Samsung QE55Q90TAL QLED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 75 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Dick van der Wal 26-09-2020

Prachtige televisie, maar na 17 dagen al kapot

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Geweldige kijkervaring, mooi design en zeer makkelijke bediening. Plug en play zoals het hoort. Na 2,5 week gaf ie er de brui aan en was er geen stroom meer op te krijgen. Alles dood. Van alles geprobeerd, maar nee. Platte TV gebeld. Nee, meneer.... u bent twee dagen te laat voor het omruilen (tja....), want dat mogen we niet van Samsung. Dozenschuivers dus... Jammer. Platte TV zit bij mij op de hoek. Over een week zou er een reparateur komen. Geen TV dus tot die tijd. Ben benieuwd of ze hem weer aan de praat krijgen...

Pluspunten

• Geweldig beeld
  • Goed geluid
  • Plug en play

Minpunten

• Na ruim 2 weken kapot
  • Rigide houding met omruilen

JvD 03-10-2021

Sinds 9-3-2021 in bezit, heb sindsdien één keer een update gehad. (na installatie)
Goed beeld bij film, bij live sport lijkt het wel alsof je door een dubbele beglazing kijkt.
Naast de bekende logo's zie je dan al flikkerend een tweede logo en bijvoorbeeld tour de France naast het gezicht hetzelfde effect.
Bij documentaires zijn vaak de beelden en ondertitels vervormd alsof ze/het in ijs drijft.
Heb spijt van deze aankoop.

F. van't Sand 07-04-2021

Groot scherm, mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Ik vind het een prima tv . Aangeschaft omdat bij deze tv de kleuren niet kunnen inbranden. De kleuren zijn ook heel helder en scherp.

Jaap 24-01-2021

Mooi TV met schitterend beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Nadat mijn oude Samsung curved TV door bliksem inslag stuk was gegaan heb ik deze Qled \TV van Samsung bij EP. Beerepoot gekocht . Eerst vele recenties gelezen en toen maar besteld omdat de winkels dicht zijn kon ik niet eerst kijken of het zou bevallen. Maar nadat TV geleverd was en deze aan de muur was opgehangen in no time, kon ik eindelijk zien of het mijn verwachtingen waar zou maken.
Het is echt indrukwekkend wat een verschil dit weer is met de oudere generaties TV , zeker omdat deze alles naar 4K opschaalt . Haarscherp en mooi helder beeld . Het geluid heb ik via de ARC HDMI gekoppeld aan mijn Sony versterker wat automatisch bediend wordt simpel met de Samsung afstand bediening. Deze is heel klein en alles gaat via het scherm, maar dat is even wennen. Wel makkelijk omdat je de kanalen vanaf het scherm kan opzoeken en niet meer van een volgepropt apparaatje . Het weegt ook niks . Verder moet ik nog wel het een en ander uitzoeken, maar eenmaal aangesloten is het plug en play. TV voelt zeer degelijk aan en is dan ook 21 KG zonder standaard. Geen last van reflexies in het scherm . De 55 inch is groter dan mijn vorige TV, maar absoluut niet te groot. Het geeft nu echt wel een bioscoop ervaring.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Makkelijke bediening
  • Veel aansluit mogelijkheden
  • Makkelijk op te hangen

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Karel 27-10-2020

Heerlijk groot scherm met uitstekende kleuren en scherpte...

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

De prijs van dit apparaat is het meer dan waard... veel leuke functies en te besturen met de smartphone...
bovendien is de installatie een fluitje van een cent.

