Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

J&E 05-03-2020

Beeld ++, Ambilight ++, maar na 7 weken is de tv al stuk :(

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Echt heel mooie televisie met zeer goed beeld. Kleuren spatten van het scherm! En Ambilight is een heel mooie aanvulling die ik zeker niet zou willen missen.
Maar gisteren 1e hiccup, wifi viel uit en was met geen mogelijkheid meer op te starten (wel in rest van huis, lag dus aan de televisie zelf). Uiteindelijk gelukt en weer kunnen Netflixen. Vanmorgen geen probleem, maar een paar uur later zwart scherm en knipperende LED. Klantenservice gebeld, geforceerde upgrade toegepast, maar probleem blijft bestaan. De televisie start niet meer op na het tonen van het logo en blijft in een 'loop' hangen. Klantenservice geeft niet thuis, er moet eerst overlegd worden wat er gaat gebeuren.....voor een televisie van 7 weken oud! Ik vind het een schandalig slechte service, voor zo'n dure televisie!
Waarschijnlijk wordt ie gerepareerd, maar dit is nog niet bevestigd. En weet wel, mijn vertrouwen is wel een beetje verdwenen, al na 7 weken :(.

Pluspunten

• Scherm
  • Ambilight

Minpunten

• Service

Joop van der Plas 26-03-2020

Prachtig natuurgetrouw beeld en prima geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Ik ben een philips fan en houd van kwaliteit
Deze tv bied alles , zeer mooie kleuren relax geluid en de ambilight is schitterend
Tv kijken in een nieuwe dimensie

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Prima geluid

Joop van der Plas 14-07-2020

Mooie tv helder beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Ik heb deze tv gekocht omdat ik zeer benieuwd was naar het geluid van de B & W soundbar die er bij zit
Het beeld is fantatisch maar het geluid valt rond uit tegen daar had ik absuluut meer van verwacht of ik heb hem niet goed ingesteld

Pluspunten

• Mooie tv
  • Zeer duidelijk beeld

Minpunten

• Het geluid is matig

Peter Castelein 06-12-2020

Is het het geld waard.....?

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12 2019

Een 65 inch 65OLED934/12 Philips tv van meer dan 2000 euro. Wat mag je daarvan verwachten?
Als je naar het bedrag kijkt is het best veel geld, en met best veel geld vind ik dat je wel wat mag verwachten. Ik heb best veel diverse Philips producten gekocht en ben best wel fan. Deze Philips tv is mijn duurste aanschaf ooit. Heb er helaas ook de meeste problemen mee, die ook nog niets eens zijn opgelost.
Zoals Philips zegt, ze hebben eerst de Bowers & Wilkens boxen ontworpen voor perfect geluid en toen de tv.
Na installatie leek de tv het prima te doen. Kwam erachter dat de persoonlijke instellingen van de equalizer totaal geen verschil maakte. Daarnaast vind ik de andere 5 instellingen van de equalizer zodanig weinig verschil maken dat ik eigenlijk al een beetje teleurgesteld hierin ben. Je "hoort" ietjes verschil, maar dan moet je wel even echt goed luisteren. Op youtube kan je mooie geluidsfragmenten vinden waarna er best wel aardig geluid uitkomt, maar in het "normale" tv kijken merk je nagenoeg geen verschil. Tv nam ook niet op op de ubs stick. Had 2 nieuwe gekocht van elk 2TB. Soms nam de tv op en speelde niet af, kreeg de melding, bestand beschadigd, of na de rode knop ingedrukt te hebben stopte het opnemen automatisch na 4 of 5 seconden. Tv sprong ook midden in de nacht ineens aan....., en kreeg de tv soms niet eens aan met de afstandsbediening. Dan maar de stekker eruit. Ook de usb stick werkte niet meer. Verschillende manier (met Philips ook hierover contact gehad hoe te formatteren), geprobeerd en resulteerde uiteindelijk dat 1 usb stick onherstelbaar beschadigd is. Omdat al deze problemen uiteraard niet allemaal gelijktijdig zich voordoen, had ik bij mijn laatste contact (periode van ongeveer 1,5 tot 2 weken) tegen Philips gezegd, stuur nu maar iemand langs, ben er echt ff klaar mee. Uiteindelijk toch heel veel tijd kwijt geweest met installeren, opnieuw installeren, instellen en kijken of alles werkt en dan erachter komen dat weer iets anders niet werkt...
Monteur langs geweest, en heeft een nieuw moederbord geplaatst. Je zou zeggen dat alles weer werkte, maar ja dan moet je ook alles testen en dat zijn veel functies... Ogenschijnlijk deed de tv het prima. Nu neem ik niet veel op tot vorige week. Tv had prima opgenomen op de usb, maar afspelen...ho maaaar. BEstand beschadigd....arggg. Hetzelfde liedje weer. Soms stopt het opnemen na een paar seconden automatisch of hij neemt wel op maar speelt niet af....
Dit binnen een maand na het plaatsen van nieuw moederbord. Philips weer gebeld. Antwoord, probleem bekend, zijn bezig met nieuwe software, maar weten niet wanneer deze utikomt....?!?!
Serieusssss....een tv van meer dan 2000 euro en dus al weken ellende hebben...
Even afgezien van het geluid, wat uiteraard persoonlijk is, ben ik van mening dat je beter een eigen soundbar kan kopen dat je laten verleiden van deze Bowers en Wilkins box/tv combi. Het geluid is vrij schel en de persoonlijke instellingen vallen erg tegen id de mate van aanpassingen voor het geluid. Maakt niet veel uit in welke stand je het hebt staan.
Ben nu dus na 2 maanden nog steeds in afwachting van een software update voor het opnemen van programma`s...Maar het is wel een tv van meer dan......
Op de opmerking over de kapot gegane usb stick kreeg ik van Philips te horen dat zij daar niet aansprakelijk voor zijn en dat ik waarschijnlijk wel iets verkeerds gedaan zou hebben. In alle redelijkheid...Een tv die genoeg kost, die aantoonbaar meerdere kwalen gehad heeft en nog steeds heeft, onduidelijk wanneer er een update komt en ikzelf de usb kapot gemaakt zou hebben? Al hadden ze maar een usb stick van 1 tb opgestuurd, had ik al tevreden geweest. Het Philips enthousiasme is behoorlijk gedaald en weet niet en zeker of ik ooit nog wel eens een Philips tv zal kopen. Kocht hem voor het mooie ambylight, maar daar ga ik dan wellicht vanaf zien.

