Philips 55OLED804/12

Diepte
4.93 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

v Nieuwkerk 06-12-2019

product wil niet meer aan na restbeelden verwijder

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

waardeloze tv daar ik na de restbeelden verwijderen de tv steeds dwz na ongeveer 22 uur geen beeld meer heb daar hij nog steeds de restbeelden moet verwijderen zie foto

Kremer 14-08-2020

Prima OLED TV beeld en goed geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

TV wordt door mij als redelijk beoordeeld i.v.m. geen HDMI 2.1 en eARC. Receiver heeft geen optimale verbinding met TV i.c.m. Blu-ray speler. Geen verlenging van de pootjes mogelijk voor ruimte van een soundbar.

Henny 29-06-2020

Een Super TV

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Na 13 jaar van een Sharp 37 LCD aqua naar een 55OLED804 zijn alle verwachtingen overtroffen. Installatie is eenvoudig, volg aanwijzingen op scherm. Perfecte uitstraling, design zeer goed. Het beeld is uitmuntend, -contrast, helderheid, scherpte. Android besturing functioneert uitstekend, duidelijk en overzichtelijk. Evenals de casting werkt zeer goed. Eenvoudig op te nemen in je netwerk. Apps in overvloed. De afstandbediening is gemakkelijk en overzichtelijk. Het geluid is goed, zeker met een soundbar en of een home cinema erbij. Als deze net zolang meegaat als mijn vorige, ben ik 200% tevreden.

RMS. 28-06-2020

mooie tv

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

de tv is mooi en daar geniet ik elke dag van!
Ik heb wel een klein punt en dat is het volgende, jammer dat het lang duurd voor dat het proces restbeelden verwijderen, is gebeurd.Verder is de tv echt mooi.Ik mag niet kalgen verder.

Ward23 15-09-2020

Prachtig beel

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Het beeld is levendig met natuurlijke kleuren. Vereist wel afstemming. Fabrieksinstllingen zijn niet natuurlijk. Het beeld is uitermate scherp. Veel details. Bediening en installatie is makkelijk.

Expatmaastricht 13-08-2020

super mooi beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Deze 55OLED804 gekozen na goed vergelijk met de 55OLED934 serie. ben erg blij met de prestaties, design , beeldkwaliteit en overige mogelijkheden. Juiste prijs-kwaliteitverhouding

Anoniem 09-08-2020

Beeldkwaliteit

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Heel mooi beeld. Ik speel het geluid af via een soundsystem van enkele jaren geleden en klinkt zoals vanouds. Klein nadeel is dat je de tijd van op de energiebesparing niet zelf kunt instellen.

Kevin Berton 12-07-2020

Excellent Oled

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

J'ai tout d'abord acheté le 55oled803 qui pour moi été déjà un très bon oled ! Après l'apparition du 804, intégrant le DV, atmos, j'ai finalement changé pour ce model pour avoir les dernières spec.
Après plus de 180h de fonctionnement, je remarque aucun problème, beaucoup plus fluide moins de noir absolu en mode hdr10,qui pour moi été un gros soucis.

Le mode de rafraîchissement d'image n'est pas un problème vue que je m'y attendais. Il faut savoir que cette sécurité n'est effective qu'au bout de 5h de visionnage à la suite et ne dure que 10minutes. Si l'envie vous prend d'un rafraîchissement prolongé via les paramètres autant le faire avant de partir de chez vous. Une foi fini la tv reste éteinte. =)

Si je veux pousser, mon expérience à fond les seuls bémols sont la conso assez forte, le rafraîchissement d'image si vous êtes un pro gamer. (je parle de ceux gagnant de l'argent, ceux pour un usage occasionel seront agréablement surpris par cette image magnifique qu'est l'oled !)

La zappette qui n'est toujour pas rétro éclairée ni Bluetooth ! (point négatif pour un oled dernier gen et à plus de 1500e )

Difficile de repérer les réseaus 5G(fonctionnel sur la 803)
Et le problème du codec dolby digital plus qui ne fonctionne absolument pas. Je m'explique. Sur un fichier mkv h265 10bits audio première piste fr en audio dolby plus et deuxième piste fr en DTS. Le fichier en usb ou en réseau bug n'affiche aucune image nin même de son d'ailleur le contrôle sur les minutes avance rapide etc passe de 1sec à 3 puis à 8 puis à 11, à la seconde, ainsi de suite. Une foi le fichier retravaillé en supprimant que la piste en dolby plus, le fichier peut être lu sans aucun problème.(image/son parfaite)

Voilà, pour moi le 804 est un très bon oled. Vite vite le 805 !! Pour le traitement IA de l'image !

