Philips 65OLED934/12

Diepte
5.23 cm dikte
Schermgrootte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Joop van der Plas 26-03-2020

Prachtig natuurgetrouw beeld en prima geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Ik ben een philips fan en houd van kwaliteit
Deze tv bied alles , zeer mooie kleuren relax geluid en de ambilight is schitterend
Tv kijken in een nieuwe dimensie

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Prima geluid

Minpunten

J&E 05-03-2020

Beeld ++, Ambilight ++, maar na 7 weken is de tv al stuk :(

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12

Echt heel mooie televisie met zeer goed beeld. Kleuren spatten van het scherm! En Ambilight is een heel mooie aanvulling die ik zeker niet zou willen missen.
Maar gisteren 1e hiccup, wifi viel uit en was met geen mogelijkheid meer op te starten (wel in rest van huis, lag dus aan de televisie zelf). Uiteindelijk gelukt en weer kunnen Netflixen. Vanmorgen geen probleem, maar een paar uur later zwart scherm en knipperende LED. Klantenservice gebeld, geforceerde upgrade toegepast, maar probleem blijft bestaan. De televisie start niet meer op na het tonen van het logo en blijft in een 'loop' hangen. Klantenservice geeft niet thuis, er moet eerst overlegd worden wat er gaat gebeuren.....voor een televisie van 7 weken oud! Ik vind het een schandalig slechte service, voor zo'n dure televisie!
Waarschijnlijk wordt ie gerepareerd, maar dit is nog niet bevestigd. En weet wel, mijn vertrouwen is wel een beetje verdwenen, al na 7 weken :(.

Pluspunten

• Scherm
  • Ambilight

Minpunten

• Service

Mannan 02-06-2020

OLED 934/12

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Good TV, we are happy with this buy. Its now one month. Best is Hue integration with Ambilight. Company should focus on this more to sell their TV

fatima213 02-12-2019

super caractéristique

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Je trouve que les produis de Philips son très attirant pour les acheteurs car il y'a plusieurs caractéristiques qui me plaisent et qui pourront évidemment plaire à divertir personne

Anoniem 29-11-2020

Schitterende tv met indrukwekkend beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Schitterende oled tv met indrukwekkend beeld en zeer goed geluid.
Kom van een 50 inch plasma tv af die toendertijd ook 3500 euro was.
Heb lang gedacht dat het bijna niet beter kon, maar deze tv overtrefd alles.
De afstandsbediening had iets beter leesbaar kunnen zijn, maar eenmaal de tv app geinstalleerd, kun je de afstandsbediening in de kast neerleggen.

kudelstaast 05-11-2020

mooi en prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

is een prachige tv een heel mooi scherp beeld en alles werkt goed je kijk met veel pezier naar de tv

Marianne 27-10-2020

Groot scherm

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Prachtig scherp beeld met mooie heldere kleuren ,en een geweldig geluid.
Bij een film lijkt het of je in een bioscoop zit.
De geluidsbox vormt een mooi geheel met de TV.
Afstandsbediening werk heel makkelijk door toegevoegde waarde van toetsenbord op achterkant.

Seemel 27-10-2020

De tv voldoet naar alle verwachtingen

Sinds kort tv in bezit.
De tv is voorzien van Oled en Ambilight.
Mijn verwachtingen zijn overtroffen aangaande de kleuren en het Ambilight.
Als ik een 4K video opzet spatten de kleuren van het scherm. Dit wordt ook nog versterkt door het gebruik van Ambilight

GvdBtD2020 27-10-2020

Levensechte beelden.

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

De beeldkwaliteit vind ik echt geweldig. De scherpte, de kleuren, het is echt mooi. De Ambilight optie versterkt dit effect nog eens. En laat het beeld geleidelijk opgaan in zijn omgeving. De geluidskwaliteit is ook heel goed. Mensen die van bombastische bassen en sensatie houden kunnen beter nog een extra subwoofer kopen. Want B&W heeft hier gelukkig voor een evenwichtig geluid gekozen, wat niet vermoeid. Een TV die ik kan aanraden. Ook als de TV uitstaat is hij mooi om te zien. En door alleen de Ambilight in te schakelen kun je ook nog eens voor mooi sfeerlight kiezen.

