Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Samsung QLED 4K 85Q80T 03-12-2020

Super tv en beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Zeer mooie grote tv met een super beeld kwaliteit , erg veel mogelijkheden, zeer goed beeld bij het gamen

fjtvvliet 03-12-2020

Prachtig beeld en enorm groot (mini bioscoop thuis)

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Machtig mooi groot scherm. QLED technologie, 4k@120fps mogelijkheid voor PS5. Wat wil je nog meer? Mini bioscoopje thuis! :)

Pluspunten

• Groot!
  • 4k@120fps ready voor PS5

vincent 24-11-2020

Prachtige TV!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

super mooie tv. Kwam van een 65 curved van een jaar of 5 oud. super mooie upgrade qua maat, en je merkt dat de hele interface etc weer een paar jaar nieuwer is. Daarnaast is de beeldkwaliteit ook enorm goed, en vooral ook meer dan genoeg vermogen om gave scenes van het scherm te laten spatten. Daarnaast werkt de automatische compensatie en schilderij modus erg mooi, zeker op zo'n groot scherm.

Absoluut een aanrader!

Anoniem 10-10-2021

jammer dat er maar 5 sterr5 staan want 10 had bete

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

echt 200 % super tv de beste die ik ooit had denk niet dat er een merk betere tv's maakt echt super Samsung

Anoniem 07-10-2021

Goede kwaliteit tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Super fijne tv. Mooie beeld kwaliteit en makkelijk te bedienen. Erg fijn dat er veel apps op zitten, zodat ik niet hoef te streamen met mijn telefoon. Mooi design en makkelijk te installeren.

Anoniem 06-10-2021

Super scherpe fijne televisie!!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Heel erg blij met de aanschaf van deze tv! Super scherp beeld met hele duidelijke kleuren! Met de beugel aan de muur ook een super mooie toevoeging aan het interieur!!

AJPolder 06-10-2021

prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

De scherpte en helderheid van deze tv is verbluffend mooi! Ook het diepe donker zwart ziet er heel goed uit door een speciale techniek. De bediening is makkelijk en de functies zeer uitgebreid! Veel voorgeprogrammeerde apps zoals YouTube, super tevreden met deze tv!

Anoniem 30-09-2021

Super tv ontzettend blij mee

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Super tv in een woord geweldig super vloeiende bewegende beelden beste aankoop ooit en vergeet vooral het super geluid wat er uit de tv komt

Thijsweert 27-09-2021

Thijsweert

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Bevalt heel goed nog nooit zo een duidelijk beeld gehad
Ben al jaren tevreden met samsung heb er verschillende producten van

Anoniem 26-09-2021

Een geweldig beeld en uitstekend geluid

Dit is mijn 3 samsung TV nooit problemen gehad
En deze Qled heeft een geweldig beeld zwart is echt zwart en wit ook. het geluid is ook heel goed .
Het beantwoorden geheel aan mij verwachtingen.
En een geweldige afstandsbediening .Kortom
Een dikke tien

R Janssen 21-09-2021

Wisselvallig beeld. Valt echt tegen!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Eindelijk was het zover. De knoop doorgehakt en onze Curved 55HU8500 ingeruild voor deze 65Q80A. Prachtige TV met dunne randen en prima specs zorgt voor een groot kijk plezier, zou je zeggen?

Wat valt dit beeld tegen zeg. Ik lees alleen maar goede reviews dus ik dacht dat moet 100% goed zijn. Wat mij ( En mijn omgeving ) direct opvalt is dat er een soort waas over bewegende beelden vloeit. Als er stilstaande beelden zijn dan is het mescherp, maar zodra er weer beweging in komt wordt het beeld wazig/onrustig lijkt wel, vooral met voetbal is het gewoon niet fijn om naar te kijken. Ook Netflix (UHD 4K abbo ) valt zwaar tegen op dit beeld. Donkere scenes zijn gewoon niet scherp en best blokkerig. Ook hier zijn stilstaande beelden messcherp, maar bij elke beweging komt er een soort waas/blokkerigheid over de beelden heen. Ik word er gewoon duizelig van lijkt wel.

Tot nu toe heb ik echt spijt van mijn aankoop. Mijn 7 jaar oude Curved TV had beter en rustiger beeld. Jammer!

Stefan1234 14-09-2021

Perfect beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

De TV is mooi vormgegeven en plat genoeg om strak tegen de muur te hangen. Beeldkwaliteit is echt top. Ook het geluid komt goed door naar voren, ondanks de platte structuur van de tv. De afstandsbediening is op te laden met zonne-energie of met een usb-stekkertje.

Anoniem 12-09-2021

Fantastische tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Fantastische qled tv zeker in combinatie met de soundbar. Super makkelijk te installeren en waanzinnig geluid super ook om te streamen.

Jasper129 08-09-2021

Top beeld, makkelijke setup.

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Na lang overwegen toch maar een nieuwe televisie besteld. na wat onderzoek ben ik uiteindelijk op dit product uitgekomen. setup was zeer eenvoudig en de tv bied een breed aantal mogelijkheden. Top apparaat met een bijzonder mooi beeld.

JanWk 07-09-2021

QLED

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Een uitstekende tv, zowel wat het beeld als het geluid betreft. Bovendien bevat het toestel nog vele mogelijkheden.

Timothy32 26-08-2021

Geweldige tv! Met alles erop en eraan

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Mijn beste Samsung tv tot nu toe! Reageert heel snel. Super mooi beeld. Snelle processor. Helemaal tevreden!

Anoniem 24-08-2021

Meer diepte!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Het lijkt of er veel meer diepte in het beeld zit!
Het beeld is nog beter dan dat het al was.
Mijn oude Samsung was pas 5 jaar oud en heeft nu een twede leven in de slaapkamer.

Anoniem 14-08-2021

Beste wat ik ooit gekocht heb.

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Omdat ik een Samsung telefoon, beeldscherm, tablet en Led TV heb, wou ik beslist deze Samsung 65 inchQLED 4K tv hebben. Speciaal omdat ik zeer tevreden ben op al mijn Samsung spullen. TV gekocht en meteen de Samsung HW-Q900T met subwoofer erbij besteld samen met Samsung SWA-9000S draadloze surround speakers. Niet normaal wat een fantastisch beeld en mogelijkheden zitten erop. Het geluid van de soundbar samen met de TV is ronduit te gek voor woorden, vooral omdat de TV en soundbar met elkaar werken. Ik kan alleen maar uitdrukken hoe blij dat ik hiermee ben.

Marle 08-08-2021

Prachtige tv met uitstekend beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Mooi formaat TV. Prachtig beeld en had niet verwacht dat uit zo'n platte tv zo'n goed geluid zou komen. Een soundbar vinden wij daarom niet nodig.
Handige compacte afstandsbediening die lekker in de hand ligt en waarmee je snel komt waar je wilt zijn.
Het enige minpunt is dat beeld en geluid niet altijd synchroon lopen. Dit had ik met mijn oude tv niet. Door even naar een andere zender te zappen en daarna weer terug, is het probleem tijdelijk opgelost. Na verloop van tijd wordt het verschil weer steeds groter. Van alles geprobeerd maar krijgen dit niet opgelost.

Marinus1991 07-08-2021

Beeld contrast, design, kleurenweergave

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Beeldweergave mega goed, zwart weergave kan iets beter, design is mooi staat perfect in de kast..
Zit op 5 meter afstand maar heerlijk om naar te kijken met een film..
Mijn eigen bioscoop helemaal blij mee...
Geluid kan iets beter maar voldoende in de huis kamer....