Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ton 27-10-2020

Samsung Frame QLED TV en schilderij

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Vanaf 55 inch is een TV vaak een lelijk zwart vlak. De Samsung frame voorziet in een art / fotolijst als de TV uitstaat. Een verademing. De beeldkwaliteit is goed met handige standaard koppelingen naar Netflix en Prime Video. De aansluiting naar de one connectbox is handig, alleen de oplopende warmte van de box is een probleem. Zelf opgelost met de aanschaf van extra ventilator ( amazon)
Tip: maak van alle serienummers foto’s achterzijde TV, uitgeknipte barcode doos etc. Samsung doet heel moeilijk bij aanvragen van artikelen.

Pluspunten

• Stijl
  • Beeldkwaliteit
  • Bediening en opties

Minpunten

• Warmte one connext box

P. Camerman 21-10-2020

Eenvoudig mooi!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Prachtige TV door zijn eenvoud, een echt kunstwerk tegen de muur. Met zo een zuiver beeld is 65" het perfecte beeld om naar te kijken!

Pluspunten

• Voeding en sturingen gaan door 1 dun kabeltje
  • prijs/kwaliteit
  • meer als alleen tv

Minpunten

• Tot hier toe geen

EC 03-12-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75LS03TAS 2020 QLED

De Samsung The Frame 75 inch 2020 aangeschaft met een zeer goede BlackFriday deal korting. Korting op de aanschafsprijs en ook nog 500 euro retour van Samsung. Dat maakt het aanschaffen van een dergelijke high end tv meteen een stuk aangenamer. De doos waarin de tv wordt bezorgd is enorm groot. Ik schrok er zelfs een beetje van toen de doos uit de vrachtwagen tevoorschijn kwam. Eenmaal uit de doos en opgehangen aan de muur is de tv nog steeds erg groot, maar niet te groot. Kijkafstand tot onze tv is ongeveer 5 meter. Het ophangen ging overigens erg gemakkelijk met de meegeleverde no gap walmount. Zes gaatjes boren in de betonnen muur en een deel van de walmount op de tv schroeven en je kunt de tv ophangen. Doe dit wel met minimaal drie man (of laat de tv ophangen) want de tv is zwaar en het is even zoeken naar de juiste positie voordat je de walmount goed in lijn hebt met de muurplaat. Het installeren van de tv gaat echt heel makkelijk. Op een of andere manier weet de tv zelfs mijn oude analoge Marantz receiver te herkennen waardoor ik de afstandsbediening van de tv voor mijn versterker kan gebruiken (volume). De meegeleverde Oneconnectbox zorgt ervoor dat er slechts een zeer dun optisch kabeltje uit de tv komt. De Oneconnectbox en alle kabels die hierop aangesloten moesten worden heb ik netjes weggewerkt in een kastje onder de tv. Dat is echt heel fijn, geen kabelmassa meer achter je tv meubel. Het enige nadeel van het optische kabeltje dat uit de tv komt is dat deze onder de tv uitgevoerd moet worden. In mijn geval ging dat niet omdat ik een kabelgoot in de muur heb zitten waaroverheen is gestukt. Het gaat waar het optische kabeltje doorheen moet in mijn geval zit meer in het midden van de tv. Ik hoop dat het kabeltje op termijn hierdoor niet beschadigd want nu zit het kabeltje al het ware deels tussen de muur en de tv. Het was handig geweest als er meer gleufjes waren om het kabeltje weg te werken. Over de beeldkwaliteit ben ik echt zeer te spreken. Uiteraard wel sterk afhankelijk van de kwaliteit van de content die je kijkt. Op netflix zijn wat 4K films te bekijken (via zoeken op 4k) en dan spatten de kleuren echt van het scherm. Af en toe lijkt het zelfs een soort 3D effect. Zo gedetailleerd. Tijdens gamen (in mijn geval via Stadia) komt het scherm pas echt tot leven. Supervloeiend beeld en enorm gedetailleerd. Qua beeldinstellingen heb ik uiteindelijk niets veranderd. Ik heb de intelligente modus ook aan staan. Ik heb de configuratie op www.rtings.com uitgeprobeerd maar uiteindelijk toch alles weer gereset naar de fabrieksinstellingen. Dat vind ik mooier maar dat is denk ik ook persoonlijk. De kunstmodus is een leuk detail. Het idee van een echt schilderij heb ik echter niet. Dat komt door de enorme afmetingen van de tv en omdat de tv wat lager hangt dan je een echt schilderij zou ophangen. Om echt dat schilderij gevoel te krijgen is een maatje minder groot wellicht beter. Ook helpt het in dat opzicht niet als er een tv meubel onder de tv staat en speakers ernaast. Dat heft het idee van een schilderij op. Qua geluid moet je van de tv niet teveel verwachten. Het geluid is zeker niet slecht maar als je een hifi opstelling gewend bent dan kan het geluid van de tv daar natuurlijk niet tegenop. Ik had wel wat gedoe met het aansluiten van mijn analoge versterker omdat in tegenstelling tot mijn vorige tv de Oneconnectbox niet beschikt over tulp uitgangen. Ik moest daarom een DAC aanschaffen om het geluid van de tv via mijn analoge versterker te kunnen laten lopen. Tijd voor een nieuwe versterker eigenlijk. Al met al zeer tevreden met de tv en zeker voor de prijs die ik ervoor heb betaald (750 korting)

KlompD 29-07-2021

Prachtige tv

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Ik heb al eerder een Frame gekocht, iets groter model en daar mega tevreden over. Gisteren deze binnen gekregen, wat ouder model maar alsnog prachtig aan de muur. Super blij met de kunstoptie - ik heb gewoon 1 plaat gekocht en geen abonnement bij de artstore - maar je kunt ook eenvoudig foto's vanaf je telefoon projecteren. Wederom zeer blij met deze tv.

