Philips 65PUS9435/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Philoled 13-01-2021

Een direct led tv met goed beeld en zeer goed geluid

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12

Deze set gekocht voor in de slaapkamer. Heb er wat gemengde gevoelens bij. Over het algemeen heeft deze premium direct led tv een goed beeld. Qua algemene beeldkwaliteit zou ik deze Philips dan ook met een 7,5 tot 8/10 geven.
Ben een beetje te verwend geraakt door mijn andere Philips tv in de televisiekaner. En dat is een OLED televisie. Het verschil is er. Dat kan zeker niet ontkent worden. De beeldkwaliteit van een OLED tv is superieur en qua zwartweergave en contrast kleurbereik niet te evenaren.
Dan gaan we het hebben over het geluid van deze smart led tv. De set beschikt over een Bowers&Wilkins soundbar. Wie B&W zegt weet onmiddelijk dat dit gerenomeerd luidsprekermerk nauwelijks te evenaren is op het gebied van geluidskwaliteit. Het geluid is dan ook dik in orde. Voor het overige beschikt deze tv over Dolby Vision/HDR10/10+e en HLG. Jammer genoeg is het een 50 herz televisie. Ben ik tevreden. Zeer zeker. Wat je uiteindelijk krijgt voor je geld is een premium product met hier en daar wat flaws, de bijvende beperkingen van een LED tv(zelfs een direct LED) t.o.v een OLED.
Neem het gerust van mij aan. Eens je de beeldkwaliteit van een OLED gewend bent dan wordt het zeer moeilijk zoniet onmogelijk om terug naar LED te gaan.
Maar de conlusie is dan ook...
Wil je de absolute top kies dan voor OLED. Zoek je een televisie met een aanvaardbaar beeld en een prima geluid. Dan kies je voor deze Philips premium direct LED televisie.

Pluspunten

• goed beekd, uitstekende geluidskwaliteit.
  • Dolby Vision en HDR/HLG
  • ambilight
  • bouwkwaliteit
  • mooi design

Minpunten

• geen OLED
  • 50 herz
  • beeld is niet perfect

Happydays 30-09-2021

Bijna helemaal goed!

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12

Ik kreeg de mogelijkheid om deze TV voor een buitenkansje aan te schaffen. Het is dan wel geen OLED, maar de kleuren zijn erg goed gedetailleerd en natuurgetrouw. Zelfs zwartwaarden worden donkerzwart weergegeven. Beeldformaat is uitstekend en ambilight maakt het plaatje af.
Er zijn echter wel nog een paar minpuntjes. Zo is er in alle hoeken van het beeldscherm bij witte achtergronden een soort van grijze sluimer/schaduw te zien. Ik weet niet of dit een productiefout is, maar het kan behoorlijk storend zijn. Dit brengt het high end gevoel, wat deze TV uitstraalt wel een niveau naar beneden.
De apps van de TV lijken daarnaast een eigen leven te lijden. Soms gaat het goed, maar regelmatig lijkt wel of ondanks de vaste internetverbinding op de TV, de apps geen verbinding kunnen maken met internet. De apps starten op, en worden na enige tijd weer automatisch beëindigd. Vervolgens gaat deze cyclus door en kan alleen beëindigd worden als je switched naar een andere ingang.
Meestal schakel ik mijn Nvidia Shield in om stabiel naar apps te kunnen kijken, maar dat zou niet moeten! Stekker eruit en rebooten is het enige wat het oplost.
Tenslotte heb ik regelmatig problemen met het geluid. Ik heb de soundbar-speaker aan de TV gekoppeld, maar speel het TV geluid extern af via een versterker. In de TV-geluid-settings heb ik netjes geselecteerd voor de optie HDMI geluidssysteem.
Met regelmaat schakelt de TV ineens over naar soundbar. Helaas lukt het dan niet om via de settings terug te schakelen naar HDMI, zonder de TV een harde reset te geven. (stekker eruit)

Iperen 14-09-2021

continu storingen wordt droevig van dit apparaat

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12

de miskoop van 2021 !!!! na een 14 tal Philips TV's in 35 jaar tijd nu de meest verschrikking aangekocht, na aankoop februari continu dat de tv niet wilde starten, nieuwe kabels, stroom net door laten meten, regelmatig de stekker eruit ff wachten en weer er in en dan deed het ding het weer. eind juli elke dag dit probleem, is er hier thuis een nieuw moederbord in geplaatst, nu de laatste weken continu lang wachten voordat er een andere zender kon worden ingeschakeld en nu dat alle zenders wegwaren, contact met ziggo daar monteur van bij geweest het ligt aan de tv gauw de koop ontbinden en dan zal het toch eens een samsung moeten gaan worden

Taxman26 16-08-2021

Top machine

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12

Prachtig beeld, ik kijk graag live voetbal en dat is schitterend op deze TV. De ingebouwde subwoofer in de voet is ideaal en geeft geweldig geluid.

Petruspas 10-06-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12

Haarscherp beeld en fantastisch geluid.
Wij zijn er erg tevreden over. Ambilight is erg fraai. Mooie achtergrond kleuren.

kraac 27-05-2021

ondersteunig?

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12

Toestel geeft helaas niet de juiste logo's weer zoals mijn oude Philips toestel van 4 jaar oud.

d.w.z. de zender logos van bv nl1 of rl blijven grijs, tevens id de voorlichting van de zenders oud en wordt te laat ververst ,

had ik dit geweten had ik het toestel niet gekocht.

beats-1950 18-05-2021

ambilight

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12

Direct na het aansluiten van de tv viel het geweldig mooie ambilight op. Wat een sensatie, de kleuren spatten van de muur af en versterken je gemoedstoestand. Dan het geluid. Onze tv heeft een Bowers by Wilkins soundbar. Gewoon fantasisch. Een uitgekiende prijs/kwaliteit verhouding.

Goefie 04-04-2021

Mooi strak beeld en prima geluid.

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12

Veel mooie opties qua ambilight en een prima beeld en geluidskwaliteit. Staat mooi in het interieur.

Frankanaria 21-02-2021

Alles aan deze TV is perfect

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12

Waarom? Het aantal hdmi aansluitingen is toereikend, het streamen vanaf elk device gaat moeiteloos, de lichtbeleving is weergaloos, de installatie eenvoudig. De Wii doet het prima met een Wii2hdmi stekker. Blue tooth zou nog een zeer welkome aanvulling zijn hoewel ik lees dat dit niet kan door een vertragingsfactor waardoor het geluid niet synchroon loopt. De FM hoofdtelefoon doet het prima al is hij zwaar (oud model)

corvanoers 29-12-2020

het product bevalt me uitstekend

Geschreven voor: Philips 65PUS9435/12

prachtige kleuren geweldig geluid prijs komt prima overeen van wat er geboden word driezijdig Ambilight is een geweldige ervaring