Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Anoniem 11-09-2020

Samsung 65Q80T perfecte TV!

QLED 65Q80T

Wij waren toe aan een nieuwe TV omdat bij de oude TV (LG) alle HDMI poorten waren afgebroken, blijkbaar een bekend probleem bij dit merk...

Nu dan gelijk maar een goede en grote TV. Wij twijfelde tussen een 55 inch of 65 inch. Uiteindelijk toch voor de 65 inch gegaan. Eenmaal aan de muur wel even wennen; wat een groot ding! Maar uiteindelijk zeer blij met de keuze. Als we film kijken krijg je een echte bioscoop ervaring. De Samsung hangt aan de muur met de Vogels Thin 505. Super strak, alsof de TV aan de muur geplakt is. Omdat de TV zelf al zeer dun is steekt het geheel maar ca. 5 cm uit.

Ook twijfelde wij tussen een OLED of QLED. Toch voor de laatst genoemde gegaan i.v.m. de reflectie reductie wat voor de QLED een "unique selling point" blijkt te zijn. Wij hebben op de locatie van de tv namelijk veel last van reflectie door 2 ramen. Dit maakt QLED dan ook echt waar. De hinderlijke reflectie is aanzienlijk minder. Ook te danken aan de hoge helderheid van het scherm. Nu kunnen wij zonder problemen overdag, met de gordijnen open TV kijken.

Niet op de laatste plaats; wat een prachtig scherm! Rijke kleuren en haarscherp. Uiteraard moet de beeld bron dit ook ondersteunen, gewoon TV vanuit een ontvanger is niet beduidend beter dan normaal. Maar films op Netflix, streaming vanuit je telefoon of Blu Ray zijn prachtig. Een genot om naar te kijken.

Ook is het besturingssysteem van Samsung, Tizen zeer prettig. Heel gebruiksvriendelijk en van alle gemakken voorzien. De belangrijkste app's zijn beschikbaar. Ook een paar leuke apps zoals Spotify of SmartThings (zo kan ik met de tv mijn slimme apparaten en lampen bedienen). De TV ondersteunt tevens ook een app van KPN waardoor je direct TV kan kijken zonder ontvanger.

Dan hebben we ook nog de Samsung One Remote. Wat een handig innovatieve toevoeging is dit. Een zeer minimalistische afstandsbediening maar waar je werkelijk alles mee kan bedienen, van TV ontvanger tot de home cinema en alle beschikbare apps. Wel even uitzoeken wat de knop combinaties zijn. Maar uiteindelijk super handig!

De Samsung ambient mode is leuk, hier komt de 4K ook goed tot zijn recht. Maar ik gebruik het eigenlijk niet. Ik vraag me ook af wat dit doet met het stroomverbruik als dit continue aan staat.

Het geluid van de TV is goed. Echter gebruik ik standaard mijn home cinema voor het geluid. Dus gebruik het geluid van de TV eigenlijk niet, hier dan ook niet op gelet bij de aankoop. Dit brengt dan ook meteen toch een nadeel van de TV. Op het moment dat ik de TV aan zet gaat het geluid altijd standaard op de TV, en dus niet via de home cinema. Dit moet ik iedere keer via de instellingen aanpassen. Dat is wel jammer, bij de vorige TV ging dit automatisch. Dat moet toch wel te regelen zijn?

Zo gaat de TV ontvanger wel automatisch aan bij het aanzetten van de TV maar niet uit als ik alles uit wil zetten. Toch een essentiële te kortkoming. Maar wellicht kan Samsung dit oplossen met een update.

Nog een nadeel vind ik toch de kijkhoek. Recht voor de TV is het beeld werkelijk prachtig. Maar als je er iets schuin voor zit, en dat is op sommige plaatsen wel het geval bij ons, wordt het beeld toch al snel slechter. De kleuren vervagen wat en de details in het donker, zoals schaduwen vallen weg. Dit zou je bij OLED blijkbaar niet of minder hebben. Maar al met al wegen deze paar nadelen niet op tegen de vele voordelen van deze TV.

Conclusie: top TV! zeer tevreden mee. Een paar aandachtpunten welke wellicht softwarematig met een update op te lossen zijn (afwachten of dit gebeurt). En qua prijs kwaliteit zeer gunstig, zeker in vergelijking met OLED. Wil je een TV van deze klasse in OLED ben je veel meer geld kwijt. Toch is de keus voor iedereen, per situatie verschillend.

Anoniem 30-04-2020

Amazing TV

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

The new procesor that this TV is really good, since the moment you turn it on you see the speed to start the menu, the movement of the video is really fluent watching a movie or playing videogames allways is a pleasure for your eyes.
Other function that I found really useful ate the direct menu for some apps like youtube and netflix, making this smart tv so user firendly.

Anoniem 02-01-2021

Klasse tv!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Na ontvangst de tv uitgepakt. Wat een verschil met de oude 42 inch. Geweldig beeld en veel instelmogelijkheden. Ook met lichtinval duidelijk beeld. In combinatie met de soundbar Q70T geweldig geluid.

Marijn89 16-04-2021

Strak design en helder beeld

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Een erg mooie en strakke tv. Ben er zeer blij mee. Tv is makkelijk te installeren, start snel op en is handig in gebruik. Daarnaast zijn er veel apps geïnstalleerd wat de gebruiksmogelijkheden vergroot.

