Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

We hebben voor dit product nog geen reviews

Samsung 50Q65T (2020) 28-07-2020

Wat een belevenis!

Geschreven voor: Samsung QE50Q65TASXXN 2020 QLED

De Samsung 50Q65T (2020) Wij hebben ondertussen alle tv's, spelers, telefoons en tablet van Samsung. Supersnel connected en direct kijkplezier. Gebruiksgemak is geweldig. Prachtig beeld, qua kleur en helderheid. Heel klein randje er langs, ook heel prettig.

1 Maar: de pootjes er onder. Niet om aan te zien! Heel lelijk plastic driepootje, mat kunststof. Gelukkig hadden wij besloten om het scherm op te hangen - anders hadden we een ander model uitgezocht. Die pootjes doen echt af aan het geheel. Daarom geen 10 van ons.

John 23-01-2021

Goede kleuren spectrum

Geschreven voor: Samsung QE50Q60TAS 2020 QLED

SAMSUNG is van ouds befaamd met z'n colour enhancer, de kleuren worden perfect aangenaam weergegeven. De min punten,: geen hoofdtelefoon, audio output aansluitingen, wel optisch. USB video formaaten zijn beperkt, o.a. geen HEVC , geen DOLBY ATMOS en VISION. Video afspelen van een USB disc heeft een beperkte functies.

Pluspunten

• kleuren zijn fantasitisch
  • goed contrast en kijkhoek

Minpunten

• video formaten matig
  • geen hoofdtelefoon aansluiting
  • geen audio tulip output
  • afstandsbediening is erg klein

Loes123467 20-12-2020

Fijne TV met heel veel snelle functies!

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Top hoe je snel kan schakelen tussen live TV en de apps. Leuk het schilderij modus. Zit een knop op de afstandsbediening prime time, dat gebruiken wij alleen niet maar goed wel handig als je het wel gebruikt..Al om al een topding, aanrader!

Ronald 31-05-2020

QE43Q64T

Geschreven voor: Samsung QE43Q64TAS 2020 QLED

Was aan twijfelen om oude type te kopen (QE43Q64R) maar omdat de PQI bij het vernieuwde model zoveel hoger ligt toch voor deze gekozen. Geen spijt van, prachtig beeld op dit 43 inch scherm, op een groter formaat weet ik niet of het net zo mooi zal zijn, dan is 50hz waarschijnlijk toch te weinig. De kleine afstandsbediening vind ik erg mooi en werkt ook prima. TV voldoet aan de verwachtingen maar mag ook wel voor die prijs.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Mooie en prettig werkende afstandsbediening
  • Voldoet aan verwachting

Minpunten

• Best prijzig

Anoniem 30-10-2020

Niet echt tevreden

Geschreven voor: Samsung QE58Q60TAS 2020 QLED

Op de tv lijkt folie los te zitten, contact met Samsung opgenomen of dit nu folie is of het scherm
Voor mij een miskoop na al jaren Samsung tv lief hebber te zijn

Pluspunten

• Groot scherm helder

Minpunten

• Scherm folie lijkt er los op te zitten

Semih112 27-08-2020

Tv is groot man

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

We hebben de tv moeilijk mee genomen maar heel MediaMarkt zat te kijken naar ons habaaba uiteindelijk uit de doos gehaald en is hij nu thuis we moest wat spullen schuiven maar uiteindelijk paste de tv mooi ik denk zelfs dat de buren meekunnen kijken met ons :))). (✷‿✷)

Toppie 1302 24-06-2020

Prachtige TV

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Tv nu 2 weken in huis en bevalt heel goed .
Beeld is perfect en geluid is goed .
Kunnen nu tv en internet kijken via de Wi-Fi en dat werkt perfect .
Veel beter dan onze vorige Samsung tv van 10 jaar , welke het ook prima doet .

ThomasB123 09-06-2020

Geweldige kijkervaring

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Na mijn oude samsung tv is deze qled 4k van Samsung een ware belevenis. Heldere en natuurlijke kleuren. Gecombineerd met een soundbar geeft dit een echte bioscoop ervaring. Daarnaast is deze tv zeer gebruiksvriendelijk en heb ik via wifi toegang tot vele apps. Ik ben een blij en tevreden mens!

