Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Henny 29-06-2020

Een Super TV

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Na 13 jaar van een Sharp 37 LCD aqua naar een 55OLED804 zijn alle verwachtingen overtroffen. Installatie is eenvoudig, volg aanwijzingen op scherm. Perfecte uitstraling, design zeer goed. Het beeld is uitmuntend, -contrast, helderheid, scherpte. Android besturing functioneert uitstekend, duidelijk en overzichtelijk. Evenals de casting werkt zeer goed. Eenvoudig op te nemen in je netwerk. Apps in overvloed. De afstandbediening is gemakkelijk en overzichtelijk. Het geluid is goed, zeker met een soundbar en of een home cinema erbij. Als deze net zolang meegaat als mijn vorige, ben ik 200% tevreden.

Edwin de Wilde 01-02-2021

rand rondom tv niet stabiel

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Pixel Shifting noemt men het bij Philips de rand wordt aan 1 kant smaller en andere kant breder echt vervelend als beeld niet mooi binnen kader valt .
Echt een afgang zeker omdat dit nergens vermeld wordt in de specificatie. Philips zegt dat dit bekend is ? Ook gebeld en contact gehad maar zij doen er niets aan.
Het is echt storend .

DV 03-10-2020

Mooie TV!

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Echt een mooie TV, installatie is gemakkelijk. Gebruiksvriendelijk, top beeld. Goed om op te gamen én TV te kijken. Erg mooi. Handige afstandsbediening ook, Ambilight werkt goed.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Zeer mooi scherm
  • Ambilight

Patrick B 31-05-2020

Super die Ambilight.

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Na 3 jaar ging mijn Samsung stuk en heb ik gekozen voor deze Philips 55OLED804. Wat een prachtig beeld heeft deze tv. Het geluid is meer dan voldoende maar als ik meer wilt zet ik de soundbar via Bluetooth aan. De Ambilight geeft echt een meerwaarde aan de beleving. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Ambilight
  • Beeldkwaliteit
  • Geluid
  • Bediening

Audioss 25-02-2020

Top

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Vele tv's gekocht in mijn leven, maar oled is het beste wat ik tot nu heb gezien.
Super scherp beeld, super kleuren.
Genoeg aansluitingen en fijne smart toepassingen.
Dus philips 55oled804/12 top.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Aansluitingen
  • Ambilight

Minpunten

• Bevestiging wand subwoofer

Els 30-01-2020

Goede televisie met super scherp en helder beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Deze televisie is makkelijk in gebruik. Heeft super scherp en helder beeld. Vele mogelijkheden buiten televisie kijken, denk aan Youtube kijken en het gebruik maken van de ingebouwde Chromecast. Kortom een echte aanrader!!

Pluspunten

• Scherp en helder beeld
  • Ambilight
  • Chromecast

Hasan AYDIN 20-01-2020

Mooi televisie!

Geschreven voor: Philips 55OLED804/12 2019

Wat een geweldige tv! Beeld is erg scherp, geluid is top! Het allermooiste is de ambilight technologie. Dat geeft echt een aparte sfeer als je tv aan het kijken bent. Voor ons geen bioscoop meer maar heerlijk op de bank geploft achter onze eigen tv!!

Pluspunten

• Ambilight
  • Geluid+beeld

ROTILUSK 15-01-2021

prachtig beeld en ambilight voegt echt iets toe!

Geschreven voor: Philips 65OLED804/12 2019

Heb deze televisie als vervanger gekocht voor een LG-OLED 55 inch. Was dus al bekend met de prachtige beeldkwaliteit met absolute zwart en contrast. Beter beeld dan OLED is er niet. Keuze voor deze televisie is om een groter scherm te hebben van 55 naar 65 inch, maar daarnaast ook de toevoeging va Ambilight. Ambilight geeft echt een extra kijkbeleving.
Televisie is makkelijk te installeren, menu is duidelijk en je kan altijd een extra uitleg vragen (door middel van de blauwe knop op je afstandsbediening) welke toelichting geeft op de functies. Neem de tijd voor de installatie en zorg er als eerste voor dat je alle software updates doet!!!!
Geluid is ook standaard uit de televisie met de ingebouwde "subwoofer" boven het niveau van andere televisies zonder soundbar. Ikzelf gebruik een Receiver met een dolby-atmos opstelling, dus maak geen gebruik van de ingebouwde speakers.
Kortom, een absolute aanrader!
Ik heb deze televisie bij Coolblue gekocht, wat een fantastische snelle levering en ongelooflijke service Dank je Coolblue! (ik beveel Coolblue ook zeker aan!!!)

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • gebruikersgemak
  • vormgeving
  • BEELDKWALITEIT :) Kan niet beter
  • verpakking

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing bij. Maar is niet nodig

dre 06-06-2020

groot scherm tv

Geschreven voor: Philips 65OLED804/12 2019

Ik was zeer aangenaam verrast met de beeldkwaliteit en het geluid van deze tv. heel leuk nu alles te zien in het groot, precies dat de mensen bij mij thuis zitten, en bij het spelen op you tube van een concert schitterend.een echte aanrader voor zijn prijs.

Pluspunten

• goede beeldkwaliteit
  • goed geluif
  • ambilight mooi

Seyfi 14-01-2020

Oled Philips 65804

Perfect,beeld haarscherp
Geluid zeer goed
Snel android smart tv
Hoofdtelefoon aansluiting
Zeer eenvoudig te casten van uit je mobiele telefoon

Minpunten

• Afstand bedienen