Pluspunten

• mooi beeld
  • snelle verwerking

RubenB88 10-08-2020

Genieten van TV kijken

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Inmiddels zijn wij een aantal weken de trotse eigenaar van de Samsung QLED QE55Q90T. Bij het uitpakken merk je gelijk al dat je een premium televisie hebt gekocht. Een mooie strakke televisie met ontzettend smalle bezels en een mooie donker aluminium omlijsting. Ook wordt er een strakke (en enorm zware) zwart metalen voet bij de televisie geleverd. Alles aan deze televisie voelt robuust en kwalitatief aan. Iets wat je ook mag verwachten voor een televisie in deze prijsklasse. Het installeren van de televisie ging verder zeer eenvoudig met de duidelijke stappen waar de televisie je doorheen loodst. Na deze snelle installatie kon het televisiekijken dan echt beginnen., Zodra je in het normale menu bent, herkent de televisie zelf al welke apparaten je aangesloten hebt en komen deze als losse tegels naar voren in het gebruiksvriendelijke menu van de Samsung televisie. Daarnaast zijn veelgebruikte standaard apps zoals Netflix en YouTube al voorgeïnstalleerd op de televisie en klaar voor gebruik. Als je dan echt klaar bent om televisie te gaan kijken vallen direct de mooie heldere kleuren van de televisie op, voor ons was het een enorme stap vooruit van een budget Samsung televisie naar een premium 4K toestel. Vooraf hadden wij nog wel zorgen of ze QLED ook wel echt het mooie zwart zou kunnen laten zien, iets waar de OLED televisies bekend om staan. Maar nu weken later heb ik nog geen enkele keer last gehad van het feit dat deze televisie niet zo mooi zwart zou kunnen weergeven als een OLED van bijvoorbeeld LG. Samsung lijkt wat mooie trucjes toe te passen en lijkt daarmee niet onder te doen voor de OLED's! Ook hangt onze televisie in een erg zonnige ruimte, vrijwel naast het raam. Met onze vorige televisie moesten we al bij een beetje zonlicht vaak de gordijnen dicht doen. Dankzij de hoge helderheid en een speciale anti reflectie coating die in deze tv gebouwd zitten is zelfs bij zonnig weer het ontzettend goed televisie kijken op deze televisie. Het is niet zo dat je totaal geen reflectie meer ziet, maar er treedt een soort zwak regenboogeffect op op het scherm waardoor je alles toch blijft zien ondanks het felle zonlicht. iets waar wij ontzettend blij mee zijn en heel prettig vinden werken. Al met al zijn wij nu na een aantal weken ontzettend blij met onze televisie, een duidelijk menu, mooie kleuren en hoge helderheid. Maar als we een minpuntje moeten noemen, dan is het misschien wel de enorme hoeveelheid instellingen. Misschien zelfs iets te veel...

Pluspunten

• Premium Gevoel
  • Prachtig beeld
  • Eindeloze opties

Minpunten

• Misschien zelfs iets te veel opties

Marc De Mil 17-07-2020

Samsung 55Q90T

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Gewoon de Max , bediening gebruiksgemak fantastisch beeld zwartwaarden zijn top ,liefst combineerbaar met sonos arc en sub Dan is alles af ook het nog meer gebruiksgemak

Fabjee 14-07-2020

Samsung haarscherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

De televisie was erg makkelijk geïnstalleerd de monteur was zo klaar. Alle externe apparaten werken op de tv vind de afstandsbediening waar je alles mee kan. Het beeld is echt super scherp geluid gebruiken we niet want we hebben een soundbar. Afstandsbediening reageert erg snel. De schilderij stand vind ik een hele leuke en mooie optie. Hiervoor hadden we ook al een Samsung tv maar deze overtreft echt alles qua helderheid.
De afstandsbediening werkte niet goed met het t mobile kastje is monteur voor langs geweest super service. Heb nu ook de app op mijn telefoon zodat ik de tv kan bedienen met mijn telefoon werkt super. Vanuit elke hoek heb ik super mooi beeld en als hij uit staat is het een mooi schilderij met de ambulant mode. De kabels zitten netjes weg gewerkt achter de tv zie je niks van. De smart functie dat de tv zich aanpast naar de hoeveelheid licht in huis en het geluid harder of zachter zet naarmate er meer of minder geluid is vind ik ook echt super. Er worden hier vaak spelletjes via de tv gespeeld met doel computer en ook dat geeft een super beeld
Kortom een erg fijne mooie tv.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Handige afstandsbediening
  • Spraak functie