Anoniem 26-10-2020

Scherp beeld. Ambilight is geweldig. prima geluid.

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Prima TV. Ontzettend scherpe beelden. Ambilight is geweldig, een lust voor de ogen. Dit toestel met soundbar geeft een prima geluid.

Anoniem 26-10-2020

Top TV

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Ik ben erg onder de induk van deze TV , prachtig beeld met super goed geluid en een waanzinnige beleving met ambilight. Het is een genot om met deze tv films te kijken.
Kortom er is volgens mij geen betere tv met beeld en geluid.

Jobbie 26-10-2020

Realistische beleving

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

De TV geeft een mooie realistische beleving met goed geluid. Gekoppeld met de HUE lampen wordt beleving nog intenser

Loosduinen 26-10-2020

Philips tv met goede audio en ambilight

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Na informatie te hebben gelezen op internet fora én de mooie aanbieding deze Philips OLED met B&W geluid en ambilight gekocht. Voornaamste reden was een meer "Up-to-date" (Philips) tv aan te schaffen die met name in de verbindingsmogelijkheden weer helemaal "bij" is. Had reeds een Philips met ambilight (ruim 10 jaar oud).Voorla de beschikbaarheid van Android en de andere moderen verbingsmodelijkheden gaf de doorslag! Naast goede audio en uiteraanrd mooi OLED beeld én B&W geintegreerd geluid.

Rouschop 23-10-2020

Veel kijkplezier

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Nu ongeveer een jaar geleden heb ik deze tv gekocht en het bevalt heel goed. Een speciaal punt dat ik wil benoemen is het ambilight. In het begin dacht ik dat de ambilight voornamelijk een leuk extraatje was, maar nu ik hem langer heb vind ik het een aanwinst. Ik vind het persoonlijk rustigevender voor mijn ogen en zelfs het beeldscherm lijkt groter.

Dutschie 16-10-2020

Geweldige TV

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Geweldige TV met 4K Oled Ambilight. Enorm scherp en met name led geeft een betere beleving van het kijken naar de TV. Met name bij Films, mooie documentaires en ingrijpende series heeft het echt een intensievere beleving en kijkgenot.

Wopper 07-10-2020

Haarzuiver beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Beeld is top zelfs de ongezoomde opnames. Ambilight is zoals verwacht fijn om te hebben. Bowers wilkins valt wat tegen , kan beter maar voldoende. Makkelijk te bedienen apps. Dunne tv staat ook mooi in de huiskamer. Met ambilight meer bioscoopgevoel

Gunco 05-10-2020

Na software update sept 2020 nog BETER!

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Prachtig beeld, uitstekend geluid en gebruikersgemak. Vloeiende Ambilight Je kunt je HUE lampen mooi koppelen aan de TV. De hele kamer licht zo op. Je kunt je andere lampen thuis uit doen. Ambilight + HUE is ruim voldoende! En sinds de laatste update (sept 2020) heb je nu ook DTS Play-FI waarbij je draadloze DTS luidsprekers/subwoofers kunt koppelen. En Philips heeft nu per okt 2020 hele mooi subwoofers en luidsprekers met AMBILGHT er in !!!!!! GAAF!

robert345 02-10-2020

geweldige kijk ervaring

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

mijn vorige TV had ook Ambilight en dat de nieuwe ook Ambilight moest hebben stond al vast. Ambilight biedt in mijn ogen een grote meerwaarde bij de complete kijkbeleving. Ik heb gekozen voor een Oled scherm vanwege het goede contrast vgl. een LCD scherm. In combinatie met Ambilight is deze combi uniek.
Extra pluspunt is de geïntegreerde B&W soundbar zodat alles, ook als de TV uitstaat, er mooi uitziet. Het geluid is daarnaast ook bovengemiddeld goed.

KsBoot 01-10-2020

Prima tv, goed geluid, veel toepassingen.

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

Nog geen slechte ervaringen.
Alleen moet er te pas en te onpas het beeld schoongemaakt worden.
Dit is niet in te stellen.

Rvu1 30-09-2020

Top tv! Mooie vormgeving en super beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12

De tv hangt in een hoek aan de muur en is een mooie aanwinst voor de kamer. Top beeld en prima geluid uit de soundbar. We waren al gewend aan ambilight en wederom verrast met de verbeterde versie in deze tv.