LG OLED65GX6LA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Bram 15-02-2021

65 inch scherm

Geschreven voor: LG OLED65GX6LA

Al 7 jaar genoten van mijn 40 inch TV van Samsung en zocht ik al een tijd als liefhebber van films naar een groter scherm en een iets beter geluid maar toch een koppeling gemaakt naar mijn muziekinstallatie. Sinds de aanwinst van de Mediabox Next van Ziggo en nu met de LG Oled65GX6la heb ik een superscherp beeld, vooral de verhoudingen zwart naar kleur is perfect. De HDMI-ingang naar mijn Apple Laptop werkt ook prima voor films. Netflix wordt prachtig weergegeven en een ruimtewinner is het efficiënte muurbeugel, mooi plat tegen de muur.
Ik heb geen spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Hoeveelheid Apps
  • Heldere kleuren
  • Zeer plat scherm ziet er mooi uit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Het geluid kan beter

Keesie 26-01-2021

Wat een beeld oled65gx6la

Na veel zoeken uitgekomen op de oled65gx6la van LG
Ook vanwege het strakke op de wand
Beeld is super mogelijkheden te over
Geluid gaat bij mij via de. reciever even wel getest voor zo'n tv is het geluid best goed maar voor de films misschien net te kort.

Pluspunten

• Wandmontage
  • Beeld
  • Alle mogelijkheden

Minpunten

• Zelf de kleur iets bijgesteld is eigen mening

M.Neuteboom 24-12-2020

Mooi groot beld , superscherp en prachtige kleuren

Geschreven voor: LG OLED65GX6LA

Na vele jaren genoten te hebben van een 40 inch philips led tv toch maar eens de sprong gewaagd en deze tv aangeschaft.
Het beeld op de philips was altijd erg mooi maar vergeleken bij deze tv valt het in het niets.
Het beeld is superscherp en zeer mooi van kleur.
Geen moment spijt van de aanschaf van dit produkt.

Pluspunten

• kwaliteit van het beeld en geluid
  • met de hdmi 2.1 aansluitingen perfect voor gaming
  • zeer plat waardoor het erg mooi toont in de kamer
  • connectiviteit
  • zeer eenvoudig te installeren

RobertL 31-01-2021

Prima tv met lipsync issues

Geschreven voor: LG OLED55GX6LA

Belangrijkste is dat de beeldkwaliteit echt top is. Ook 1080p wordt echt heel goed geupscaled. Dat is heel fijn omdat het meeste materiaal nog steeds 1080p is. Verder uitgebreide apps waaronder Netflix, prime, plex en appletv. Deze apps streamen in 4K. Vooral appletv is fantastisch (die gebruikt veel meer data dan Netflix en prime en dat is te zien). Ook airplay wordt ondersteund. Dat is handig.
Wat ik vervelend vind, zijn de lipsync issues naar mijn Sonos playbar (via optische aansluiting). Bij mij is het alleen bij prime. En dan ook nog niet bij al het materiaal. De buurman heeft exact dezelfde tv die hij gebruikt met een ziggobox. Die geeft ook lipsync issues naar zijn Samsung soundbar via HDMI. Ook nog eens verschillend per zender (anders kan je het nog corrigeren). Vele Instellingen via tips op internet geprobeerd. Helaas zonder S6. Je gaat je daar toch aan irriteren en dat is zonde voor zo’n dure tv.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Upscalen 1089p
  • Airplay
  • Apps

Minpunten

• Lipsync issues

Jasper 28-11-2020

Mooie vormgeving

Geschreven voor: LG OLED55GX6LA

Overstap naar deze tv vanaf een 12 jaar oude LCD: wereld van verschil. Toch een groot ding en daarom gekozen voor de GX. Doordat deze zo plat tegen de muur zit is ie veel minder aanwezig dan zo'n grote tv die op een kastje staat. Ophangen ging heel gemakkelijk met de bijgeleverde muurbeugel. Beeld is prachtig, zeker met de kwaliteitscontent van Netflix en Apple TV. Aanrader!

Pluspunten

• Plat scherm
  • Heldere kleuren
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Geluid kan beter

Fred V 11-11-2020

Werkelijk een enorme kijkervaring

Geschreven voor: LG OLED65GX6LA

Nadat ik hem aan de muur gemonteerd heeft, ( wat trouwens heel makkelijk ging, maar wel even goed meten ) heb ik hem aangezet en ingesteld, wat ook een makkie is.
Toen was het vanaf minuut 1 genieten van al dat moois wat er op je af komt.
Ik heb alles geprobeerd, via het KPN kastje, gewoon tv, Netflix, Youtube op internet, en werkelijk het is een genot om naar te kijken.
Alles ging eigenlijk vanzelf, wat betreft het installeren en het opzoeken van aangesloten componenten.
Wat betreft de 4 K films en gewone uitzendingen, ze zijn allemaal fantastisch.
Wat mij ook opviel, is dat ik hiervoor ook een LG Oled had, en die gaf veel warmte af als je ervoor stond, en deze LG Oled 65GX6LA die dus helemaal strak tegen de muur hangt, die geef nauwelijks warmte af, wat ik dus erg prettig vind.
Verder een fantastische tv erg mooi om naar te kijken, en mee te spelen, want er zit zat op.

Pluspunten

• Erg mooi beeld
  • Geen warmte afgifte via het beeldscherm
  • Snel geïnstalleerd
  • Mooi plat tegen de muur, met kabels in muurgoot.

Minpunten

• vaste stekker, i.v.m. een muurgoot