Philips 55OLED854/12

Diepte
5,23 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Tom12345 26-01-2020

Fijn scherm

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Fijne top tv, beeld verbetering is top. Zelfs matige kwaliteit wordt goed te bekijken. Misschien dat het beeld enigszins aan de scherpe kant is :-)

Pluspunten

• beeld verbetering

Captainx 20-01-2020

Mooie televisie!

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Wat een geweldige tv! Beeld is erg scherp, geluid is top! Het allermooiste is de ambilight technologie. Dat geeft echt een aparte sfeer als je tv aan het kijken bent. Voor ons geen bioscoop meer maar heerlijk op de bank geploft achter onze eigen tv!

JacquesG 11-01-2020

Mooie TV met een prima beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Wij hadden een TV met Ambilight en waarderen deze functionaliteit bijzonder, Dus de nieuwe TV moest ook Ambilight hebben. De keuze op deze televisie was snel gemaakt.

Het geluid van de TV is niet slecht. Maar wij hebben een Sonos Beam met twee Sonos:1 als surround set en dan is het geluid gewoon veel beter. Het beeld is mooi helder en scherp.

We zitten 3 meter van de televisie en dan is 55" een goede keuze, hoewel ik eigenlijk de 65" had willen aanschaffen. Maar de meerprijs vonden we toch te veel.

Je kunt heel veel op de televisie instellen qua beeld en ik vind het jammer dat dit niet snel kan op de manier van mijn oude TV, waar het beeld in tweeën gedeeld wordt en je moet kiezen of je links of rechts mooier vindt. Na een aantal schermen heb je dan jouw instellingen gemaakt. Nu kun je het met veel meer precisie doen, maar voor mij is dat te veel.

Geweldige TV 02-01-2020

Prachtige TV

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Philips maakt mooie televisies, en ambilight is geweldig.
Het beeld is echt haarscherp. De bediening is erg makkelijk.

Pluspunten

• Scherpte van het beeld
  • Ambilight

SolariuS 21-12-2019

Schitterende tv

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Heel erg mooi beeld, makkelijk aan te sluiten op de bestaande surroundset met hdmi arc. Mooie en zeer stevige draaivoet. Bijzonder mooie oled-tv voor een heel redelijke prijs.

Pluspunten

• Beeld
  • Instellen

MWAM 16-12-2019

Prachtig helder, scherp en natuurlijk beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Vorige week deze tv gekocht. We hadden al een Philips TV met ambilight van 37 inch. We wilden absoluut weer ambilight. Getwijfeld tussen model 50PUS8804 en 55OLED854. Gekozen voor de OLED tv. Wel wat duurder, maar wat een ongelofelijk scherp beeld. Ook zeer goed, vol geluid.

Robbie 13-12-2019

Mooi scherm; diep zwart en superscherp

Geschreven voor: Philips 65OLED854/12

Een week in huis, en wat een verschil ten opzichte van mijn vorige (niet OLED) TV! Ontzettend mooi en scherp beeld. Voldoende instellingen om kleuren naar wens in te richten en een intuïtieve bediening. Geluid vind ik wat mager, dus zou ik via een externe bron aansluiten. Verder is het design erg mooi en plat. Aan een beugel hangen is wel even een uitdaging met 35 kg en een superplat scherm: je kunt het toestel niet echt makkelijk beethouden. Maar als hij eenmaal hangt... echt een plaatje!!

• Zwart is echt zwart
  • Kijkhoek
  • Scherp beeld

Minpunten

• Transportmogelijkheid
  • Geluid

Anoniem 10-12-2019

Super

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Qualité des images facilité de mise en service, fonctionnalités sans limites?
Qualité du son de l ambilight ( comparé a l ambilight de 20ans d age)

Ravesteijn 08-12-2019

Uitmuntende beeldkwaliteit

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Wanneer ambilight een must is blijft alleen een tv van Philips over. Na eerst nog een premium led tv van Philips te hebben gehad, toch de overstap naar oled gemaakt. De beeldkwaliteit is na een uitgebreide aanpassing in het menu gewoon uitmuntend. Zwart is gewoon echt zwart, vooral in een iets donkere kijkomgeving is het totale kijkbeeld gewoon weg subliem. Het geluid kan ik niet beoordelen want de tv is aangesloten op een home cinema systeem. Alleen de afstandsbediening is een compleet gemiste kans van Philips, mede door de kleurstelling in het grijs met zilverkleurige opdruk is de afstandsbediening zeer slecht te lezen, regelmatig de verkeerde knop gebruikt. Ronduit een knullige afstandsbediening voor een premium tv van Philips. De televisie heeft gelukkig wel een zeer goede kwaliteit.

v Nieuwkerk 06-12-2019

product wil niet meer aan na restbeelden verwijder

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

waardeloze tv daar ik na de restbeelden verwijderen de tv steeds dwz na ongeveer 22 uur geen beeld meer heb daar hij nog steeds de restbeelden moet verwijderen zie foto

Anoniem 02-12-2019

We love it!

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Oled black, but suprisingly bright HDR so a dream combination and that in the mix with Ambilight what more do you want?

PlatteTV 01-12-2019

Fantatische tv

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Ik wilde deze tv vanwege het OLED scherm, had liever een 50 inch scherm gehad, maar die zijn er niet in OLED

Maurice 23-11-2019

Top tv

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Perfekt beeld, prima bediening.
Ideaal dat er andriod op draait, hierdoor alles te installeren.
Super mooi uiterlijk.

Pluspunten

• Beeld
  • Vormgeving

Raja 30-09-2019

Super Tv met strak design

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Wat een beeld heeft deze TV, echt fantastisch.
Zeer mooi en strak design, vooral die voet waarop je TV kan draaien.
Al mijn zoveelste TV van Philips met Amblight.
Zeer mooi scherp beeld, ongekend mooi!
Het geluid deed me ook verrassen, mis wel de diepgang van de bassen.
Afsatandsbediening is zeer gebruiksvriendelijk, alleen had ik hem wel iets meer prenium verwacht.
Al met al een super TV...maar daar betaal je ook voor.
Ga zo door Philips!

Groven 30-09-2019

Perfekt Beeld

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Het beste toestel op de markt. Fantastisch beeld en goed geluid. Zoveel mogelijkheden vergen wel enige tijd om alles te beheren [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

edgre 15-08-2019

hellemaal top

Geschreven voor: Philips 55OLED854/12

Een super tv alleen vind ik het geluid een beetje hol klinken,
en krijg dat niet goed weg net de instellingen.
Het glas aan de voorkant is niet vlak dit zie je als de tv uit staat.
Voor de rest moet ik er nog goed mee gaan spelen.
Ook jammer dat de google assistent nog niet goed aan google home is gekoppeld. bv mijn lampen aan en uit zetten dat werkt niet