Sharkynl 13-07-2020

Haarscherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Heb deze tv nu zo'n 5 weken in huis. Het eerste wat ik gedaan heb is de kleurinstellingen aanpassen. Heb gebruik gemaakt van de volgende website https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/q90t-qled/settings. Hierdoor komen de kleuren nog mooier op het scherm. Voor mensen die geen zin hebben om alle instellingen aan te passen kun je ook de beeldinstellingen alleen op film stand zetten. De kijkhoek is prachtig!

Ik maak veel gebruik van de apps op de tv zoals youtube, disney+, netflix en nlziet. Ook gamen doe ik veelvuldig op de playstation 4. Met de speciale gamemode instellingen heb je zo goed als geen input lag. De playstation wordt vanzelf gevonden zodra die verbonden is en de game instellingen worden dan automatisch geactiveerd.

De ambient mode werkt ook erg goed. Je kunt hier kiezen uit een aantal standaard achtergronden zowel stilstaan als bewegend, maar je kunt ook je eigen foto's met een lijst op je tv afspelen als de tv uit staat. Hierdoor kijk je niet naar een zwart scherm. Door middel van de app in android kunnen je gemakkelijk foto's naar je tv sturen.

De tv is ook te koppelen met de Google Home.

Al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker!

Pluspunten

• brede kijkhoek
  • hdmi 2.1 poort
  • ambient mode
  • groot aanbod apps
  • speciale gamemode voor consoles

Minpunten

• maar 1 hdmi 2.1 poort
  • geen one connect box
  • geen no gap wallmount mogelijkheid

Peter Pop 10-07-2020

Aanwinst in ons huis

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

De Samsung Qled 4K QE5590T is een aanwinst bij ons in huis. De installatie ging heel soepel en snel, de televisie herkende bijna alle externe apparaten meteen. Het instellen van de kleuren en geluid gaan ook heel soepel, zelf gebruiken we er een soundbar bij omdat we dit toch mooier geluid vinden dan vanuit de televisie zelf. De kabels kan je ook allemaal mooi wegwerken Het instellen van de afstandbediening voor onze andere apparaten was een fluitje van een cent. De sneltoets naar netflix is ideaal de andere 2 sneltoetsen zijn overbodig en jammer dat we deze niet zelf kunnen instellen. De resolutie van het scherm is super nog nooit een tv gehad met zo een scherp display. Portret functie heeft voor ons weinig toegevoegde waarde maar ik kan me voorstellen dat andere gebruikers hier heel blij van worden want het beeld is super scherp. De kijkhoek van de tv is erg goed en vanuit iedere hoek even scherp, of je nu op de bank zit of schuin kijkt vanuit de keuken ik zie geen verschil. Ook tijdens het gamen blijft de tv haarscherp en geen reflecties van buitenaf. Al met al zijn wij super tevreden met de televisie!

Pluspunten

• installatie
  • scherp beeld
  • design
  • kijkhoek

Minpunten

• afstandsbediening

Buurman 10-07-2020

Fantastische TV!

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Na lang wikken en wegen tussen QLED en OLED als vervanger voor mijn 5 jaar oude 4K tv kreeg ik de mogelijkheid om deze Q90T een tijd te proberen alvorens hem eventueel definitief aan te schaffen.

Na het uitpakken zijn de eerste indrukken erg goed, een mooi strak scherm, zeer kleine bezels rondom en de tv is omgeven door strakke aluminium profielen. Aan de achterkant, in tegenstelling tot nagenoeg alle OLED’s, geen ‘blok’ met elektronica aan de onderzijde en een superdun fragiel ogend paneel aan de bovenzijde maar de tv is overal grofweg even dik. Alle aansluitingen op de stroomvoorziening na zijn zijdelings geplaatst, dus geen uitstekende connectoren wat het ophangen vergemakkelijkt. De poot is degelijk en er zijn gleuven aangebracht in zowel de achterzijde van de tv als de poot die bedoelt zijn om je kabels in weg te werken, dit werkt prima.