Àh, j'allais oublier en DV l'image est vraiment sombre voir très sombre (à changer via une prochaine mise à jour s'il vous plait)

Saxton 12-07-2020

Levensechte kleuren

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Een waar genot om deze oled tv met levensechte kleuren en ambilight tegen onze witte muur te zien schitteren. Elke film krijgt zo een nog spectaculairder gevoel.

Slaapkamer 16-06-2020

Heer lijk bioscoop gevoel in mijn slaapkamer

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Mooi beeld. Fijn gevoel als je naar de beeld kunt kijken in je bed. Vooral als hij schuin opgehangn is bijna tegen het plafond. En dat de rand apparatuur makkelijk kunt bedienen met de zelfde afstandbediening met de HDMI

Gebo11 14-06-2020

Geweldige TV .

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Prachtig apparaat, eenvoudig te installeren en eenvoudig in gebruik.
Haarscherpe beelden en een goed geluid met daarbij de ambilight en de ingebouwde chromecast voldoet het toestel aan al onze verwachtingen. Het is elke dag weer genieten. Wij kunnen geen nadelen bedenken.

Klaasy 11-06-2020

Mooie Oled TV

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Mooie Oled TV, prachtig beeld met Ambilight natuurlijke kleuren is gewoon goed, geluid heb ik niet kunnen testen omdat ik dat over een andere bron laat spelen.
Het is overigens niet mijn eerste Philips TV dus kwaliteit maakt zich herkiesbaar

dre 06-06-2020

groot scherm tv

Geschreven voor: Philips 65OLED804/12

Ik was zeer aangenaam verrast met de beeldkwaliteit en het geluid van deze tv. heel leuk nu alles te zien in het groot, precies dat de mensen bij mij thuis zitten, en bij het spelen op you tube van een concert schitterend.een echte aanrader voor zijn prijs.

Pluspunten

• goede beeldkwaliteit
  • goed geluif
  • ambilight mooi

Minpunten

Ricardotje 02-06-2020

TV kijken wordt een beleving met Oled en Ambilight

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Het bevalt top, echter krijg ik niet geheel de artifact of ghosting eruit met de instelling. Snelle beweging zijn niet optimaal zo.

Patrick B 31-05-2020

Super die Ambilight.

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Na 3 jaar ging mijn Samsung stuk en heb ik gekozen voor deze Philips 55OLED804. Wat een prachtig beeld heeft deze tv. Het geluid is meer dan voldoende maar als ik meer wilt zet ik de soundbar via Bluetooth aan. De Ambilight geeft echt een meerwaarde aan de beleving. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Ambilight
  • Beeldkwaliteit
  • Geluid
  • Bediening

Ton vdB. 17-05-2020

Goed beeld met natuurlijke kleuren.

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Wat goed is zijn de kleuren en contrast na enig getweak waarbij overdag ook de helderheid goed is zodat je ook dan prettig TV kan kijken. Het geluid vanuit de TV is niet blikkerig en valt dus ook best mee. Wat ik er niet goed aan vind is dat de bezel breedte van de zwarte rand in je beeld tijdens kijken op een en dezelfde zender veranderd, met name de verticale linker en rechter zijde die zelfs aan een zijde >15 mm en aan de andere verticale zijde <>5mm wat mij persoonlijk stoort. Verder was het best el lastig om HDMI ARC goed in te stellen in combinatie met een vrij nieuwe Pioneer Receiver ect.

PSV_Freak 28-04-2020

Een fantastische TV!

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Een fenomenale TV met fantastisch beeld, zwart is ECHT zwart, zoals het ook hoort. Ambilight is ook een fantastische beleving. De bediening werkt lekker vlot en is zeer gebruiksvriendelijk. Al met al een geweldige aankoop.

Audioss 25-02-2020

Top

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Vele tv's gekocht in mijn leven, maar oled is het beste wat ik tot nu heb gezien.
Super scherp beeld, super kleuren.
Genoeg aansluitingen en fijne smart toepassingen.
Dus philips 55oled804/12 top.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Aansluitingen
  • Ambilight

Minpunten

• Bevestiging wand subwoofer

Els 30-01-2020

Goede televisie met super scherp en helder beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Deze televisie is makkelijk in gebruik. Heeft super scherp en helder beeld. Vele mogelijkheden buiten televisie kijken, denk aan Youtube kijken en het gebruik maken van de ingebouwde Chromecast. Kortom een echte aanrader!!

Pluspunten

• Scherp en helder beeld
  • Ambilight
  • Chromecast

Hasan AYDIN 20-01-2020

Mooi televisie!

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12

Wat een geweldige tv! Beeld is erg scherp, geluid is top! Het allermooiste is de ambilight technologie. Dat geeft echt een aparte sfeer als je tv aan het kijken bent. Voor ons geen bioscoop meer maar heerlijk op de bank geploft achter onze eigen tv!!

Pluspunten

• Ambilight
  • Geluid+beeld