven storen aan dat grote zwarte ding waar van die draden uit lopen. Met een, bijna onzichtbaar, draad zijn alle andere besturingskastjes overbodig. Niet geheel onbelangrijk: de beeldkwaliteit is fantastisch en het geluid, mede door het aansluiten van onze soundbar geweldig.

Goelie 28-06-2021

Wat een fantastisch stukje kunst

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Prachtig mooie nieuwe tv. Heerlijk zo'n groot scherm om tv te kijken en prachtige schilderij als het uit staat.

Rvanmeersbergen 27-06-2021

Super gave Samsung the frame

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Wat een fantastische beleving deze geweldige tv. Met de art modes haal je een geweldige ervaring in huis en is het niet zo’n zwart vlak aan de muur. Ik raad dit iedereen aan en ben echt super blij met dit product.

rvg8 27-06-2021

The frame

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Mooie televisie met leuke features. De art functie is net echt, waardoor de televisie onderdeel wordt van de huiskamer.

Ferd297 26-06-2021

Televisie zoals Televisie bedoeld is!!

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Haarscherpe kijkbelevenis met bovendien toegang tot mooie afbeeldingen van kunst.
Aansturing door middel van mobiele telefoon is verbazingwekkend en bijzonder gebruiksvriendelijk.

Veninde 26-06-2021

Mooi beeld, super plat en geweldig aansluitsysteem

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Het platte model en het dunne kabeltje als enige zichtbare aansluiting, met het mooie beeld maken het voor mij de beste keuze voor mijn woonkamer

Anoniem 26-06-2021

Prachtige tv!

Geschreven voor: Samsung QE75LS03AAUXXN 2021 QLED

Wij hebben een Samsung the frame tv gekocht en zijn er super blij mee. Prachtige tv die heel mooi binnen ons nieuwe interieur past.