Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

John 23-01-2021

Goede kleuren spectrum

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

SAMSUNG is van ouds befaamd met z'n colour enhancer, de kleuren worden perfect aangenaam weergegeven. De min punten,: geen hoofdtelefoon, audio output aansluitingen, wel optisch. USB video formaaten zijn beperkt, o.a. geen HEVC , geen DOLBY ATMOS en VISION. Video afspelen van een USB disc heeft een beperkte functies.

Pluspunten

• kleuren zijn fantasitisch
  • goed contrast en kijkhoek

Minpunten

• video formaten matig
  • geen hoofdtelefoon aansluiting
  • geen audio tulip output
  • afstandsbediening is erg klein

Anoniem 19-06-2021

Leverancier niet correct El Vidas

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Heb bij El Vieze deze besteld.
Betaald € 629,-
Krijg de QE50Q65T voor € 599,-
Bel op wegens niet niet juiste televisie.
Eerst geen resultaat, toen gezegd dat mijn betaald bedrag alleen op de juiste televisie van toepassing.
TIJDENS TWEEDE TELEFOONGESPREK VERBROKEN, TERUGGEBELD NIEMAND NEEMT MEER OP, TERWIJL NOG LANG OPEN MOET ZIJN.

BEN NIET BLIJ MET EL VIDAS!
P.H. ROESKE.

Samsung 50Q65T (2020) 28-07-2020

Wat een belevenis!

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN 2020 QLED

De Samsung 50Q65T (2020) Wij hebben ondertussen alle tv's, spelers, telefoons en tablet van Samsung. Supersnel connected en direct kijkplezier. Gebruiksgemak is geweldig. Prachtig beeld, qua kleur en helderheid. Heel klein randje er langs, ook heel prettig.

1 Maar: de pootjes er onder. Niet om aan te zien! Heel lelijk plastic driepootje, mat kunststof. Gelukkig hadden wij besloten om het scherm op te hangen - anders hadden we een ander model uitgezocht. Die pootjes doen echt af aan het geheel. Daarom geen 10 van ons.

Anoniem 30-10-2020

Niet echt tevreden

Geschreven voor: Samsung QE58Q60TAS 2020 QLED

Op de tv lijkt folie los te zitten, contact met Samsung opgenomen of dit nu folie is of het scherm
Voor mij een miskoop na al jaren Samsung tv lief hebber te zijn

Pluspunten

• Groot scherm helder

Minpunten

• Scherm folie lijkt er los op te zitten

Roan52 22-08-2021

Televisie is niks mis mee heeft uitstekend beeld.
De folie op het scherm is alleen aangebracht voor bescherming van het scherm.
Thuis moet de folie verwijderd worden.

Ronald 31-05-2020

QE43Q64T

Geschreven voor: Samsung QE43Q64TAS 2020 QLED

Was aan twijfelen om oude type te kopen (QE43Q64R) maar omdat de PQI bij het vernieuwde model zoveel hoger ligt toch voor deze gekozen. Geen spijt van, prachtig beeld op dit 43 inch scherm, op een groter formaat weet ik niet of het net zo mooi zal zijn, dan is 50hz waarschijnlijk toch te weinig. De kleine afstandsbediening vind ik erg mooi en werkt ook prima. TV voldoet aan de verwachtingen maar mag ook wel voor die prijs.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Mooie en prettig werkende afstandsbediening
  • Voldoet aan verwachting

Minpunten

• Best prijzig

Anoniem 17-08-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN 2020 QLED

Als jullie op zoek zijn naar een nieuwe tv raad ik jullie aan om naar bcc te gaan. Ze zijn behulpzaam en adviezeren goed. We zij uiteindelijk op een samsung Qe50q65t uitgekomen. De tv, telefoon en tablet van samsung aan elkaar gekoppeld . De tv staat nu een dag, maar wat een genot! Super scherp beeld met prachtige kleuren. Een film kijken of een natuurdocumentaire is een geweldige ervaring. Het geluid is ook echt goed!