De tv aansluiten was een fluiten van een cent, en nadat ik per abuis m’n soundbar op een niet ARC ondersteund HDMI poort had aangesloten kreeg ik zelfs de melding op welke HDMI poort ik hem wel moest aan sluiten. HDMI-CEC en ARC werken erg goed met de Soundbar (Samsung), Ziggo Mediabox Next en een nVidia Shield TV, zowel kwa bediening als doorgave van het geluid. De afstandsbediening oogt goed, voelt degelijk en werkt prima, valt verder niet zoveel over te melden behalve dat ik afentoe de cijfertoetsen mis. De tv laat zich vlot en intuïtief bedienen en ik ben niets storends tegengekomen

Vervolgens het belangrijkste, hoe is het beeld? Ik gebruik de beeldsetting ‘Standaard’, Warm ingesteld, Local Dimming op ‘Hoog’ en veel interpolatie zaken uitgezet (persoonlijke voorkeur). Het beeld spat vervolgens van je scherm in zowel SDR als HDR, de kleuren zijn top en het valt op hoe fel hij kan. De zwartwaarden zijn ook echt top en icm de hoge helderheid is het contrast fantastisch. Voorgaande generaties tv’s lijken ‘grijs’ in vergelijking met deze tv. Verder valt op dat de reflecties echt een stuk minder zijn, wat fijn is in lichte ruimtes.

-Applicaties: Netflix, Disney, enz. Alles is er en het werkt naar behoren.
-Ambient Mode: Werkt goed en kan voor menigeen zeker van toegevoegde waarde zijn. Persoonlijk zet ik de tv liever uit wanneer er niks gekeken wordt ivm de stroombesparing.
-Het stroomverbruik is lager dan de vorige tv ondanks hetzelfde formaat en resolutie

Al met al, ben ik heel erg blij en tevreden met deze tv en ga ik niet voor een OLED en blijf ik mooi bij deze QLED. Zeker in een lichte ruimte prefereer ik deze QLED. Well done Samsung!

Pluspunten

• Kleurweergave
  • Lichtopbrengst
  • Zwartweergave
  • Werkt goed samen met andere apparaten
  • Reflecties

Minpunten

• Prijs?

rogier81 22-06-2020

Geweldige beleving

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

De tv is keurig geleverd en was zeer eenvoudig te installeren, zeg maar plug and play. Als ik kijk naar de uiterlijk van deze tv was ik direct blij met het strakke ontwerp van zowel de Tv als de voet. Uiteraard is het mogelijk om de TV aan de muur te bevestigen en dan ziet het er helemaal strak uit. De afstandsbeding is klein en compact en je bestuurd alles met maar een paar knoppen. Waar ik over verrast was dat bij de vorige generatie 90T TV's er een aparte media box was die je in de kast kon zetten met een dun draadje naar de TV. Helaas is dit e nu niet meer een moeten alle kabels weer achter in de TV. Bij de eerste beelden zag ik het direct, deze tv geeft een prachtig beeld. Om de TV direct op de proef te stellen heb ik via YouTube een 8K film opgezocht en hier kwam echt de kwaliteit van deze TV naar boven. Heldere kleuren, soepele overgang en je ziet elk detail op het beeld verschijnen. Maar ook de normale TV via de kabel geeft een prima beeld. Soms zie ik bij kabel TV wel wat minder heldere beelden en ik ben er nog niet uit of dit de kabel is of de TV. Al met al is de eerste ervaring super ! heel erg blij met het ontwerp, het gebruiksgemak en de beeldkwaliteit. Gaming met deze tv is ook een hele nieuwe ervaring. Of je nu een spel hebt met veel heldere kleuren of een donder spel in de duisternis, je ziet echt perfect do contrasten en diepte. De TV schakelt automatisch over naar de game modus waar waar door beelden nog soepeler overgaan. Voor het eerst kan ik nu de getallen zien op het stuurtje van de F1 auto. zoals al eerder aangeven is het een hele prettige en makkelijk te gebruiken afstand bediening. Met gemak schakel je van kabel TV naar Netflix, YouTube, Apple TV of andere film kanalen. Ook hier blijft het beeld zeer zuiver (natuurlijk ook wel afhankelijk van de streaming dienst) Zeer groot plus punt is ook hoe eenvoudig je beelden van je telefoon kan delen op de TV. Samen wat foto's kijken vanaf je telefoon of een grappig filmpje het verloopt allemaal erg soepel en gemakkelijk.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Gebruiksgemak

