Samsung QE55Q950R

Diepte
3,49 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

9,4

Ton Visser 29-03-2019

75 Inch QLED nu net zo mooi als OLED

Geschreven voor: Samsung QE75Q950RBL

Wat een waanzinnig mooi beeld. Ongelooflijk helder, prachtige kleuren superscherp (ook de gewone TV die in HD wordt uitgezonden wordt een stuk mooier. Echte UHD blu-ray is zo mooi dat je het bijna niet kan geloven. Bekijken van het Samsung 8k promofilmpje heb je het idee dat je de zilveren kroon in de (echt) zwarte achtergrond uit de TV kan pakken. Kleuren spatten van het scherm af. Ondanks fel zonlicht (zijwaarts) gewoon een glashelder en zeer kleurrijk beeld. Beeld voor het menselijk oog in mijn optiek gelijkwaardig aan OLED. Ter vergelijking: Ik heb mijn UHD Samsung 65 inch LED er naast gezet, maar deze is in vergelijking hopeloos verouderd (3 jaar oud). SD content is overigens niet mooier. Hier doet de AI niet veel. Maar dat is voor mij persoonlijk niet interessant meer. Ook de installatie verliep bij mij geheel automatisch via mijn Samsung account. Hoefde alleen maar in te loggen en alle apparaten werden netjes herkend en alle instellingen netjes ingevoerd. Belangrijkste acties van andere apparaten met de Samsung afstandbediening zelfs aan te sturen. Conclusie: Absoluut geen spijt van! Top TV, maar dat mag dan ook wel voor de prijs van 6.999 Euro (75 inch). Als laatste opmerking: Duurzaamheid heb ik logischerwijs niet aan kunnen geven. Als deze gelijkwaardig is aan andere Samsung TV's maak ik mij geen zorgen. Oh ja nog iets. Je went zeer snel aan de grootte van 75 inch en dat is iets wat ik niet verwacht had.

Pluspunten

• Kleuren, scherpte en zwartwaarden
  • Helderheid overdag in zeer lichte kamer
  • Installatie
  • Afstandbediening
  • Upscaling 4k naar 8k

Minpunten

• Hoge prijs
  • SD beeld niet beter dan op 4K of HDTV

Henk Ph. 13-12-2019

OLED TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Het is een geweldige TV met een prachtig beeld. De manuaal zou iets duidelijker mogen, vooral voor niet technische mensen lijkt mij deze niet vanzelf sprekend.
Uiteindelijk is het resultaat top.

J.J. de Wagt 16-01-2020

Prima beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Heel erg mooi beeld. Helder tot in detail met erg mooie kleuren. Prima maat en zeer eenvoudig te installeren.

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Mooie kleuren
  • Helder beeld

Fred Rijnders 11-01-2020

UHD 8 K TV.

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Zeer mooi toestel met vele mogelijkheden subliem gewoon. Heb veel negatieve beoordelingen gelezen op internet, allemaal onzin gewoon een mooi en zeer scherp beeld vanuit elke kijkhoek in mijn kamer, ben heel gelukkig met de aankoop.

mike 11-01-2020

tv 8k

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Had al een samsung tv en die was goed bevallen.
Deze tv heeft scherp beeld heb hem wel voor aan koop laten calibreren.

Bertus8888 05-01-2020

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Zeer scherpbeeld en makkelijk te bedienen.
Alleen jammer dat de afstandbediening niet door een kastje werkt

IngTom 29-12-2019

Waanzinnig

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Waanzinnige beeld zoals gewoonlijk bij Samsung. En met de No Go Gap wallmount is het een schilderij in je woonkamer. Prijs kwaliteit verhouding is oké

ItzMeStefan 28-12-2019

Top TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

De TV is zeer mooi, het beeld is groot en de kleuren zijn prachtig!
De tv komt ook nog eens met een xbox en 2 jaar disney+ wat het nog mooier!
De tv is fantastisch en ik geef het een dikke 10

Anoniem 21-12-2019

Voldoet aan al mijn verwachtingen

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Beeldkwaliteit is gewoon geweldig, maar ook de koppeling met apparaten zoals iphone, iPad en de werking van AirPlay, in een woord formidabel!

Mrts 18-12-2019

Voldoet aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Mooi schermpje met goede kwaliteit en mooie app ondersteuning, prachtige kleuren, erg makkelijke bediening.

Pluspunten

• mooi
  • weinig kabels

peerke 16-12-2019

grtoe qled tv

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

ik wou een grote tv en ben zeer tevreden van deze tv, uiters mooi beeld , en het geluid is ook ok, dit mocht wel iets beter zijn iverband met klanken, zijn maar aan de povere kant

Pluspunten

• perfecte beeld
  • gebruikvriendelijk

Minpunten

• geluid

MELKIM 16-12-2019

WAT EEN SCHERP BEELD

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

FANTASTISCH SCHERP BEELD, EERSTE UUR ENORM VERBAASD OVER DETAILS DIE WE NOOIT EERDER ZAGEN (WENKBRAUWEN DIE NIET GEEPILEERD WAREN E.D.) MAAR HET WENDT HEEL ERG SNEL!

R de Ruiter 14-12-2019

geweldig beeld super scherp

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

wat een geweldig beeld, super scherp,kleuren en zwart erg goed, goede apps, makkelijk in gebruik ook de afstandbediening,

Mike55 12-12-2019

Simpelweg fantastisch

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

De aankoop van de Samsung Qled 8K 65 inch is in één woord fantastisch. Heldere kleuren, fantastisch geluid en de bediening is kinderlijk eenvoudig. Dit was bij de vorige televisie (geen Samsung) wel anders.

Markslag 10-12-2019

Eerste aanschaf TV en meteen Kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Ik heb het product gekocht om dat ik kwaliteit wilde. Dit is het nieuwste type van samsung dus hopelijk kan ik hier nog even van genieten.

L v G 09-12-2019

Fantastisch Superscherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

In november 2019 deze Samsung 8K Qled gekocht. Snel en eenvoudig te installeren en meteen klaar om te genieten. Uitstekende beeld kwaliteit, het beeld is echt super scherp. Kleuren zijn realistische, kleuren spatten van het beeld af. Alles makkelijk te bedienen met de One Remote Control, randapparatuur is super eenvoudig te koppelen.Deze tv is een echte aanrader.

Chris167 09-12-2019

Great quality

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

The TV has a great picture quality and various functions to enjoy watching exactly the way you like. The upscaling towards 8K works nicely and makes it enjoyable to watch from closer on such a big screen.

Henk Post 09-12-2019

8K QLED TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

Dit is echt een mooi groot scherm en idd haarscherp en mooi stil. Zwart is zwart. En echt plug en plat. Zeer tevreden mee. goede keus.

Pluspunten

• haarscherp
  • goede grootte

Bas ten Bruggen Cate 08-12-2019

SAMSUNG QE65Q950R QLED TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q950RBL

Blij met nieuwe tv. goed afgeleverd. perfect opgehangen door firma wout van vlerken. voldoet aan nieuwste eisen en verwachtingen

Wiebevv 08-12-2019

Uitstekend toestel

Geschreven voor: Samsung QE55Q950R

Alles gaat vanzelf, geen moeilijke toestanden bij installeren. afstand bediening erg goed. alleen zouden knoppen als netflix aanpasbaar moeten zijn. erg goed beeld, bij (donkere pagages) ondertiteling licht het beeld hieromheen ook op. zal ergens misschien wel aan te passen zijn. De aansluitbox los van de TV is het ei van Columbus erg prettig.