Pluspunten

• Mooie heldere kleuren
  • Geluid is prima
  • Rustig kijkplezier
  • Makelijk te installeren

Anoniem 20-10-2021

Gewoonweg fantastisch beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Vanaf dag één een fabuleuze ervaring, wij hadden een lg plasma maar dit valt in het niets qua beeld, gevoel, snelheid en kijkervaring.

IDDB 19-10-2021

Uitstekend beeldscherm!

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Het is een geweldig beeld dat rustig aan de ogen blijft gedurende lang tijd. Een simpel maar mooi strak design. De voeten zijn helaas van plastic grijs en maakt het goedkoop. Als er veel zwart in de film of programma voorkomt dan is het soms moeilijk om te volgen wat er zich afspeelt, het beeld heeft dan ook wel last van reflectie van lampen in huis. Geluid is prima zonder extra speakers aan te sluiten. Prijs kwaliteit verhouding is geweldig!

Anoniem 17-10-2021

Snel en strak helder beeld

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Uitstekend , alhoewel ik wel moet wennen aan de afstandsbediening, fijn is ook de hulp die je krijgt en uitleg over hoe de afstandsbediening bediening werkt, tijdens swappen.

Pim v 14-10-2021

Super beeld

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Mooie TV en super beeld, ik ben wel gelijk in de aankoop van de App voor op m’n telefoon als remote getrapt voor de remote en daar kan je echt geen zak mee, zonde van je geld niet doen dus… dat is wel een teleurstelling

peter de r 08-10-2021

jammer van beperkte apps

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

TV is prima, maar het gebrek aan goede media speler is heel jammer. 90 % speelt niet af zodra er een ondertiteling gekozen wordt bij MKV's van NAS server. Dat is veel beter met Android toestellen.

barnie 07-10-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Over het algemeen goed, had er iets meer van verwacht. Ik vindt de beeld en kleurinstellingen moeilijk aan te passen en het beeld niet veel mooier dan onze oude TV.

Anoniem 07-10-2021

Beste kwaliteit prijsverhouding SMART TV QLED

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Innovatieve smart TV met ongelooflijke hoge kwaliteit van Beeld. Het is een zeer plat model met een minimale rand om het scherm wat het kijk gemak echt ten goede komt.

DennisMa 06-10-2021

Simply great!

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Simply great! Geweldige beeldkwaliteit en alle apps werken perfect! Groot bedieningsgemak! Geweldig product door z'n eenvoud in de vele mogelijkheden! :)

Richard7 06-10-2021

Mooi beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Deze televisie nu een maand in huis en het bevalt heel goed mooi groot beeld goed geluid voor zo een platte televisie.

DennisS78 03-10-2021

Zeer positief!

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Wat een waanzinnige tv is dit. We zijn van 43 inch naar 50 gegaan maar wat een mooi beeld.
Hij reageerd snel en gebruiks vriendelijk.
Mooi scherp beeld.
De afstands bediening neemt alle andere apparaten ook over. Ideaal, een afstandsbediening.
Super tv.

Anoniem 28-09-2021

perfect beeld

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

zeer tevreden over mijn nieuwe samsung beeld is perfect geluid prima was binnen 10 minuten geinstaleerd fijn grooot beeld ik ben meer dan tevreden over mijn nieuwe aankoop

Anoniem 28-09-2021

Beste tv aankoop ooit!

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Zeer scherp, zeer gebruiksvriendelijk, goed geluid al zonder externe boxen. Samsung kan dit truucje erg goed!

Georgio K 22-09-2021

Super!

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Goede televisie in de aanbieding gekocht. Voor de prijs voldoet deze boven verwachting. Mooi beeld en kan ook erg helder worden. Dit is goed in situaties met veel licht in de kamer.

Anoniem 22-09-2021

goeie smart tv

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

Een modern afstandsbediening met weinig knoppen. Kleuren van de TV is ok. Alleen wat jammer is dat er weining apps beschikbaar zijn voor de tv.