Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 58 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Richard Bos 17-02-2021

Mooiste aankoop van mijn leven!

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

Super mooi groot en helder beeld en prachtig geluid, de smart functie die de tv heeft is enorm makkelijk te bedienen!

Pluspunten

• Makkelijk in bediening
  • Helder beeld
  • Smart functie top!
  • Prachtig geluid

Orfie 19-02-2021

Prachtig beeld en geluid, inderdaad toptv

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

State of the art aan beeld en geluid. Net onze oled weg gedaan na op meerdere plekken te zijn ingebrand en nu over op qled. Kleuren veel levendiger en ook met gamen een kleur sensatie. Wit soms iets te wit en tv is zo goed dat je de smink soms ziet zitten zo gedetailleerd geeft deze tv weer. Het geluid is subliem ook de laatste technieken. Zijn geld meer dan waard en dikke winst op oled

m de vries 18-02-2021

8k qled

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

ik was niet echt van het merk Samsung maar wat een verschil in beeld maken hun zeg :) super blij met deze keuze wat een geweldig beeld en de snelheid van de bediening het kost wat maar dan heb je ook wat :) aanrader

Pluspunten

• geweldig beeld
  • intelligente sofware
  • gebruiks- vriendelijk
  • geen omlijsting

Minpunten

• nog niet ondekt

Anoniem 25-01-2021

Slecht geluid

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

In het begin een prachtig geluid.maar ongeveer na een maand is het slecht te verstaan veel resonantie , plus de tv is krom hangt niet vlak tegen de muur aan.

Richard 1968 12-07-2021

Regenboog in scherm

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

Was uitermate tevreden over mijn QE65Q90R maar wilde een upgrade naar een 75 inch model.
Uiteindelijk voor de 75Q950TS gekozen mede door het design en de One Connect Box.
Helaas ben ik alles behalve tevreden over het beeldscherm.
Heb al bij enige lichtinval al last van een regenboog in het scherm. (zie foto's)
Foto's zijn gemaakt in de vroege ochtend en raam is aan de noordzijde dus niet zo dat er volop licht naar binnen komt.
Dit probleem had ik niet bij mijn vorige Samsung TV.

Zoals Samsung aangeeft:

"Anti-Reflection is een slimme filter op het scherm die reflecties op het scherm tegengaat. Kijk op klaarlichte dag naar een film, zonder hinderlijke reflecties en geniet van het uitstekende contrast van uw QLED TV."

Kan ik dus helemaal niet beamen.
Fout in de productie?
Indien er geen oplossing komt dan gaat deze retour.
Hoop op een snelle reactie.

ArtH 01-07-2021

Mooi strak design met top beeld prestaties.

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

Superstrak beeld met waanzinnige kleuren, diepte en details.
Voor snelle beelden dien je wel te spelen met oa de motion-settings en gebruik maken van high end kabels om het beste uit dit beeldscherm te halen en beeld vertraging te onderdrukken. Ook zonder tv te kijken is het art-work aan de muur.

Guust 26-06-2021

Blij met deze topperrrrr!

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

Gekocht vanwege de uitstraling vanuit de reclame. Strak design, fantastisch beeld en met maar 1 kabel in het zicht. Product gekocht ondanks de relatief hogere prijs. TV is geheel naar verwachting en is een sieraad aan de muur. Geluid zou beter kunnen, echter met een Bose 1-2-3 Acoustimas gekoppeld, geen probleem. Minpunt, ietwat hoog batterij verbruik van de afstandsbediening, zonnecellen zou een uitkomst zijn. Voordeel, afstandsbediening is op basis van Bluetooth, richten is niet meer nodig en TV is ook via een app te bedienen. Kortom, top product!

Pluspunten

• Design en uitstraling
  • Gebruiksgemak, intuïtief.
  • One cable en losse one connect box
  • Bluetooth afstandsbediening
  • No gap wand bevestiging

Minpunten

• Hoog batterij verbruik afstandsbediening
  • Vertraging bij aanzetten TV, ca 10 sec
  • Inladen TV gids aanzetten relatief lang, 10 sec
  • Opname te kort bij direct opnemen programma

Henkie 08-06-2021

Strak design

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

Het is een mooi smal toestel en strak afgewerkt en met 1 kabel naar de bedienings unit kan je die mooi wegwerken.
Dit is me eerste Samsung maar ik ben erg gecharmeerd geworden op dit merk.

Mawu 05-06-2021

65Q950TS

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

Een hele goede haarscherpe tv van Samsung.
Beschikt over 4 en 8k beelden.
Kleuren komen goed tot recht .
Gebruik instellingen op natural omdat alles levendiger staat.
Het is kijken en genieten en heeft een bioscoop
gevoel.
Wou eerst neo qled was mij veel te duur maar dit model overtreft alles qua beeld en geluid via mijn nieuwe denon 4700h 8k reciver upgrade model
Dus ben klaar voor de toekomst en ben dik tevreden.
Samsung is nr 1 op alle electronica producten .