Anoniem 05-06-2020

Geweldige Tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Super TV. Handig te installeren en geweldig mooi beeld.
Een film is net of je erin zit. Zo mooi.
Het ambiance is ook super. Zo heb je een mooie fotolijst of kunstwerk aan de muur.

Anoniem 04-07-2021

fantastische beeldkwaliteit, erg tevreden.

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Had een 43 inch plasma tv van ander merk en was toe aan vervanging. Wilde perse nu een Samsung mede doordat ik al jaren Samsung mobiele telefoons heb die ook uitstekend bevallen. Getwijfeld tussen 50 en 55 inch maar uiteindelijk toch een 55 inch aangeschaft en tot volle tevredenheid. Hangt aan de muur boven mijn tv meubel met een kabelgootje voor de kabel en staat echt geweldig mooi. Verbinden met telefoon naar tv is geweldig. Beeldkwaliteit erg tevreden over en mooie reacties van familie. Kan deze tv iedereen aanbevelen.

Harro 76 30-06-2021

Geweldige beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Top televisie met een mooi design zelfs de afstandsbediening is mooi. Beeld is vlijmscherp de apps werken perfect .

Oonzhenke 30-06-2021

Jeemig, wat kun je veel met deze tv.

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Wat een geweldige tv, ik wist niet dat er zoveel mogelijk zou zijn, zoveel apps die je kunt gebruiken, geen tv kijken? Dan maar spotify via de tv en soudbar.
Wel tv kijken maar er is niks zinnigs dat uitgezonden wordt? Dan maar Netflix, videoland of een andere streamingsdienst.
Beeld en geluid zijn perfect.

Kortom een aanrader.

Omafootball 25-06-2021

Superstrak/rustig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Wat een fantastisch , scherp, rustig, strak beeld
Erg mooi om te zien met een kleine zwarte rand! Een juweeltje in onze kamer, gaat op in het interieur!

Willem7070 24-06-2021

Mooie TV voor prima prijs

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Ik heb deze TV via het loyalty program van Samsung gekocht. De TV werd vlot geleverd en geeft een prima beeldkwaliteit. Het geluid heb ik nog mooier gemaakt met de q800 sound bar, helemaal top!

Anoniem 24-06-2021

Super TV,geweldige aankoop !!

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Geweldige tv,prachtig beeld,mooi geluid.Nog geen moment spijt van de aankoop gehad.Vind steeds nog nieuwe dingen ...

RJZijlstra 24-06-2021

Geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Het beeld is fantastisch!
En alle functies die er op staan geweldig.
Een tv voor die prijs dat is gewoon.
magnifique!

Chrisjan 23-06-2021

Je moet ook niet overdrijven hé

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Een normale afstandsbediening zou ook wel prettig zijn geweest, maar nu moet je eerst een héél boekwerk doorlezen.
En het geluid verschilt per zender, en dat is erg storend

ReneSmit 22-06-2021

Fijne tv!

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

Ik ben erg tevreden met mijn tv. Ik heb er helaas lang over gedaan om van de vele mogelijkheden gebruik te kunnen maken. De informatie hierover is standaard uiterst summier. Onlangs kreeg ik een mail van Samsung waarin alle mogelijkheden werden getoond. Deze info zou ik direct meeleveren bij een nieuwe tv. Dat scheelt een heleboel ergenis.
Voorbeelden hiervan zijn : hoe zijn appstore te gebruiken op de tv, hoe wordt een draadloze koptelefoon aangesloten etcetera.

WouterV95 20-06-2021

Perfect beeldscherm met geweldige kleuren

Super TV.
Een van de beste aankopen tot nu toe!
Heel mooi beeld, gave kleuren en alles loopt super soepel!

Jelly 19-06-2021

Fijne, heldere, mooie tv!

Geschreven voor: Samsung QE75Q64TAS 2020 QLED

mooie tv, prima beeld, mooie vormgeving, pootjes onder de tv zijn sierlijk. met hangmogelijkheid. Dus dik tevreden met dit product!