Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 55 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Orfie 19-02-2021

Prachtig beeld en geluid, inderdaad toptv

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

State of the art aan beeld en geluid. Net onze oled weg gedaan na op meerdere plekken te zijn ingebrand en nu over op qled. Kleuren veel levendiger en ook met gamen een kleur sensatie. Wit soms iets te wit en tv is zo goed dat je de smink soms ziet zitten zo gedetailleerd geeft deze tv weer. Het geluid is subliem ook de laatste technieken. Zijn geld meer dan waard en dikke winst op oled

m de vries 18-02-2021

8k qled

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

ik was niet echt van het merk Samsung maar wat een verschil in beeld maken hun zeg :) super blij met deze keuze wat een geweldig beeld en de snelheid van de bediening het kost wat maar dan heb je ook wat :) aanrader

Pluspunten

• geweldig beeld
  • intelligente sofware
  • gebruiks- vriendelijk
  • geen omlijsting

Minpunten

• nog niet ondekt

Anoniem 25-01-2021

Slecht geluid

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

In het begin een prachtig geluid.maar ongeveer na een maand is het slecht te verstaan veel resonantie , plus de tv is krom hangt niet vlak tegen de muur aan.

DennisD73 06-04-2021

Super mooi beeld en 8K

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Koop al jaren Samsung en ben altijd te vreden over de tv's en telefoons. ZZal niet zomaar veranderen aar een ander merk

Anoniem 05-04-2021

Menu is erg traag en helaas vlek op scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Heb met enorme vreugde deze tv gekocht. Had in eerste instantie 950ts in mijn gedachten, maar wil geen aparte box ernaast hebben dus moest noodgedwongen voor de 900ts gaan.

Maar dit is een enorme tegenvaller. De menu is erg traag en midden op je scherm blijf je een vlek zien. Alle kabels vernieuwd, maar niets helpt.

Beeldkwaliteit gaat zelfs achteruit in 8k video's!
Hoop dat er snel een oplossing gevonden en aangeboden wordt!!!

Puck 04-04-2021

8K Q65

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

Deze tv heeft geen omlijsting waar ik mij aan stoor en loopt ver vooruit in zijn tijd ten aanzien van wat er geleverd wordt. Bediening en installatie wijzigen zich vanzelf.

pete50 26-03-2021

65 inch randloos 1,5 cm dik scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Geweldig beeld, prijs hoog, maar kwaliteit, afstandsbediening even wennen, maar dan oke, disign geweldig, een kabelaansluiting super uitvinding.

Patrick 24-03-2021

Mooi strak scherm scherp beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Ik wilde gelijk een 8k gaan kopen als ik een andere tv zou gaan kopen,dus nu echt blij dat ik deze keuze heb gedaan echt geen spijt van. Het is prachtig en een blik vanger in de huiskamer.

Pluspunten

• mooi strak beeldscherm
  • scherp beeld

Minpunten

• uitzendingen nog niet in 4k

Linda Bosman 23-03-2021

Te dikke stroomstekker

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Prachtige tv, mooi beeld, goed geluid.
Bijna alles wat je van een moderne Samsung tv mag verwachten.
Alleen is er één maar... met zo’n schitterende tv met een plat design wil je deze zo strak mogelijk aan de muur hangen. We hebben er een bijpassend muurbevestiging van Vogel’s gekocht (Ultra Thin), fantastische beugel, doet wat hij beloofd, kan de televisie slechts 1,5 cm van de muur afhangen. Mits Samsung er een dunnere stroomstekker bij had geleverd. De stekker steekt namelijk 2,5 cm uit waardoor heel het effect van een ultra thin design wegvalt. Heel erg zonde! Maar desalniettemin een fantastische tv!

Minpunten

• Te dikke stekker

Landcruiser0016 17-03-2021

Strak disign en super easy te bedienen

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Ik ben zeer gecharmeerd van de afstandsbediening en gebruikersgemak van het toestel . En het disign is wat mij over de streep trok . Kortom een top toestel met veel instellings mogelijkheden .

Boutaleb 17-03-2021

Groot en duidelijk scherm met goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

De tv is prachtig en de kwaliteit is uitstekend, een goede aankoop. Ik zal hier lang gebruik van maken en er van genieten.

Caspar75 16-03-2021

Wat een heerlijke tv en wat een fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Super strak design, fantastisch beeld en wat een bedieningsgemak! Een plaatje aan de muur met de no gap wall mount. One cable is ook super. Geweldige tv!!!!

Rik N 13-03-2021

Bioscoop ervaring

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Mooi groot scherm en goed beeld. Vooral One Connect Box maakt dat het met 1 kabeltje mooi strak op de muur kan worden geplaatst.

Rik 13-03-2021

prima TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

Heel mooi en groot beeld en one connect box is echt mooi vanwege enkel snoer naar het televisie scherm.

René_uit_Vlaardingen 12-03-2021

Volop kijkplezier

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Bij binnenkomst in de, overigens keurige winkel, viel deze tussen alle tv's direct op. De helderheid, de kleuren, de scherpte...
Ik was niet moeilijk te overtuigen want feitelijk had ik al direct besloten welke het ging worden. Ook de connectbox is een plus, het toestel is opgehangen en er loopt maar 1 draad over de muur die door dikte en kleurstelling nauwelijks opvalt.

Hans 11-03-2021

Perfectie op alle onderdelen

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

Het instellen van de Samsung QLED 8K ging heel eenvoudig. Heb je b.v. een Samsung telefoon, dan gaat het nog makkelijker met behulp SmartThings. Ook het aansluiten van randapparatuur op de One Connect Box gaat heel soepel. Het bedienigsgemak van deze TV is ronduit geweldig.
En het belangrijkste; wat een prachtig beeld. Wow, wat een kijkbeleving.

Pluspunten

• Haarscherp beeld.
  • Infinity screen.
  • Goed geluid in de TV zelf.

Minpunten

• Geen.

Roland 50 09-03-2021

Q65inchQ950TS en HW-Q900T

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

Wij hadden een Samsung 55 inch 4k daar waren wij zeer tevreden over maar wilde toch iets meer dus hebben wij de 65inch Q65Q950TS 8K en ook gelijk een soundbar de HW-Q900T gekocht echt een wereld van verschil wat een super beeld en geluid echt een aanrader voor een echte tv kijker.

Bow 07-03-2021

Mooi scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q900TSL 2020 QLED

Het is een top scherm. De interface is ook gebruiksvriendelijk met luxe afstandsbediening. Daarnaast is de EARC aansluiting handig voor mijn Sonos set. Dit brengt film kijken naar een heel ander niveau. Kort om, je zult hier geen spijt van krijgen.

Pluspunten

• 8K QLED
  • Gebruiksvriendelijk
  • E-ARC Dolby Atmos

Minpunten

• Dolby vision

Anoniem 06-03-2021

Outstanding TV

Geschreven voor: Samsung QE75Q950TSL 2020 QLED

This is an outstanding television. The picture quality is amazing. The colors are crisp. Fully worth the price. I am completely satisfied with the purchase.

pete50 25-02-2021

65 inch randloos 1,5 cm dik scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q950TSL 2020 QLED

super mooi beeld, vrijwel randloos scherm, duidelijk beeld, goede kijkhoek, een kabel aansluiting met losse box, geniaal en simpel tegelijk.

Pluspunten

• superbeeld
  • afstandbediening met spraakherkenning

Minpunten

• geluid goed,maar kon beter voor dat geld