Voor dit bedrag zou ik toch echt even verder zoeken......

peetje 04-05-2021

nog steeds blij mee

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12 2019

Heb ,m nu meer als een jaar, geen enkel probleem mee gehad. ook niet met het schoonmaken van zgn. restbeelden. nooit gemerkt dat ie herdeed. Staat gewoon in stand-by. dus misschien dat ie het nachts doet. Tevreden met het schitterende beeld. ab had handiger gekund maar die gebruik ik niet veel. Ik gebruik die van kpn

Pluspunten

• beeld
  • aanzicht van tv
  • geluid

Restbeeld 22-03-2021

Vreselijk teleurgesteld in Philips.

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12 2019

Koop geen Oled van Philips!! Geweldig beeld en geluid maar Philips vertrouwd zijn eigen beeldscherm niet.
We hebben 55OLED934/12 gehad en is 2 keer gerepareerd door Philips en is daarna omgeruild met 55OLED935/12.
Beide toestellen geven na 6 a 8 uur TV kijken aan dat je de restbeelden moet verwijderen waarna de TV 10 minuten uitgaat. Je kan aangeven om dit uit te stellen maar na een korte tijd vraagt het je nogmaals. Alleen bij de derde keer heb je geen keus en geeft de TV aan dat het 10 minuten uitgaat om de rest beelden te verwijderen. Je krijgt het dan ook 10 minuten niet meer aan. Gebeurd altijd tijdens een spannende film of voetbalwedstrijd. Philips geeft nu aan dat dit normaal is om het beeld te beschermen. Wat eigenlijk op de achtergrond moet gebeuren. In de handleiding waarschuwt Philips zelf dat regelmatig restbeelden verwijderen schadelijk is voor het beeldscherm. Kortom Philips vertrouwd zijn eigen beeldscherm niet en vraagt om iets te doen wat uiteindelijk ook schadelijk is voor het beeldscherm. Zwaar teleurgesteld in Philips. Waanzinnig beeld, heel goed geluid en mooi ambilight maar niet geschikt om hier velen uren plezier van te hebben. Kortom koop dit niet!!!
Veel te vinden op internet hierover. Zoek naar Philips Oled restbeelden verwijderen.

Minpunten

• TV gaat vanzelf uit

Paok 23-06-2021

Geweldig beeld!

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Één van mijn beste aankopen van dit jaar. Zeer goed beeld! Ik blijf fan van ambilight. Perfect beeld bij voetbalwedstrijden! Zalig om op deze manier naar Euro 2020 (1) te kijken.

HansS2K 11-02-2021

Schitterende OLED met ideaal geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Elegante tv met superieur beeld en een prachtig surround geluid.
Dit is de ultieme 4K OLED televisie.
Het driezijdige Ambilight completeert de totale ervaring.
Erg blij mee.

jogez 19-01-2021

Fijne TV

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

perfecte tv. Heeft echter een probleem omdat er zo veel mogelijkheden zijn. Helaas blijkt Philips niet in staat om een DUIDELIJK EN BEGRIJPELIJK gebruiksaanwijzing te (laten) schrijven. JAMMER want de ouderen onder ons zijn minder handig met deze moderne apparatuur.

