Samsung QE43Q67AAU QLED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Anoniem 04-07-2021

Mooi beeld, matig geluid, dramatische afstandsbediening

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

Deze TV gekocht omdat er goede review waren, deze TV 100Hz was en een goede beeldkwaliteit heeft. Het beeld is goed. De snelheid van opstarten is ook goed (dat was de belangrijkst reden om een andere TV te kopen). Ingebouwde Chrome Cast is ook een handig. Verder veel apps.
Beeld is goed. Niks om aan te merken.
Het geluid is matig, lijkt wel een speakertje van een mobiele telefoon. Misschien waren de verwachtingen wel te hoog. Ik vergelijk het geluid namelijk met mijn oude Philips-9000 TV, die een veel beter geluid heeft. Maar de Philips is dan ook 3 keer zo dik en heeft daardoor een veel betere klankkast. Misschien is men wat ver doorgeschoten in de ontwikkeling van steeds dunnere TV's.
Kabels wegwerken achter de dunne pootje is pruts. De bijgeleverde klemmetjes om op de poten te zetten werken wel, maar het ziet er wat klungelig uit. Pootjes zijn wel heel dun.
De afstandsbediening is een drama. De knoppen 0-9 ontbreken bijvoorbeeld. Als je een andere zender wil instellen, moet in een menu gaan en dan met de cursor naar de verschillende cijfers gaan en deze aanklikken. Als je bijvoorbeeld kanaal 538 wil kiezen, moet bij een "gewone" afstandsbediening 3 knoppen indrukken (de 5, de 3 en de 8). Bij deze afstandsbediening moet je ongeveer 15 keer een knop indrukken. De designers van de afstandsbediening hebben het bij de ontwikkeling duidelijk gewonnen van de techneuten :).
Conclusie: Snelheid: goed, Beeld: goed, Geluid: matig, Afstandsbediening: Slecht

Pluspunten

• Beeld
  • Snelheid

Minpunten

• Geluid
  • Afstandsbediening

Anoniem 20-10-2021

Zeer content met televisie

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

In alle opzichten beter dan mijn vorige televisie. Het werkt gewoon makkelijker en daardoor minder frustratie.

agkkoning 13-10-2021

beeld is prima

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

Het geluid valt tegen. Dit komt waarschijnlijk voor weinig ruimte voor luidsprekers. Een soundbar is noodzakelijk.

MVEE 09-09-2021

Super duidelijk beeld en ook geluid top!

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

Helder beeld. Scherpe bewegingen bij snelle beeldwissels. Kijk veel films dus ook geluiden zijn voor mij belangrijk en dat werkt ook allemaal super goed. Smartmenu ook fijn. Krijg zelf de afstandsbediening nog niet gekoppeld maar dat komt nog wel.

Bob K 21-05-2021

Top tv in kleinere maat

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

Super tv , strak beeld en goed geluid . Vele functies en gemakkkelijke bediening met app en remote.

Pluspunten

• Beeld scherpte
  • Bediening
  • Geluid
  • Geïntegreerde app mogelijkheden

Dan66 23-07-2021

Enorme Miskoop

Tv nu 2 maanden in huis zo een spijt dat ik deze heb aangeschaft
Beeld is alleen mooi als er niet teveel bewogen word maar zodra men alleen maar met de handen zwaait is dat een rare vervormd beeld bij snellere bewegingen is het alsof er opeens iemand naast loopt, beeld happert wat en bij sportwe is het af en toe net alsof beeld in slow motion gaat,dit is bij de apps voor de streamingsdiensten vaak nog wat slechter
Verder krijg je steeds in beeld netwerkkabel ingeschakeld/netwerkkabel losgekoppeld valt streamen weer uit nu maar op de wifi gezet maar dat was niet de bedoeling
Zit ik rechts op de bank is kleur van het beeld prima ga ik naar links is het grijzig en zo groot is die niet
Al met al waardeloze tv die je kijkplezier danig bederft

Dutch 28-09-2021

Flinter dun en scherp beeld!

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

Damn wat een verandering! De laatste tv 10jaar geleden gekocht, Samsung smart 3D tv. De 3D nooit gebruikt en het smart gedeelte werkt al jaren niet meer, dus dit is een goeie upgrade.
Het beeld is flinter dun, scherp, mooie kleuren en bijna geen rand. Het lijkt wel een mega tablet of telefoon. En dan de afstandsbediening, Mindblowing! Hij laad op licht-energie, aldus energie van zon én lamplicht. Ik ben fan!!

Al mijn apparaten zijn van Samsung, wat het gebruik erg makkelijk maakt. Met de SmartThings app is het nog gemakkelijker om alle Samsung apparaten te beheren en gebruiken.

Minpunten:
- de poten zien er goedkoop uit. 1 poot sluit niet goed aan. Hier ga ik nog voor bellen.
- Iemand was zo slim om dit keer kabel gleuven te maken aan de achterzijde van de tv. Maar (zie foto) ze vergeten dat de kabels ook naar beneden gaan, jammer dat daar geen gleuven zijn gemaakt!

Dennis9090 25-09-2021

Prachtig!

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

Mooie grote tv met een super dun design. scherp beeld, geen dode pixels, geen edge bleeding. geluid valt tegen maargoed hey daar is de receiver voor ;)

Eric Robert 23-09-2021

Een tv voor iedereen.

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

Ik vind het heel simpel en eenvoudig te bedienen, met in gedachten, dat niet een ieder is mee gegroeid met de huidige technieken.

Anoniem 22-09-2021

Kopen!!!!!!

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

Een fijne tv. Heel makkelijk in gebruik.
Mooie heldere beelden. Veel mogelijkheden zeker met gebruik van de SmartThings app op tablet of mobiel. En als ik dan toch een klein minpuntje moet noemen, tenslotte kan iets nooit 100% zijn, dan zou dat de kijkhoek zijn. Bij kijken vanaf de zijkant, komt bijna niet voor, verandert het beeld waardoor het kijkgenot minder wordt.

Frankman 10-08-2021

Geweldige tv.

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

Onze 3e Samsung tv een beter merk is er niet. Prachtig scherp beeld goed geluid en een multifunctionele afstand bediening. Onze kinderen hebben er ook een de beste tv tot nu toe die ik heb van Samsung. Ik zou zeker deze tv aanbevelen aan vrienden en kennissen.

Margaretha54 07-08-2021

Mooi beeld maar iel geluid

Geschreven voor: Samsung QE43Q67AAU QLED

Niet zo mooi als mijn 12 jaar oude Samsung Led-tv. Het beeld is koeler van kleur, niet echt scherper en het geluid is scherp. Mijn oude Samsung heeft warmere kleuren en een mooier vol geluid.