ciffie 28-05-2020

QLED, gewoon LED voor een belachelijk hoge prijs

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Wij hebben deze tv eind april gekocht. En na 2 dagen kijken hadden we al zoiets van " wat is de meerwaarde van QLED? Ons oude Philips tv van 10 jaar oud is scherper en kleurrijker dan deze tv van bijna 2500 euro". Aangezien ik vele goede verhalen had gelezen en gehoord, met name de anti-reflectie van deze tv en de mooie kleuren, heb ik deze tv gekocht om leuke avonden te beleven tijdens de corona-tijd. Afgelopen jaar mochten wij een OLED testen, zo waanzinnig mooi, maar door de reflectie van buitenlicht in scherm ben ik toch voor de Samsung gegaan. En dit had ik beter niet kunnen doen. Al bij het uitpakken schrok ik, wat een lomp ding is dit. Tv-voet van zwaar plastic, zo komt het scherm veel te hoog hangen. Het scherm was nog dikker dan onze oude 10jarige tv! Gaat Samsung niet met zijn tijd mee (zeker als je het vergelijkt met OLED schermen)? Al vanaf 1e seconde op tv-meubel ergerden wij ons aan de grote voet onder de tv, echt afschuwelijk om dit plastic te zien. En als je een voet hebt is het oneconnect box ook onzin. Deze is leuk voor als je de tv ophangt, maar op een voet heb je er eigenlijk niks aan. Tv aangezet en avondje mee spelen. Maar het spelen werd ergeren. Wij hebben de Ziggo Next, ik had hele hoge verwachtingen met beeldkwaliteit. Maar direct viel ons 1 ding op, de antireflectiescherm is soort rozig. En die rozige kleur blijf je zien. Sneeuw in een film is niet wit, het is rozig. Kleuren spatten verder wel van het scherm, maar niet wat ik van verwacht had. Met name groene kleuren waren vaak onnatuurlijk! Dan maar de dvd speler bekijken. En eigenlijk hetzelfde, wij vonden het geen wow-effect, ook niet bij blue-ray. Netflix en Disney gaf meer wow-effect, maar wij bleven ons ergeren aan de onnatuurlijke kleuren. Alles hebben we opnieuw ingesteld, wij vonden de kwaliteit gewoon tegenvallen, OLED is gewoon 1000 keer beter! Heb nog contact gehad met Samsung, maar zij zeiden dat alles goed stond. Een voorbeeld van onnatuurlijke groene kleuren was bv bij een oorlogsfilm. De legerkleuren kwamen niet over met de echte kleuren, het leek soms een koperkleur! Wat ons ook ergerde was dat bij een nieuwsuitzending de Samsung tv zelf maar besliste dat achtergrond iets waziger gemaakt moest worden. Misschien zagen wij het verkeerd, maar bomen werden ineens soort wazig. Het leek alsof de processor zijn eigen leven had. Maar bv bij de film Der Untergang viel het ons op hoe onscherp het beeld werd. Zelfs in bioscoop-stand bleef het onscherp. En ook weer die rare groene kleuren, soort koperkleur.
Het geluid van deze tv was wel erg goed. Al was object tracking sound beetje onzin. Wij merkten maar weinig verschil, je kan beter surround erop zetten. Ook is het energieverbruik best hoog met klasse B. Onze oude tv had zelfs beter met A+, 10 jaar oud! Dit merkten we al snel aan energieverbruik, deze was in de 2 weken van gebruik van deze tv stukje hoger dan alle jaren ervoor. Na 2 weken waren we deze Samsung tv zo zat dat we de winkel hebben gecontacteerd om deze om te ruilen voor een OLED tv (waar we nu echt superblij mee zijn). Voor ons nog steeds onbegrijpelijk dat mensen enthousiast kunnen worden over deze Samsung tv's, veel te dikke schermen, lompe voet, onnodig one-connectionkast als je tv op voet staat, geen wow effect. Jammer maar helaas.