Philips Oled 04-01-2021

Philips oIed tv is uitstekende keuze

Bijzonder goede tv.
Specifiek:
- prachtig beeld
- fantastisch geluid
- schitterend 3-zijdig ambilight

Rob Willems 24-12-2020

Geweldig beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Deze TV nu enige tijd in huis, beeld is geweldig. Geluid is naar mijn mening minder dan ik verwachte. Misschien verwacht ik te veel, had hiervoor een Bose systeem aan mn TV .... Dan extra speaker set gekocht (taw6505/10) maar kan geen surround geluid creeren...
Wat i wel super irritant vind is dat de TV na enige tijd het beeld wil "schoonmaken" tbv inbranden, maar dit gebeurd vaak als ik TV kijk... dan ios de TV 10 minuten niet te gebruiken. Waarom kan dit niet in de nachtelijke uren als de TV in standby staat ??????

Johan1962 05-12-2020

Bijna perfect

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Schitterende televisie met mooi, helder en strak beeld. Tel daarbij op de B&W soundbar en het AMBI-light dan heb heb je bijna de perfecte televisie. Waarom "bijna". Ik word sch..t ziek van de te pas en on pas verschijnende opmerking: beeldverversen. Waarbij de televisievraagt om in stand- by gezet te worden, of het uit zichzelf doet. Ik wil gvd gewoon kijken wanneer ik wil. Waarom geen update dat hij dit gewoon doet als hij in stand-by staat. Zodat gewoon televisies kan kijken als ik dat wil. Kan mij niet voorstellen dat hij bij alle kopers van deze televisie 24 uur per dag aanstaat.

Poessam 30-11-2020

Fantastische tv

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Hij is mooi vormgegeven maar het beeld en geluid overtreffen mijn stoutste verwachtingen. Een sieraad in de kamer en iedere dag genieten we weer.

Reuvers 30-11-2020

Vele meldingen verpesten het genot van tv kijken

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Je krijgt zoveel meldingen, waarbij je voor bepaalde periodes geen beeld hebt, dat het vreselijk irritant kijken wordt.

Anoniem 29-11-2020

Schitterende tv met indrukwekkend beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Schitterende oled tv met indrukwekkend beeld en zeer goed geluid.
Kom van een 50 inch plasma tv af die toendertijd ook 3500 euro was.
Heb lang gedacht dat het bijna niet beter kon, maar deze tv overtrefd alles.
De afstandsbediening had iets beter leesbaar kunnen zijn, maar eenmaal de tv app geinstalleerd, kun je de afstandsbediening in de kast neerleggen.

kudelstaast 05-11-2020

mooi en prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

is een prachige tv een heel mooi scherp beeld en alles werkt goed je kijk met veel pezier naar de tv

Marianne 27-10-2020

Groot scherm

Geschreven voor: Philips 65OLED934/12 2019

Prachtig scherp beeld met mooie heldere kleuren ,en een geweldig geluid.
Bij een film lijkt het of je in een bioscoop zit.
De geluidsbox vormt een mooi geheel met de TV.
Afstandsbediening werk heel makkelijk door toegevoegde waarde van toetsenbord op achterkant.

Seemel 27-10-2020

De tv voldoet naar alle verwachtingen

Sinds kort tv in bezit.
De tv is voorzien van Oled en Ambilight.
Mijn verwachtingen zijn overtroffen aangaande de kleuren en het Ambilight.
Als ik een 4K video opzet spatten de kleuren van het scherm. Dit wordt ook nog versterkt door het gebruik van Ambilight

GvdBtD2020 27-10-2020

Levensechte beelden.

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

De beeldkwaliteit vind ik echt geweldig. De scherpte, de kleuren, het is echt mooi. De Ambilight optie versterkt dit effect nog eens. En laat het beeld geleidelijk opgaan in zijn omgeving. De geluidskwaliteit is ook heel goed. Mensen die van bombastische bassen en sensatie houden kunnen beter nog een extra subwoofer kopen. Want B&W heeft hier gelukkig voor een evenwichtig geluid gekozen, wat niet vermoeid. Een TV die ik kan aanraden. Ook als de TV uitstaat is hij mooi om te zien. En door alleen de Ambilight in te schakelen kun je ook nog eens voor mooi sfeerlight kiezen.

Anoniem 26-10-2020

Scherp beeld. Ambilight is geweldig. prima geluid.

Geschreven voor: Philips 55OLED934/12 2019

Prima TV. Ontzettend scherpe beelden. Ambilight is geweldig, een lust voor de ogen. Dit toestel met soundbar geeft een prima geluid.