Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Anoniem 07-11-2021

Top ding !

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Top product en scherpe beeldscherm en goede kwaliteit naar prijs verhouding, geen spijt van de aankoop

Pluspunten

• Ambilight
  • Beeldkwaliteit
  • Montage/installatie

Anoniem 24-10-2021

Prachtige TV

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Het is een TV voor de werkkamer/slaapkamer en is aan de muur opgehangen.
De kleuren en het geluid zijn uitstekend alsmede de geboden functionaliteiten.
De installatie en de bediening zijn voor mij een openbaring qua eenvoud.

Andriesen 21-10-2021

Het product heeft voor mijn goede eigenschappen

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Het instaleren was voor mij vlot gebeurd met de bijgeleverde handleiding.
De handleiding met uitvoerige informatie moest ik op internet opzoeken en voor duidelijkheid uitprinten zodat ik het op mijn gemak kon lezen en bekijken.
De afstand bediening vind ik te donker om de goede knoppen te vinden, maar voor de rest is het prima.
De zoek opdrachten naar de diversen aan sluitingen zijn goed te vinden.
Het bekijken bekijken en beluisteren van foto's en opgenomen video's en muziek was uitstekend.
Ook het zoeken naar diversen app's gaat prima.
Het geluid en het beeld vind ik prima.

wessdijk 15-10-2021

Top tv voor een prima prijsje

Snel aangesloten snel ingesteld

tot nu toe zeer tevreden en ambilight is echt top

alleen jammer van de Android TV 9...

Ayaros 01-10-2021

TV

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Ik heb deze TV nu 2 dagen staan en vindt het fantastisch, zeer beeld en mooi geluid.
de Ambilight is heel mooi en en kan op verschillen manieren en kleuren worden gebruik,

nightie 01-09-2021

Superfijne tv!

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Ben heel erg blij met de tv, beeld is prachtig! Ambilight is vaak een welkome toevoeging, maar het is soms ook best storend, dus dan is het handig dat je het vrij eenvoudig uit kunt zetten. Geluid van de tv is net heel denderend, maar ik heb er een Philips soundbar (HTL3325) aan gehangen en dat geeft absoluut verbetering.

TV 43PUS8505 108 cm 29-08-2021

Smart tv

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Deze Philips TV 43PUS8505 108 cm voldoet uitstekend bij mijn wensen. Heeft alles om smart tv genoemd te worden. Helaas is een handleiding alleen online te downloaden.
Geluid goed, maar ietwat mager. Opgelost met een soundbar.

JBaranes 22-08-2021

Goede TV, minder goede HDR

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

De TV werkt goed en ik ben heel blij met Android TV. Ook is de ambilight heel fijn en maakt dat je veel meer in een film wordt getrokken en werkt het goed met Philips Hue Color lampen.
Een nadeel is wel de HDR. Het kan HDR signalen laten zien, maar de dynamic range is niet heel high.

Ger_po 21-08-2021

Product bevalt goed!

Product bevalt uitstekend!
Enig minpuntje; we waren in de veronderstelling dat deze 3 - tijdige Ambilight ook apart aan - en uit te zetten zou zijn. Dit is echter niet het geval.

Philipske 1 17-08-2021

De perfecte match tussen design en beeld.

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Dit product is voor de ''meer eisende'' kijker. Het slanke, glimmende design is een ''eyecatcher'' in je living. Of je hem nu ophangt of op de bijgeleverde stand plaats, het blijft een mooie TV. De 3-sided ambilight is een ware voltreffer. Je hebt het idee dat het scherm groter word en heeft een fantastische sfeer in je leefruimte. Het gemak van installeren is een ware troef, je hoeft geen expert te zijn om het toestel aan te sluiten en te installeren. Het menu op de set is simpel en vlot te begrijpen. Ook de aansluiting op het internet is een makkie. Eenmaal aangesloten kan het kijkplezier starten. Of je nu kijkt via de kabel, decoder en/of spelconsole, de beeldkwaliteit past zich vlotjes aan. Ook het geluid is verrassend goed. de onzichtbare speakers geven een warme volle klank. Kortom, het is een zeer goede TV die in ieders interieur kan schitteren.

Anoniem 16-08-2021

Kijkgenot

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Goed helder, mooie kleuren beeld, makkelijke bediening , zeer zeker gezien de prijs een mooi toestel

Troebadoer 03-08-2021

Keuzen voor deze TV

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Ik doe deze beoordeling omdat wij zeer tevreden zijn met toestel. We hebben er ook een soundbaar bij gekocht om een optimaal geluid te hebben.

Plaat 02-08-2021

Goeie tv

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Wij zijn erg tevreden met deze mooie tv. Het licht aan de achterkant vinden wij helemaal super. Past zich aan aan het beeld.

Kees W 12-07-2021

Goede TV

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Heb de tv bijna 2 maand vind het beeld perfect het geluid is goed maar heb er toch een soundbar aan gekoppeld die had ik toevallig van me oude tv. De android besturing werkt prima. Heb de tv na aankoop uitgepakt de stekker in het stopcontact gedaan en de instructie op het beeld gevolg en klaar simpel kind kan de was doen.de fijn afstelling ben ik nog niet aan toe gekomen maar tot nu toe vind ik het goed. En het belangrijkste de prijs beviel me goed dus de tv is voor mij eerste klas

Vissenkop 07-06-2021

Gelijk een computer

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Deze mooie Philips TV van 50 inch met Ambilight kan ik gebruiken zo als ik ook mijn computer zou gebruiken, dus ik kan mijn computer verkopen en door op mijn Philips 50inch TV. Want deze TV is uit gerust met Android besturing systeem .

1966mike 04-06-2021

Prima tv voor een goede prijs

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Ik heb deze tv nu 3 maanden en bevalt me prima.
Alleen een probleem met de verbinding met de kpn box. Iedere keer als ik de tv aanzet en de kpnbox staat aan gaat het beeld aan en weer uit. Tot dat ik de kpnbox uit zet en weer aan dan blijft het beeld vast.
Hij zegt dan fout videoformaat onbekend.
Hij zit aan gesloten op de 1e hdmi aansluiting en heb van kpn al een nieuwe hdmi kabel gekregen maar lost het probleem niet op. Wie weet een goede oplossing?

Anoniem 23-05-2021

je l'es commander le 8 Avril 2021

comme je le dit plu haut ! commander le 8 avril reçu 1 jour aprait !! super
Mes il est déja en panne j'ai le son mes plu d'image ?? moi qui et fait 14ans avec un des premièe Ambilight de chez philips et qui n'es jamais tomber en panne , ses pour sa que je suit revenu chez vous pour le nouveaux mes la je suit vraiment dèsus même très très désus dommage

arisenreshadow 20-05-2021

geldige snelle tv met alles er op en eraan

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

een giga upgrade in tegenstelling van de iets oudere philips modellen. super snel met alle apps die je maar kan wensen door adroid als besturings systeem!

Peter A 12-05-2021

Goede Televisie

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Heerlijke TV. De menu’s zijn makkelijk te vinden en te bedienen. Het beeld in 4K is gewoon mooi. Ik heb een Sonos geluidsinstallaties aan de TV hangen wat Dolly Atmos kan afspelen. Het maakt de films net iets spannender. Ambilight bevalt ook zeer goed.

Beëlzebul 08-05-2021

Geweldige tv met prachtig beeld en ambilight

Geschreven voor: Philips 43PUS8535/12

Onze oude tv was aan vervanging toe. We wilde graag weer een tv met ambilight omdat dit het tv kijken zoveel plezieriger en rustiger maakt