Pluspunten

• geluid
  • aansluiten

Minpunten

• schermdikte
  • rare roze waas door anti-reflectiescherm
  • groene kleuren niet mooi
  • beeld soms onscherp
  • lompe ouderwetse voet

mooihoor 20-06-2020

Dit is een fake-review !

ciffie 21-06-2020

Fake review? Nou echt niet, ik heb deze tv echt gehad en zo ervaren...

mooihoor 21-06-2020

Ten eerste,.. hoe kun je nu zeggen dat de tv te hoog "HANGT" vanwege de voet ? Hij hangt toch niet..
Als je tv meubel dezelfde kleur heeft als de voet.. dan valt de voet uit je beeld weg.. En zweeft het beeld in de lucht. Of je geeft de voet op een of andere manier de kleur van je meubeloppervlak.
EN hoe kun je nu klagen over de one-connect box,.. De Q95T is bedoeld voor mensen die de tv ophangen of veel externe bronnen willen aansluiten en/of wisselen.. dus niet altijd achter de tv willen rommelen.
Diegene die niks te wisselen hebben of de tv niet ophangen... kopen de Q90T i.p.v. de Q95T. Precies dezelfde tv maar dan zonder one-connect box en een stuk(je) minder (te) duur.
Wat betreft kleuren.. De 2020 modellen worden als nog meer realistisch gereviewed dan de 2019 modellen.. Dus, de vraag is of je wel de standaard of filmmodus had ingesteld..

ciffie 21-06-2020

Ik laat mij niet vals beschuldigen. Ben je zelf van Samsung? Dit is onze review, zo hebben wij deze tv ervaren. De Q95 is een 2020 model, daarom hadden wij deze gekocht, nieuwste van het nieuwste. Alles wat in de review staat klopt. De voet is van goedkoop plastic, is alleen handig als je soundbar eronder kwijt wilt. Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar meer plezier met deze tv.
Wij hebben nu gelukkig de nieuwste LG oled tv en zijn vreselijk blij met deze tv.

HereIsTom 03-01-2021

Helemaal eens met je review, gelukkig konden wij ‘m nog omruilen en gekozen op advies voor een Sony AG9 OLED Android TV, wat een verschil met Samsung.
Volgens mij wordt Samsung gewoon gehypet, mensen schrijven maar wat omdat ze geen betere TV hebben gehad.
Maar als je de Sony AG9 vergelijkt met een Samsung zie en hoor je een verschil van dag en nacht.
Voor ons geen Samsung meer!

Sonnyboy 29-03-2021

Ik las ook dat je overgegaan bent op Lg Oled. Zo'n slechte ervaring met LG en Oled. Nooit meer. Binnen 1 jaar nieuw panel , onder garantie prima. Na exact 3 jaar hetzelfde probleem, maar nu reparatiekosten van 665 euro. En dan mocht ik van geluk spreken dat ik een coulance kreeg van LG, anders waren de kosten 1250 euro geweest. De OLED c7v ligt nu bij het grof vuil. Ik hoop dat je dit bespaart blijft.

ilankroonenberg 15-08-2021

Haha, wie neemt deze review ook serieus??