Anoniem 03-06-2021

Probleem scherm

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

Ik had de TV nog maar één week, toen moest het scherm al vervangen worden en daarna een paar storingen gehad (scherm op zwart) dus niet best.

Patries22165 29-05-2021

Super

Het is een super tv.
Mooi beeld makkelijk te bedienen.
Even registreren en je krijgt er van Samsung 10 jaar inbrand garantie bij.
Helemaal top.

MichelLFR 14-05-2021

Superieure beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

De kwaliteit voldoet ruimschoots aan onze verwachting en ook het geluid i.c.m. de Samsung surround set & soundbar is eveneens Superieur. Het design is prachtig

Ger Peters 05-05-2021

Bevalt erg goed maar achteraf gezien veel te duur betaald

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Product is prima, alleen ik het er veel te veel voor betaald.
Nu na 5,5 maanden kost datzelfde product € 751,00 minder ( € 3639,00 - € 2888,00).
Jammer dat Platte TV dit als een normale zaak ziet en mij niet tegemoet komt.
Voor de rest ben ik tevreden over het product.

Pluspunten

• Fijn groot beeld

Minpunten

• Te duur betaald

Raymond van der Pijll 03-05-2021

Valt tegen

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Stilstaand beeld is bij deze televisie echt geweldig en kraakhelder. Zodra het beeld gaat bewegen ontstaan de problemen. Je krijgt dan doffe strepen in beeld. Alsof er tussen de toplaag van de tv en het scherm zelf iets van ruimte zit waardoor er een waas komt bij bewegende beelden. Dit was in het begin zo erg dat ik een monteur heb laten komen. Die vond dit ook beneden de norm en heeft het scherm vervangen. Resultaat is beter beeld maar nog steeds niet wat je zou mogen verwachten naar mijn idee. Bij deze schermen is dat echter nooit volledig weg te krijgen aldus de monteur. Oled brand erg in dus vandaar Qled gekozen. Weet niet of ik op basis van mijn huidige kijkervaring voor dezelfde tv zou kiezen...

De kleurstelling van deze tv is standaard ook erg flets. Dit is natuurlijk wel zelf aan te passen door de kleur wat hoger te zetten. Ik heb misschien een hoge kijkstandaard maar dit is echt de meest bewerkelijke tv die ik ooit gehad heb. Normaal zet ik een tv aan en hoef aan het beeld niets meer te doen. Nu ben ik sinds de levering in januari eigenlijk elke dag bezig met het beter krijgen van mijn beeld.

Als je dus van kraakhelder beeld houd en van felle kleuren zou ik echt verder kijken.

Maikel1 01-05-2021

Perfect beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

De beste tv om te kopen voor de echte bioscoop ervaring in je huiskamer. Het beeld in combinatie met het geluid is gewoon een top ervaring voor een film/serie liefhebber zoals ik. Een soundbar en andere toevoegingen zal niet nodig zijn. De glasvezel kabel zorgt ervoor dat dat je geen kabelgoot meer nodig zal hebben (de ene kleine silveren kabel valt helemaal weg tegen de muur). Let wel op dat je een vrij grote connectbox erbij krijgt zodat je daar je tv ontvanger en andere toevoegingen op kan aansluiten.

Anoniem 26-04-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

Wij hebben hem nu 7 weken in huis en zijn zeer tevreden over de beeld kwaliteit. Deze tv aangesloten op een receiver met atmos geluid op deze grote en super mooi beeld is het kijken van een film een feestje.

DennisD73 06-04-2021

Super mooi beeld en 8K

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

Koop al jaren Samsung en ben altijd te vreden over de tv's en telefoons. ZZal niet zomaar veranderen aar een ander merk

Anoniem 05-04-2021

Menu is erg traag en helaas vlek op scherm

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

Heb met enorme vreugde deze tv gekocht. Had in eerste instantie 950ts in mijn gedachten, maar wil geen aparte box ernaast hebben dus moest noodgedwongen voor de 900ts gaan.

Maar dit is een enorme tegenvaller. De menu is erg traag en midden op je scherm blijf je een vlek zien. Alle kabels vernieuwd, maar niets helpt.

Beeldkwaliteit gaat zelfs achteruit in 8k video's!
Hoop dat er snel een oplossing gevonden en aangeboden wordt!!!

Puck 04-04-2021

8K Q65

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

Deze tv heeft geen omlijsting waar ik mij aan stoor en loopt ver vooruit in zijn tijd ten aanzien van wat er geleverd wordt. Bediening en installatie wijzigen zich vanzelf.

pete50 26-03-2021

65 inch randloos 1,5 cm dik scherm

Geschreven voor: Samsung QE85Q950TSL 2020 QLED

Geweldig beeld, prijs hoog, maar kwaliteit, afstandsbediening even wennen, maar dan oke, disign geweldig, een kabelaansluiting super uitvinding.