Albert2 05-07-2021

Super mooi schilderij

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Mooie aanwinst op de muur. Geen lelijk zwart vlak, maar een mooi schilderij (look).

Het is wel goed om te weten dat er geen draai en kantelbare muurbeugels te bevestigen zijn op The Frame. Maar als je het bevestigt met de meegeleverde No Gap Wall-Mount, dan zit hij perfect strak tegen de muur.

dennisenmarije 01-07-2021

Wat een vooruitgang!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Wij hadden een 40 inch Sony Bravia, full HD. Maar we wilden toch iets kleiner en kwamen uit op deze 32 inch. Weliswaar geen 4K, maar toch is het beeld veel mooier dan de vorige full HD die we hadden. Fijn ook dat ie als een schilderij plat tegen de muur kan hangen!

Ook de afstandsbediening is lekker klein en de TV reageert er erg snel op. Ben er heel blij mee!

basil1 28-06-2021

Better than sliced bread

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

This has got to be the best invention since sliced bread, I said it and I stand by it. This TV is elegant and really brings any room together, it genuinely doesn't look like a TV when displaying art or photos. Audio and video are quality! It's super easy to set up and fool proof when hanging it up on a wall and nothing beats being able to scroll through gorgeous works of art to choose from to display. Energy ratings are low but who keeps their TV on all the time anyway? If you're looking to buy, don't hesitate, you won't regret it!

HuizeAE 25-06-2021

Plaatje en super geluid

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

We zijn heel tevreden over The frame. Mooi beeld en super geluid. Het is even zoeken naar de juiste weg en welke apps gebruiken we?
Het lukt nog niet om dingen die we niet gebruiken weg te halen.
Ok ontzettend leuk om een schilderij of mooie foto aan de muur te hebben handen.
De ervaringen tot nu toe.... we zijn er erg blij mee!

Littlesat 24-06-2021

Lekker plat tegen de muur!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Op onze slaapkamer kwam elke andere tv te diep in de loopruimte… onze 32” Frame was de oplossing!!!!

Anoniem 21-06-2021

Scherp beeld met uitstekend geluid sieraad in huis

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Na jaren een oudere Samsung te hebben gekeken weet ik nu wat ik al die jaren heb gemist met dit toestel. Niet zomaar een tv maar een toevoeging aan je interieur.

Martha2021 20-06-2021

Prachtig mooi!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Ik was op zoek naar een wat kleinere tv. Deze tv voldoet helemaal aan mijn eisen. Een mooi beeld met prachtige kleuren. Wanneer ik de tv niet gebruik, heb ik er ook nog een mooi schilderij bij. Ik zal nog een lange tijd van deze tv gaan genieten!

DianA01 20-06-2021

Prachtig toestel voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Wij hebben de aankoop van dit toestel met heel veel plezier gedaan. De TV laten installeren door onze vaste leverancier. Duidelijke en simpele afstand bediening

Tessa01 11-06-2021

Super mooi.

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Wij zijn super blij met onze frame. De frame hangt tussen een aantal fotolijsten in en iedereen denk dat dit ook een fotolijst is. Beeldkwaliteit is helemaal prima.

Pete201 03-06-2021

Fantastisch mooi beeld en mooie aanwinst voor de w

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Ik gebruik regelmatig The Frame om mooie schilderwerken te tonen. Ik heb slechts een 32" maar ben er zeer tevreden over. Mooi beeld en staat chique in de woonkamer. Ik heb gekozen voor een witte lijst.

Mari64 31-05-2021

Mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Was zeer makkelijk te instaleren,
Mooie kleuren. En goed geluid.
Nu wachten op mn frame voor een mooi schilderij effect.

Maret 28-05-2021

Mooie TV, heel blij mee!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Even zoeken naar de instellingen maar nu staat hij te pronken; een mooi kunstwerk i.p.v. een "zwart gat"!

john58 27-05-2021

super tv voor in onze keuken

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

hele mooie tv voor in de keuken en een super beeld veel mogelijkheden echt een sieraad aan de wand super blij mee

Timmermans72 20-05-2021

Eenvoudig te bestellen!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Zeer eenvoudige aanschaf van de lijst via de samsung website. Ziet er prachtig uit, mooie vormgeving, ideaal voor in een aanbouw. Kan toestel The Frame zeker aanbevelen.

Degraafmr 17-05-2021

32", prima TV voor slaapkamer

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

De 32" frame is een welkome aanwinst, goed passend in onze slaapkamer met mooie grafische voorstelling. Mooi plat aan de wand met de bijgeleverde wall mount. Lijst later ontvangen van Samsung. Lees goed de voorwaarden, ik werd uitstekend geholpen door de klantenservice toen ik even niet uit de bestelling wijs werd.

ARKOLK 16-05-2021

Een parel in huis: mooie start voor de verbouwing.

Geschreven voor: Samsung QE65LS03TASXXN 2020 QLED

Twee tv's geïnstalleerd dit weekend. Echt van een leien dakje... zowel het plaatsen als het instellen. Informatie is duidelijk en de montage ook.
Het beeld is super vanuit alle hoeken.