"Al vanaf 1e seconde op tv-meubel ergerden wij ons aan de grote voet onder de tv,"
Je weet toch wat je koopt voor je het besteld?

ilankroonenberg 15-08-2021

Oja, en je wist toch dat er een one connectbox bij zat?
Heb mijne al 2 weken (EN JA onderzoek gedaan voor ik het kocht) en zeer tevreden mee, en ik werk niet voor Samsung :P

Freek 03-02-2021

Helemaal blij met onze nieuwe TV (de Samsung 75Q95T)

Geschreven voor: Samsung QE75Q95TAL 2020 QLED

Wat een prachtig toestel! Aan de muur gehangen met de NoGapWallmount. Bewust gekozen voor de 75 inch. Was eerst niet van plan zoveel uit te geven aan een nieuwe televisie (er hangt een behoorlijk prijskaartje aan). Maar Samsung had een cash-back actie lopen, en dankzij de mooie aanbieding van PlatteTV ben ik over de streep getrokken. Prettig is ook dat PlatteTV op de site van Samsung wordt genoemd als dealer. Dat geeft een geruststellend gevoel. Op vrijdag gekocht, maandag al in huis. Combi-aankoop met de bijpassend soundbar. Een echte bioscoopervaring!! Een fraaie metalen afstandsbediening. Met verrassend weinig knoppen. Je moet even de functies begrijpen, maar functioneert goed! Slim over nagedacht. Misschien één minpuntje: het lukt nog niet om met de Samsung afstandsbediening de KPN-box aan te zetten. Nog een tip, of beter TIP: Als het past in je interieur, maak dan de muur waar de TV hangt zwart. Dan valt de TV overdag veel minder op.

Pluspunten

• Geweldig scherp beeld
  • Prachtig geluid in combinatie met de Sounbar
  • Vlakke montage tegen de muur met de NoGapWallmount
  • TV aan: automatisch wordt de Soundbar geactiveerd
  • Het menu is super eenvoudig

Bloem 24-12-2020

Binnen 4 weken kapot.

Geschreven voor: Samsung QE55Q95TAL QLED

Prachtige TV, hij had mooi helder beeld. Helaas binnen 4 weken al kapot.
Wij zelf denken dat de connect box het heeft begeven.
Volgende week komt er een reparatie dienst kijken .
We hopen dat de after sales service goed is. Want dit is niet echt aan te bevelen.

Minpunten

• Zeer snel defect

Anoniem 07-10-2021

Verbazend smooth

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Eerste dagen stand neergezet en opties getest. Na dat opgehangen hadden was instant dat juiste besluit hadden genomen. Was ook direct betere kwaliteit en snelheid dan vorige tv. Verschil van dag en nacht

Murmillo 04-10-2021

Top tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Enorme verademing met zijn 120hz en schitterend beeld. Zwart is zwart en wit is wit. Onlangs er een JBL 9.1 soundbar bij gekocht en het feest is compleet. Super strak.

Behanm 29-09-2021

Top aankoop.

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

TV bevalt heel erg goed, Familie en vrienden zijn ook gaan halen, prachtige beeld en geluid. Zeer tevreden. Echte aanrader.

Nimwegen 28-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Wij zijn zo tevreden over de Samsung tv wat een goede keus het model is van 2020 geen spijt van wij hebben best wel een tijdje moeten sparen om zo’n mooie televisie te kopen onze vorige was ook een Samsung die was inmiddels al 13 jaar oud ,zelf deze Samsung doet het nog uitsluitend zo’n vertrouwd MERK.

Gijs H 28-09-2021

Top kwaliteit beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Super mooi beeld en echt chill met die one invisible kabel hierdoor kan je hem makkelijk wegwerken. Kleine verbetering zou zijn dat die iets dunner mag.