Frans M 15-04-2021

Mega super TV!!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Ontzettend blij met deze TV. Beeld is super. Dit was voor mij een eerste vereiste. Geluid is voor een platte TV best redelijk (ik gebruik een home cinema versterker, dus was voor mij van ondergeschikt belang). Menu's etc. zijn erg intuitief. Apps installeren werkt goed. Kortom top product!!

Frank17 14-04-2021

Fijne mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Erg te vreden over de tv. Mooi, fijn beeld, zeker ten opzichte van de LG die ik hiervoor gekocht had. Deze terug gebracht en voor deze samsung gegaan, iets duurder, veel beter.

Enigste is dat de soundbar af en toe verbinding kwijt lijkt te zijn met de tv waardoor ik ineens geen geluid heb maar ik weet niet of dit aan de tv of soundbar ligt.

AMBUDOG 14-04-2021

Valt tegen!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Voorheen een oudere Panasonic gehad.
50Q80T heeft een veel slechtere kijkhoek in de zin dat de kleuren zeer flets worden onder een hoek.
Ook zit er veel verschil tussen huidskleur tussen de verschillende zenders en zelfs camerahoeken, van geel tot oranje rood.

TV is mooi van vormgeving en het geluid is echt goed. Ik heb geen soundbar voor deze tv nodig.

Om één of andere reden valt af en toe het geluid wel een seconde weg op mijn Ziggo aansluiting terwijl dat bij mijn vorige tv niet was. Inmiddels is het moederbord vervangen maar zonder resultaat.

Hans_K 13-04-2021

Fantastisch Weer

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Super Beeld en een harmonieus samenspel met mijn Q900-T serie soundbar van Samsung , nog voller geluid en komt van kanten waar zelfs de hond zenuwachtig van wordt.

Wesley_DenHaag 11-04-2021

Mooi design, beeldkwaliteit minder !

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

De Samsung qe55q80t nu 2 maanden in bezit. Ben helaas niet tevreden over de beeld kwaliteit alle instelling geprobeerd maar krijg hem maar niet goed. Sommige zenders zijn niet om aan te gluren, dit is het geval ook op me 7 jaar oude Samsung tv maar daar valt het minder op dan op de Qled.

Koetzier 10-04-2021

Fantastische tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Dit is onze 5e tv van Samsung, zeer tevreden met alle tv's van dit merk, vandaar dat we zonder meer weer voor een Samsung zijn gegaan.

Mar13 09-04-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Prefect beeld en super geluid. Een aanwinst in de huiskamer. Ook als schilderij leuke items. Zou ook leuk zijn als je de schilderij zou kunnen gebruiken als je muziek luistert. top product.

Bowie43 08-04-2021

Geweldige

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Wij zijn erg blij met onze Samsung QLED 75Q80T. Mooi groot en prima beeld met erg mooie kleuren. Het formaat is ook echt perfect! Wij raden het zeker aan

Daantje79 31-03-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Super mooie kleuren. En scherp beeld zelfs met de zon er op. Lekkere kleine overzichtelijk afstandsbediening ,waarmee je snel schakeld naar YouTube enz.
Super goede koop en hadden een super prijs.

Mojab 29-03-2021

Mooie beeldkwaliteit en geweldigen kleur weergaven

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Heel erg tevreden met mijn nieuwe Tv, 75 inch zeker aanrader en kleuren worden zo mooi en natuurlijk

Anoniem 29-03-2021

De TV die de bioscoop vervangt!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Sinds een maand gebruiken wij deze tv en tot nu toe zijn wij telkens verbaasd over de kwaliteit! Zo haarscherp, zoveel kleuren en contrasten. Omdat t ook een super slank design heeft hangt hij strak tegen de muur. Het besturings systeem werkt zeer vlot en de microfoon in de afstand bediening maakt t zoeken naar videos nog gemakkelijker en sneller!

Een echte aanrader!

S.Mojab 29-03-2021

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q80TAL 2020 QLED

Mooie grote tv, hele mooie kleuren weergave. Afstand bediening is heel makkelijk in gebruikt.

Pluspunten

• Mooie kleuren weergave
  • Afstandsbediening makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet geschikt voor one connect

trudy62 28-03-2021

Unieke ervaring!

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Wilde in eerste instantie n 65 inch tv, toch gegaan voor de 75inch. Blij dat gedaan te hebben. Iedere dag weer n feestje om de tv aan te zetten. Vooral de ambient mode ook n unieke ervaring.

Inge1961 24-03-2021

prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Na toch overstag gegaan naar 75 inch tv heb ik hier geen spijt van. Samsung is bij ons een heel bekend en betrouwbaar product naam. Bijna alles in huis is van Samsung, de div tv, de wasmachine, droger, koelkast, soundbar, telefoons, noem maar op. De QLED 4K 75 inch Q80T staat garant voor een prachtig Beeld met echte zwarttinten, en prachtige kleuren, vooral als je een natuur programma kijkt. Hij heeft ook een geweldig geluid, kortom een geweldige TV.

Daniel 43 23-03-2021

Top product

Geschreven voor: Samsung QE85Q80TAL 2020 QLED

Super blij met mij aankoop, beeldkwaliteit en design en functies zijn top. De bijpassende soundbar (Q95 serie) geeft een weergaloze tv beleving. Aanrader!!!

Bootsma 22-03-2021

top tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q80TAL 2020 QLED

Erg mooie en grote televisie. Perfect voor wanneer de kijkafstand groter is dan vijf meter. We hebben er veel plezeier van.

Pluspunten

• scherp beeld

Minpunten

• past amper door het trapgat