Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Beste deals -11% Laagste prijs ooit!
  • Best Reviewed dec 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 75 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Alvw72 14-10-2021

Goed beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Uitstekend systeem met goede beeld en geluid kwaliteit. TV kijken over de app zonder extra randapparatuur

Anoniem 07-10-2021

Verbazend smooth

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Eerste dagen stand neergezet en opties getest. Na dat opgehangen hadden was instant dat juiste besluit hadden genomen. Was ook direct betere kwaliteit en snelheid dan vorige tv. Verschil van dag en nacht

Murmillo 04-10-2021

Top tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Enorme verademing met zijn 120hz en schitterend beeld. Zwart is zwart en wit is wit. Onlangs er een JBL 9.1 soundbar bij gekocht en het feest is compleet. Super strak.

Behanm 29-09-2021

Top aankoop.

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

TV bevalt heel erg goed, Familie en vrienden zijn ook gaan halen, prachtige beeld en geluid. Zeer tevreden. Echte aanrader.

Nimwegen 28-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Wij zijn zo tevreden over de Samsung tv wat een goede keus het model is van 2020 geen spijt van wij hebben best wel een tijdje moeten sparen om zo’n mooie televisie te kopen onze vorige was ook een Samsung die was inmiddels al 13 jaar oud ,zelf deze Samsung doet het nog uitsluitend zo’n vertrouwd MERK.

Gijs H 28-09-2021

Top kwaliteit beeld

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Super mooi beeld en echt chill met die one invisible kabel hierdoor kan je hem makkelijk wegwerken. Kleine verbetering zou zijn dat die iets dunner mag.

Ruud Zuidplas 14-09-2021

Betrouwbare en slimme koop

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Geweldige tv voor het geld! Simpel te bedienen, goed geluid, helder en scherp beeld. Én maar 1 draadje naar de tv, zo staat het nóg strakker tegen de muur.

Natapel 12-09-2021

Kristalhelder beeld

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Mooie snelle en kristalheldere televisie wat een genot is om naar te kijken. Tot in de kleinste details haarscherp beeld. Genoeg Aansluitingen en geen zichtbare snoeren meer.

Brinky86 31-08-2021

Super beeld

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Onwijs helder beeld. Zwart is echt zwart en geen vervaging rondom het zwart.
Lijst eromheen ook mooi afgewerkt net als de voet. Deze is ook mooi hoog. Feit dat er maar 1 kabel naar de TV hoeft is perfect en maakt deze TV een complete en goede keus. Ook de weerspiegeling is nihil staat tussen 2 grote ramen en geen hinder van.

MarcelK1969 29-08-2021

Ongelofelijk gewoon

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Alles is gewoon prachtig, beeld, geluid, afstandsbediening etc
2 kleine minpunten ten opzichte van mijn vorige Samsung tv’s
1:afstandsbediening
2:voice control geen NL

Saskane 22-08-2021

Scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Geweldig mooie tv. Scherp beeld en mooie kleuren. Makkelijk te installeren. Gemakkelijk in gebruik. Nog geen negatieve dingen gevonden

DavidRMuller 18-08-2021

Perfecte aankoop

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

We hebben de Samsung 65q95tal al een paar maanden in ons bezit. De kleuren en het beeld zijn super strak en prachtig om te zien. Ook maakt deze TV het spelen van spellen veel leuker. Zit trouwens ook een goed geluid in de Samsung TV en heeft een mooi design. Al met al een topmodel

Kraaie1971 15-08-2021

Bijna perfect

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Ik heb hartstikke mooi beeld en de combinatie tussen de soundbar en televisie dmv Q-Symphony werkt ook mooi, maar wat ik niet snap is dat ik een sleep heb achter een object dat iets sneller door het beeld gaat. Bv, raceauto of schaatser.ik heb toch echt 4K internet en een 100hettz TV.
Dit vind ik wel storend anders zeker overal 5 ☆☆☆☆☆

BennieB 12-08-2021

Super vet beeld zonder reflectie

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Na de 55 inch toch maar een 65 inch gekocht , heel belangrijk is dat er nagenoeg geen reflectie in het beeld zit terwijl het naast het raam staat. We hebben het aan de muur hangen anders staat het te ver van de muur af en de poot vinden we erg lelijk. De one box connectie is top, een dun draadje over de muur en de rest wordt aangesloten in het kastje waar de box in geplaatst is. Afstandsbediening erg handig vinden we en installeren is kinderspel , gaat bijna vanzelf , lekker snel en een super strak mooi beeld vooral met de formule 1 .
Kortom een echte aanrader

Bob R 09-08-2021

Zwart is echt zwart, maar ook licht is echt licht

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Ik zocht een tv die zowel de donkere als lichtere beelden goed weergeeft. Bij dit toestel lijkt me dat goed gelukt.
Mijn vorige Samsung is heel oud geworden, dus ik geloof wel dat op de lange termijn het goed zit.

Visser1962 07-08-2021

Mooi duidelijk beeld

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Ik heb weinig aanmerkingen wij zijn super tevreden met onze tv mooi beeld mooi geluid en zeker een mooi formaat beeldbuis

Jaro 67 07-08-2021

Super scherp beeld.

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Wij zijn heel tevreden over de Samsung Qled . De aansluiting via de connectbox is ook een super uitvinding nog maar 1 dun kabeltje en de rest is gewoon weggewerkt.

KelmC 30-07-2021

Super mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Heb er totaal geen verstand van maar is een beetje aangepraat maar ik ben fan!
Hele mooie kleuren en alles gaat lekker snel, goeie apps.......top tv!

Selkelem 30-06-2021

Prima televisie

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

De televisie bevalt prima. Het beeld is uitstekend, door zelf nog wat beeldinstellingen aan te passen ben ik uiterst tevreden. Dank zij de aansluitbox is het gedoe met zichtbare kabels naar de tv, verleden tijd. Andere componenten zijn super makkelijk aan te sluiten. Het geluid is voor mij prima. De TV is zelf prima in te stellen. Ik heb een prima koop gedaan.

Ruud 27-06-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE85Q95TAL 2020 QLED

Ik had deze tv al bij verschillende mensen gezien en was zo onder de indruk dus nu zelf aangeschaft nog geen spijt van mijn keuze.