Philips 70PUS7505/12 2020

We hebben voor dit product nog geen reviews

Barros71 21-08-2021

Philips smart tv 43PUS7805

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Perfecte tv voor dit geld
Mooi en strak beeld
Mooie Kleuren
zeer vlotte installtie
drie zijde ambillight

Jansensen 17-08-2021

Goede tv

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Werkt prima. Alleen jammer dat we twee afstandsbedieningen nodig hebben. Graag advies om alleen de Philips afstandsbediening te gebruiken

Sander tv 02-08-2021

Mooie tv ambilite top

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Goed beeld ambilite top daarom altijd een Philips min punt in het besturingssysteem van de smartv weinig apps en wat traag Android had achteraf gezien een Veel betere keuze geweest

7800 serie 15-06-2021

Phillips ambilight tv

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Wij zijn enorm blij met onze tv.
Niet kijken wij alleen groot met de ambilight maakt het tv kijken nog leuker.
Wij zeggen echt een aanrader!

ab b 05-06-2021

Goed beeld en Ambilight

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

heb de tv nu een paar maanden in gebruik en is op zich goed alleen jammer dat er geen Android op zit om bv Ziggo Go te downloaden of andere apps

Soeramin 18-05-2021

AmbiLight, onmisbaar

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Mijn ex had onze tv meegenomen en toen kreeg ik een kleine Philips AmbiLight van een vriend van me te leen. Ik was meteen verkocht en schafte er een aan ook omdat ik de prijs vond meevallen voor een 50 inch tv. Zeker toen ik AmbiLight zag staan kon ik niet snel genoeg verder met bestellen. Toen hij er stond kwam mijn ex nog langs om wat spullen op te halen en ook zij was onder de indruk. We zijn niet meer bij elkaar en dat zal ook nooit gebeuren, ik heb wel een nieuwe liefde en dat is AmbiLight

Dorus5000 04-05-2021

Wederom voor Philips gekozen.

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Philips ktv is een functionele smart tv voor de gewone tv kijker die kijken voorop stelt en geen hoge eisen stelt.

jan b 02-05-2021

Goed beeld en Ambilight

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Ik had deze tv gekocht in de veronderstelling dat er android op zat.
De apps zijn zeer beperkt. En dat is een tegenvaller.

M.v.H. 30-04-2021

Meer van verwacht

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Altijd al een Philips Ambilight TV gehaden als zeer positief ervaren, nu sinds 3 maanden deze en die bevalt nog niet echt. Het probleem zit hem met name in de beeld kwaliteit, als je er recht voor zit prima beeld echter zit je er schuin vandaan is het net als of ereen waas over het beeld zit en dat vinden wij erg storend. Bij onze vorige Philips TV's nooit dit probleem nu dus wel. erg jammer

Pk71 31-03-2021

Prima beeld

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Prima beeld. Mooi design. Het ambilight maakt het af. De prijs is prima voor wat je krijgt. Jammer is wel dat er geen disney plus app op kan.

sebdur 07-03-2021

Très bon produit

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Très belle télévision fonction ambilight superbe!!
Juste un petit problème, elle s’allume toute seule. Je n’ai pas encore trouvé d’où venait le problème.

Berndsen 06-03-2021

Het perfecte plaatje

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Super mooi beeld in zijn prijsklasse. Alle technische snufjes zitten erop. Eenvoudige bediening, goed geluid en als bonus ambilight

eMpTy64 05-03-2021

Televisie valt tegen

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

De televisie valt erg tegen qua beeld en heeft “kuren”. Philips besteed de productie uit en dit is te merken. De televisie lijkt niet meer op de producten welke Philips voorheen aanbood.

Black Bunny 25-02-2021

Beeld is mooi , prima tv

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Maar connectie met telefoon is niet mogelijk, alexa is enkel in het Engels , weinig of geen werkwijze , daar kan aan gewerkt worden

CMPM 22-02-2021

Kijkplezier

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Hebben deze tv gekocht voor de slaapkamer. Is hier zeer geschikt voor.
Genoeg functies. Werkt super op wifi.

Meulemans 21-02-2021

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Het besturingssysteem is heel onhandig. We hadden een nieuwe tv gekocht om handiger Netflix en Disney + te kunnen kijken. Wat blijkt achteraf Disney+ kan je niet op de tv installeren. Nu moeten we toch nog een Google Chrome eraan hangen

A.Muusse 18-02-2021

Goed toestel helaas niet geschikt voor alle apps

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Het geluid van dit toestel zonder externe geluidsinstallatie is gewoon slecht.
ook is het gemis van apps een irritatiebron.
o.a. de app van Canal Digitaal kan op dit toestel niet worden geïnstalleerd wat een gemis is.

Ambi2000 17-02-2021

Geweldig scherp en goedkoop

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

De tv is prachtig hij is 4K ultra HD ik speelde een voorbeeld video af op mijn nieuwe 7800 series en ik blies van mijn stoel af zo scherp zie ik ze ook bijna niet in de winkel alleen vanaf 1000€ kort samen gevat DOEN! Top aankoop scherp en niet duur en de ambilight is ook fascinerend mooi het lijkt heel relaxt ik had nog nooit een ambilight tv of iets van Philips hue gehad maar misschien toch maar het overwegen waard omdat ik zie hoe makkelijk je het kan besturen ook met een app de app is lekker makkelijk te gebruiken!

Peetjuh71 16-02-2021

Strak beeld

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Strak design. Mooie heldere kleuren met vele opties.
Krijg alexa nog niet aan de praat in het Nederlands maar verder zeer tevreden. Het ambilight kleurt prima en is een ware beleving.

Anoniem 13-02-2021

70PUS7805 Redelijk goed

Geschreven voor: Philips 70PUS7505/12 2020

Gekocht met kerst 2020. Het is een redelijk goede tv. Hij loopt soms best snel vast qua gebruik tijdens Netflix en het gaan naar instellingen vastlopers soms wel soms niet.
Waardoor ik de tv regelmatig moet hard resetten. Was aan het kijken voor een nieuwe tv ter vervanging(lees grotere tv)van de mijn vorige 55PUS6201. Had eigenlijk gedacht dat hij op android draaide. Vandaar de keus maar helaas de beperkte saphy software. Bij de oude tv was de Philips logo verlicht dat straalde ook wel klasse uit en dit mis ik ook wel bij deze. Al met al een goede tv voor deze prijsklasse. En hopelijk komt er wat verbetering in de huidige software versie qua vastlopen en apps in de AppStore van saphi( geen Disney app)