Samsung UE32EH5000W

Panasonic VIERA TX-32DS600E

5,90 cm dikte
Panasonic VIERA TX-32DS600E

W.Kiel 29-10-2012 Product kwartaal in bezit

Ik heb gekozen voor deze televisie vanwege de vele opties die je krijgt voor de lage prijs. Ik vond vooral Full HD en LED belangrijk. Verder koos ik voor een beeldschermgrootte van 32 inch en wilde ik graag een CI+ module inbouwen. Na intensief vergelijken sprong dit toestel er voor mij uit.

De beeldkwaliteit vind ik zeer goed. Zoals eerder gezegd gebruik ik hem in combinatie met een CI+ module en maak ik gebruik van digitale televisie van Ziggo. Vooral de HD zenders geven een fantastisch hoge beeldkwaliteit. Ook de kleuren worden erg mooi weergeven, mede door de LED-technologie die zwart nog zwarter laat lijken dan conventionele LCD-televisies.

Het geluid ben ik persoonlijk minder van onder de indruk. Het is wat dof en heeft weinig bas weergave. Dit heb ik echter opgelost door de tv aan te sluiten op een micro-setje, welke ook van Samsung is.

Jammer is de afwezigheid van de Smart TV mogelijkheid. Dit is toch een optie wat mij handig lijkt voor bijvoorbeeld Youtube of een webbrowser.

De televisie heeft een dunne rand om het scherm. Verder is de afwerking vrij simpel en lijkt hij veel op zijn voorgaande Samsung modellen. De tv is naar mijn mening nog aardig dik voor een LED-toestel, vooral omdat deze techniek veel minder ruimte inneemt dan een LCD tv.

De interface van de tv is erg simpel en gemakkelijk te bedienen. Ook is de USB-speler een leuke functie voor het afspelen van zowel muziek als video`s. Verder is het beeld nog vrij uitgebreid aan te passen naar wens en is er een ingebouwde digitale handleiding aanwezig. Ook de EPG (elektronische programma gids) werkt goed. Het enige nadeel is dat de tv wat sloom reageert, vooral bij het schakelen naar een andere zender.

Al met al is het een erg leuke televisie. Het is logisch dat de televisie minder uitgebreid is dan zijn grotere broers, zeker gerekend naar de lage prijs. Je hebt veel voor je geld en zeker de goede beeld kwaliteit is een plus punt.

Voordelen:
- Zeer goede beeldkwaliteit
- Goede combinatie met CI+
- USB speler is leuke optie
- Makkelijke/ duidelijke gebruikersinterface
- Lage prijs

Nadelen:
- Geluid is wat minder
- Geen Smart TV
- Vrij dik voor LED
- Interface werkt wat traag

MichaelB1971 25-08-2012 Product paar dagen in bezit

Mijn decoder ging stuk en ik had ook een nieuwe TV nodig. Op dit toestel viel mijn oog omdat er een CI+ module in zit. Daar kan je je smartcard van je provider direct in doen zonder een aparte decoder. In de winkel bleek echter dat je een speciale module moest kopen a 80 euro voor je smartcard en dat was een behoorlijke tegenvaller.
Beeld is erg mooi en het geluid is goed voor zo'n platte TV. Menu interface is redelijk. Kan alleen geen manier vinden om de favorieten lijst te sorteren zoals ik dat wil.
Ik heb de TV sinds vandaag dus meer kan ik er nog niet over kwijt.

laurens700 09-07-2012 Product maand in bezit

Ik heb de betreffende Samsung LED tv nu een poosje in bezit, en tot nu kan ik zeggen dat ik zéér tevreden ben.

het beeld is zeer scherp met zowel rustige als snelle beelden.
de kleuren zijn ook ook mooi, en zijn uitgebreid in te stellen naast scherpte etc. het mooie is dat het ook een best groot scherm is voor deze prijs. 82 inch. en full-hd maar daar heb je niks aan aangezien hij onder de 94 cm is, maar hij is ook HD-ready dus dat is mooi meegenomen.

er zijn tv´s die beter zijn, maar voor deze prijs is dit naast de philips 32PFL3517 de beste uit zijn klasse.

ik vind het geluid verrassend goed, vooral omdat ik niet zo enthousiast ben over speakers aan de achterkant.

ik kijk films, tv en game met deze tv en hij is zeer geschikt voor alle drie. deze tv is relatief kort in mijn bezit maar met de tijd zal de duurzaamheid voor mij duidelijk worden, die nu nog niet een relevante factor is.