Samsung UE55TU8500S 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

MvL 1942 27-09-2021

goed

mooi beeld.
Wij (78 en 79 jaar oud!) missen heel erg een (beknopte?) handleiding. Een digitale handleiding van meer dan 200 blzn is voor ons teveel van het goede,

JtB1407 02-07-2021

Super tv

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Tv voldoet beter dan mijn verwachtingen. Multifunctionele eigenschappen. Multiscreen, meerdere hdmi aansluitingen, optical output tbv soundbar en door de hdmi arc aansluiting, kan ik met 1 afstandsbediening, de tv ontvanger (tmobile) via orginele samsung afstandsbediening bedienen. En dat terwijl de tv ontvanger alleen IR ondersteund. Daarnaast met alle mogelijkheden in het smart menu, is het een top tv voor een nette prijs!

Anoniem 26-06-2021

Prachtige beeld goed scherp werkt prima op interne

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Zoals alles van samsung, perfect nooit problemen. Tv is crystal helder goed geluid en een goede prijs. Aanrader

Vendo 29-04-2021

Samsung ue50tu8500s

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Mooi toestel, wat ik persoonlijk mis is een afstandbediening met cijfer toetsen maar kan verbonden worden met je telefoon via smart things

Anoniem 25-02-2021

Fijne tv

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Is een prima tv . Fijn beeld , geluid via de suround speaker van Samsung ook prima . Al met al een prima combinatie .

Anoniem 21-02-2021

Prachtig!

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Werkt makkelijk en mooi beeld
Fijn dat de buffering zo goed opgevangen wordt en het beeld gewoon door blijft gaan

Ruud Angela 21-02-2021

Geweldig mooi beeld.

Altijd een ander merk gehad maar nu sinds kort deze Samsung Crystal UHD

Tv heeft ongekend prachtig beeld waar ik iedere dag van kan genieten.

Een echte aanrader!

Deesz1990 19-02-2021

Fantastisch televisie kijken

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Deze tv heeft mijn hele tv kijk ervaring veranderd. Ik had hiervoor een oude 2e hands LCD tv. De kwaliteit van het beeld is fantastisch. Het geluid dat eruit komt is super. Om het helemaal af te maken is een soundbar aan te raden.

Anoniem 19-02-2021

Geweldig beter had ik niet verwacht

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

In 1 wordt Samsung tv is de ultieme tv genot en de prijs is om te lachen echt waar voor je geld tTop

Westerbeek 13-02-2021

Mooi beeld, verademing voor de ogen

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Van een klein teeveetje naar een heerlijk formaat. Een verademing voor de ogen. Mooi beeld en geluid, makkelijk in bediening.
Klein minpunt is de voorgeprogrammeerde apps waarvan de niet gebruikte apps niet verwijdert kunnen. Ook vindt ik het een gemis dat de Kijkapp er (nog) niet opgezet kan worden. Verder een top TV welke, in positieve zin, na 6 weken, nog steeds niet gewoon is geworden.

Cees74 11-02-2021

Een plaatje om naar te kijken!!

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Wij zijn zeer blij met onze nieuwe aankoop. In het begin was het even wennen met de afstandsbediening BN59, maar is qua bedieningsgemak ideaal. We hebben een heel scherp en kleurecht beeld. Een genot om naar te kijken.

Jaspererk 09-02-2021

Uitstekende tv voor de prijs

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Prachtige tv en hij is zeer gebruiksvriendelijk onze kinderen 11 en 13 hadden hem snel door. De afstandbediening is klein met weining knoppen maar meer heb je ook niet nodig.
Communiceert uitstekend met onze Samsung smartphones. Het beeld is scherp en prachtig net zo als het geluid. Met onze vorige tv waren we aan het kijken voor een soundbar maar dat hebben we nu uitgesteld.

Agnes0304 18-01-2021

Geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Het beeld is echt haarscherp, je ziet bij personen dat een puistje is weggewerkt met make-up, zo scherp.

MaximeM1998 05-01-2021

Top tv

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Het is een top tv. Enige nadeel is dat er geen chromecast in zit maar je kan via andere wegen streamen. Beeld is super en makkelijk in werking

Sterwake1 22-12-2020

Prachtig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Het beeld is van goede kwaliteit evenals het geluid.
Streamen en bediening via mn mobiel is eenvoudig en handig.

Anoniem 09-12-2020

mooie en strakke televisie

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Heel mooi apparaat , makkelijk te installeren en eenvoudig in gebruik .
Echter 1 minpuntje: nl. bij het aaneenzetten van de 2 stukken van de voet passen de schroeven niet goed waarschijnlijk omdat de schroefdraad waar de schroeven in moeten niet diep genoeg getapt zijn. Gelukkig met een beetje olie en een elektrische schroefmachine gingen ze er wel volledig in op 1 na .

MKMI 23-11-2020

Prima beeld

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

De tv is eenvoudig aan te sluiten en toont prima beeld. 4k beeld wordt scherp getoond, de zwart is heel mooi en het beeld heeft goed rijk contrast! De kinderen hebben ook meer plezier bij het bekijken naar hun favoriete programma's.

Twee dingen die helaas tegenvallen:
- In de zijkanten (rechts & links) en onderaan zijn de eerste 1/2 cm van de het scherm iets donkerder wanneer een licht beeld / video wordt getoond. Dit is niet vervelend maar wel merkbaar, want de bovenzijde heeft het niet.
- Multi view en tap view zijn alleen beschikbaar op mobiele apparaten van Samsung met Android 8.1 of hoger. Ik had verwacht dat het met een recente iphone zou werken omdat op de Samsung product pagina gelijk onder Multi view was aangegeven dat de tv compatible is met Apple Airplay 2.

Cees 02-11-2020

Super !!!!!!!!!!

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Heb deze TV nu enkele weken en ben erg blij, wat een scherp beeld, Samsung is toch echt het beste qua beeld !!! 1 minpunt, de afstandbediening is waardeloos,
veel te weinig knoppen !!!

Pluspunten

• beeld

Minpunten

• afstandbediening

jpmhavermans 26-11-2020

uitklappen

WGmiddelkoop 08-06-2020

prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung UE55TU8500S 2020

Ik heb de tv nu 6 weken en elke dag weer genieten wij van het mooie beeld en het heldere geluid. Ook het bedieningsgemak is goed; we gebruiken regelmatig de fijne internet mogenlijkheden. Prima

Guus 28-08-2020

Fantastisch beeld, snelle installatie

Geschreven voor: Samsung UE43TU8500S 2020

Erg mooi beeld, ook mooi om te zien als ie uit staat. Installatie gaat snel, maar je moet je wel door Samsung account, wachtwoorden, Internet toegang, firmware heenwerken, maar dan werkt het ook perfect. Het geluid is goed, maar icm soundbar N400 werkelijk prachtig. Ik had ook de set achterspeakers erbij, maar die zijn retour. Gaven minimaal geluid en veroorzaakten hakkelig geluid op tv. De afstandbediening is minimalistisch vergeleken met vorige Samsung. Erg weinig knopjes, allemaal zwart dus in het donker kies je snel de verkeerde.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluid

Minpunten

• Afstandbediening te simpel